Momko Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 здравейте на всички реших да си споделя проектчето преди време ми се бе случила беля поради силно износване на валовете и кубилиците се строши всичко вътре реших да се позаиграя и се почна едно разглобяване отворих капаците на главите и изненадата бе на лице отначало си помислих ще сменя няколко кобилици ще я покарам още малко и като се счупи ще я метна на части е да ама не говорим едно пък праим друго ядосах се поразглобих я помислих си защо да не направя една бърза работа сменям валовете и кубилиците затварям и карам със старите ремъци е да ама и тук някак не издържах и реших да сваля мотора гледахме го едно известно време и се чудихме как може да има толкова мръсни мотори и да го качим така мизерен ами не няма как да стане нали сме тертиплии и дойде вече ред да поизмием и блока и да я посъберем и да нареждаме новите валове,кобилици,тарелки,повдигачи,гарнитурки,семеринги,ролки,ремъци на ангренажа масла и филтри тук вече имаме доста по чист блок и за благодарност след всичко това старание след 700 км се счупи шайбата на разпределителните валове на лявата глава и сега след като вече и без друго съм се набутал няколко хиляди лева сега смятам да го ревизирам напълно но и още малко да го позасиля защото като я разхвърлих предният път разбрах че е чипната в чужбина нооо това не е достатъчно засега това като събера малко парички ще понапиша още малко и малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Баси, имам дежавю с една друга тема на един друг потребител. Като прочетох проектче, помислих, че ще го засилвате поне до 300 кс. А ти само си го измил и си сменил част от карантиите. Ама добре е станало де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Много добри снимки. Този двигател вече стана класика ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Всичко нагледно показано. Сега ще кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krum1 Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 А оригинално ли е с двата кулера отстрани ,щото моя AKN е с един голям отпред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 При А4 е с два малки отстрани,а при А6 е с един голям отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Постепенното скапване на маслената помпа води до по-ниско налягане на маслото, от където се получават проблемите с мазането на главите. Ако не е сменена с нова сега е момента да се смени. Иначе само с миене и баене няма да премахнете първопричината на проблема. Ако някой има инфо за някоя афтърмаркет помпа с подобрени характеристики на дълговечност да пише. Редактирано 13 Януари 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 (Редактирано) Абсолютно не съм съгласен с мнението. Този двигател си има заводски дефект с износването на повдигачите(на повдигачите не им трябва налягане за да пръснат масло. Работят подобно на бутална помпа: засмукват си сами масло и пръскат когато ги натиснеш). От там са му всичките проблеми. Дори има излязъл сервизен документ от Ауди за проблема. Ако си разглобявал такъв мотор, знаеш колко клапана за разпределяне налягането и дебит има. Отделно първото, което ще замине от ниско налягане не са главите, а турбото. Налягането може да се види по всяко едно време през вагком. Проблема със счупено колело на шофьорската глава, също си има причина: Пренатягане на болтовете стягащи колелото въртящо ремъка на помпата. При мен беше само спукано.....и за мой късмет успях да го хвана по случайност. Редактирано 14 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Къде с Вагком може да се види налягането на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Momko Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 днеска пак го почнах свалих му ангренажа утре ако времето бива ще му махна картера да му проверя лагерите и след това се захващамs главите чи ми се струва че има нещо криво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) На 14.01.2017 г. at 17:08, motoboys написа: През инструменс канал01 И през двигател живите данни. Means blocks ебаси ингилийския правопис. Редактирано 16 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване