S.Nikolaev

Налягане масло 2.8 аах

Recommended Posts

 

Имам следния проблем с 2.8 аах на 35хил км след пълна ревизия на двигателя лагери гарнитури и т.н. студена като запаля има 4 бара на тихи като форсирам не се покачва налягането, като загрее маслото на 90 градуса на тихи има 0 на 1500 има 1 и нагоре пак е 1.2 долу горе смених маслена помпа мерих с манометър и си е същата работа, въпроса ми е има ли някъде клапанчета които да може да са задържали освен това в помпата? И има ли някой някаква идея от къде може да е проблема? Пак казвам и с манометър навит на мястото на датчика мерих показва същото като вътрешния уред колата е 100 ц4

Edited by VBI
Заглавие

Share this post


Link to post
Share on other sites

А къде в колата имаш уред за мерене на налягането на маслото?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата пише, че колата е стотица, а не А6. При него вместо уред за температурата на маслото има такъв за налягането.

 

@S.Nikolaev, проблема изведнъж ли се появи или малко по-малко?

Share this post


Link to post
Share on other sites

За 1 седмица със постъпателно влошаване всеки ден по зле. Писах тук, защото в другия форум почти никой не влиза и не чете и се надявам тук да имам по голям късмет с отговор :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

За тази една седмица какъв пробег си навъртял? Маслената помпа си я сменил след като се е проявил проблема, така ли? С нова или втора ръка? Сменял ли си маслото? Маслен филтър сменял ли си? Мотора става ли по-шумен, когато е достигнал работна температура в сравнение с това, когато е студен? Когато сменяхте лагерите, шлайфахте ли вала?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И няма ли да споделиш какво е решението?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво са тези клапанчета в главите имам подобен проблем

Той е следният

Колата не студено палене държи 2 бара на място като загрее държи 1.5+/- като изфорсирам вдига до 2 дори и студена

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.