Jump to content

Мнение и съвети за ауди А5


Recommended Posts

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Няма да, и аз потвърждавам, кола 3тди купена 2009 от тях, карана от първия до последния си ден в Порше за обслужване, хвърли стружките на малко над 200к км с нафта от скъпата на ОМВ карана на 100% през живота си, а цените с нови части са значително над 10к лв, закърпване за продажба с такива от морги и труд е към 6к лв...на който му се занимава или с рециклирани дюзи малко повече...

Тогава се бях зачел преди година някъде и из немско реват и нищо...само в УСА е минала някаква акция, че там явно санкциите са други...ама за БГ :hilezh:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте са, аз къде съм казвал България?

Тук на хората им казват, че е нормално новите им коли да не загряват до 90 градуса зимата вие сервизна акция за помпи искате :D.

 

С горното мнение %-та на коли със стружки за които съм чувал рязко скача на 90 :D.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих тогава с Цецо от D-bros каза, че са правили няколко такива. Не ми се вярва да е само 3%...но и толкова да е, не е приятно при положение, че колата става недвижима собственост или с наливане, става за да се набие на някой друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при TFSI е много по-масов да не кажа, че според мен няма кола от въпросните години, която да не е засегната, просто някои хора карат главно градско и на ниски обороти и не е толкова видима драмата, харча е много по-голям на високи обороти, което е и нормално (сега ще влети Иво Маринов да каже, че неговата е харчела и при 1000 оборота, но той е чаастен случай ;)).

Обаче се проверява лесно дали е оправен, а ако не е може да се кара и с години колата в повечето случай докато се направи ремонта.

Вече ако харчи по литър на 500 километра сигурно не е удачно да се кара много, но това е доста крайно вече.

При стружките първо, че я няма проблемната помпа при всички двигатели и 2-ро, че се проявява поради различни фактори и на различен пробег може би, но е ясно, че проблема е в помпата, а не в горивото или в каквото и да било друго (обяснено е много добре в темата към която дадох линк и на много други места по Интернет).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко е вярно това, че след 2011-та проблемите с помпите са решени. На моята кола е сменяна гаранционно помпа за високо налягане на 40хил. км, колата е 2013-та година с мотор 2.0TDI 177к.с. код CFGC.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, congo написа:

Те затова са проблемите.

Това може да е вярно за много други неща за поддръжката на една кола, но в случая не са за това проблемите, а защото двигателя си е излязал боклук от завода.

Същото е и с помпата на Бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, congo said:

Онзи ден давах съвет за масло за 1.8TFSI, като аз казах да си го взмеат от порше цената му беше 30лв/л и коментара беше "тва масло златно, не може ли кастрол".

 

Сигурно това от Порше е вълшебно......на цената му предпочитам да намаля трикратно интервала му на смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, congo said:

Онзи ден давах съвет за масло за 1.8TFSI, като аз казах да си го взмеат от порше цената му беше 30лв/л и коментара беше "тва масло златно, не може ли кастрол".

Сигурен ли си, че горенето на масло на 1.8 и 2.0 не е именно заради "оригиналното" масло?

Знаеш ли, че Ауди вече работят и с друго масло....защото "оригиналното"  на база кастрол може да е "по-поръчка" с разни добавки, но не може да избяга от скапаната си база.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва смяната на помпата с всичките други неща покрай нея и труд?

 

Говорим за превантивна смяна.

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест казваш, че има такава сервизна акция в България - ако е така, още утре отивам да си поговорим с приятелите от Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле мале...Нихиренчу и подобните, още малко да не стане десетки хиляди левове ремонта на TDI-то? :):):) 


Карайте си бензинките, сипвайте си масло щом искате. Аз съм решил за себе си, че не искам след всеки дълъг извънградски преход по магистрала Тракия/Марица със средна скорост 150км/ч да дигам капака и наливам масло, все едно карам на дядо си жигулата. Искам като карам с 200 на автопилот (което ми се случва често, защото пътувам в часовете на нощта когато няма трафик) да не мисля колко масло ще ми изгори и да проверявам постоянно борда.

 

И не говоря наизуст като повечето от вас, просто защото съм имал и двете коли - А5 бензин и А5 дизел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, congo said:

Ето,

превода е от руски та може да им нередноси ама...

Service action 23J5 2027617_3.pdf

 

В европа е известна като  23G7 и точно това имам записано в книжката. на 24000км е направена.



Изключително полезна информация, колата е купена от Германия, но изцяло обслужвана в Порше по време на гаранционният и период. 

Утре ще ходя по Порше да ги видя, дали ще се наемат да ремонтират колата по акцията и ще ви държа в течение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Norton карам си бензинката дори с повече от 200 и не сипвам масло, да си спокоен ти го казвам.

Твоята до колкото знам е била без Quattro 180 коня нали така?

И нея като си я купувал явно си бил в час с пазара и колите ;).

 

@Prophian твоята кола е хвърлила стружките ли? От един от последните ти постове чак разбрах въпреки, че предполагах горе долу от какво е породен нездравия ти интерес към сервизната акция.

Ако е така би ли споделил повече подробности?

Започнал ли си да ремонтираш, цени, с какво гориво си карал и т.н. каквото прецениш.

 

При Facelift-а го няма проблема, но там пък започва да се предлага и без Quattro 3.0 TDI.

Няма много общо това с темата, но просто казвам, че дори да е безпроблемен пак може да е умряла тракащата колица :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останал съм с впечатление,че 3.0 тди 245 коня е доста тих дизел.Защо мислиш,че е умрял?Какво е положението при би турбо тди-то 313 коня от към здравина?Има ли някакви дефекти при него?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, fifipaldi said:

@Norton карам си бензинката дори с повече от 200 и не сипвам масло, да си спокоен ти го казвам.

Твоята до колкото знам е била без Quattro 180 коня нали така?

И нея като си я купувал явно си бил в час с пазара и колите ;).

 

Откога CDNC са 180 коня? Не четеш, ама си пишеш наизуст :) На мен не ми го казвай, достатъчно масло съм сипвал когато е трябвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакъв бегъл спомен за една зеленикава(или нещо подобно) кола, която я фейслифтнаха (имаше тема човека във форума) и някъде се споменаваше, че е твоята бивша (може и в друга тема да съм го чел), но може и да бъркам - не е толкова важно това.

Значи е харчела масло твоята така ли?

По колко гореше?

 

Сегашната ти кола е близнак на моята между другото, поне отвън са 1 към 1.

 

@manchorov за дизела имах предвид, че се предлага и без Quattro след фейслифт-а и за това казах, че е "умрял".

Аз лично особено след тази зима се надявам да не ми се налага да карам кола без Quattro в скоро време.

Иначе и дизел не бих карал, но това е въпрос на личен избор и всеки сам си преценява какво да кара :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, sa6o977 said:

Във какъв смисъл бърка?

Бърка, че "оригиналния" кастрол е по-добър от "неоригиналния".

 

За мен основна причина за проблемите на 1.8 и 2.0 е неподходящото масло, което сипват Ауди.

Оригиналното масло просто не издържа специфичните температурни режими.....или просто иска по-честа смяна....но явно на Ауди им излиза по-евтино да сменят сегменти, отколкото да експериментират с масло и да признаят, че продават боклуци по 30-40 лв литъра.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е положението при напречния 2.0 тфси 265 коня в С3?И той ли гори масло или е само при 2.0 тфси 211 коня?.При 2.0 тфси 224 коня решен ли е проблема с маслото?Всичко наред ли е при него?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, fifipaldi said:

Имам някакъв бегъл спомен за една зеленикава(или нещо подобно) кола, която я фейслифтнаха (имаше тема човека във форума) и някъде се споменаваше, че е твоята бивша (може и в друга тема да съм го чел), но може и да бъркам - не е толкова важно това.

Значи е харчела масло твоята така ли?

По колко гореше?

 

Сегашната ти кола е близнак на моята между другото, поне отвън са 1 към 1.

 

Да, тъмно сиво с зеленикав оттенък. Същата е колата, внос от Белгия, където по гаранция е направен пълен хардуерен ремонт на двигателя на 60,000 км. Когато аз я взех на 190,000 км, гореше около литър на 4000-5000 км, предимно каране извънградско. В началото гореше дори литър на около 2000 км заради сдал багажа вентилационен клапан на картерните газове. След като го смених с последната, мисля, че беше 8-ма ревизия клапан, се подобри разхода на масло. Но все пак си остана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...