valio 323 Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 (Редактирано) И пък колко трябва да струва този дърт брат на душегуба...Една външна визия.Нищо друго.Една голяма каца за пари да налива човек.... Редактирано 7 Юни 2017 от valio 323 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 А ти колко мислиш, че трябва да струва един запазен екземпляр на доказуеми не повече от 200к км. с прилични екстри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Aма скъп бил, каца за пари... Еми какво да е? Тая кола нова е струвала 1 куфар с пари. Това, че втора ръка се намира на под 20% от стойността и като нова, не означава, че поддръжката и частите стават по-евтини. Освен това не е нова. Някои агрегати си имат опредлен живот, когато той приключи, сменяш и караш. Ако те притесняват вериги, дюзи, турбо, респективно цените за ремонт, просто намираш друг модел или двигател. Или се насочваш към друг клас автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 1 minute ago, JusttRelaxx said: Тая кола нова е струвала 1 куфар с пари. Това, че втора ръка се намира на под 20% от стойността и като нова, не означава, че поддръжката и частите стават по-евтини. Означава. Принципно частите поевтиняват след спиране на модела, а и се появяват много алтернативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Да, имаш право. Но не стават много по-евтини. За това преди да се засилиш към дадена модификация авомобил, е хубаво да прегледаш какви са им болежките, кое колко струва и ако те устройва, скачаш, караш и си доволен Например за AEL-a ми обявиха цена от 1800 лв за маховик (двумасов) . Намерих го за 1300 със разни отстъпки. Колата е на 20 години. Да, вероятно като е била на 3-5 години, цената е била още по-фрапираща. И идваме пак до момента - "Тоя дърт кошник, каца за пари, много скъпо за 10-20 годишна кола." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 (Редактирано) Преди 1 час, robobug написа: .......... и се появяват много алтернативи. Алтернативи + квартален сервиз е равносилно в повечето случаи на мнооого ядове. Това дърво го ядох и лично аз с тези филми запразних. Когато човек не може от финансови причини да поддържа качествено един автомобил, то просто той не е за него. Както каза колегата по-горе, търсиш друг модел или друга марка. Редактирано 9 Юни 2017 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Преди 1 час, ivelin_1976 написа: Алтернативи + квартален сервиз е равносилно в повечето случаи на мнооого ядове. Това дърво го ядох и лично аз с тези филми запразних. Когато човек не може от финансови причини да поддържа качествено един автомобил, то просто той не е за него. Както каза колегата по-горе, търсиш друг модел или друга марка. Напълно се съгласявам с @robobug. Качествени части и добър майстор и няма как да сбъркаш. Ако направиш компромис с едно от двете... става както си го описал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Всичко туй пак е ясно. Не е ясно де са качествените части и добрите майстори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Абе намират се. Стига да не очакваш от един майстор, че става за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 (Редактирано) Audi A6 S-Line Германия http://www.mobile.bg/11493103479148191 2006 модел 2007! ! ! Нов внос от Германия, закупена от Първи Собственик, Немските Талони са в Мен, може да ги погледнете. Сервизна Книжка. Колата е в Перфектно състояние на реални 200 000км, може да бъде проверена в Ауди. В перфектно техническо състояние. Автомобила е с пълен S-Line Пакет както вътре така и вънка. Екстри: Bi-Xenon, адаптивни предни светлини, система за измиване на фаровете, Distronic (Автоматично измерва и спира когато има автомобил пред вас), светлинен сензор, темпомат със спирачна функция, 6 скоростна автоматична кутия, сервотроник, комфортен двузонов климатроник, спортни кожени седалки S-Line с подгряване, бордов компютър, фабричен преден и заден парктроник с визуализация на екрана, мултифункционален кожен S-Line спортен волан, автоматично Прибиране на страничните Огледала, Навигация с пълната Карта за България, bluetooth handsfree свързване с телефона, AUX изход, surround sound system с MP3/CD, CD чейнджер, USB, Аларма, сензор за дъжд, предни и задни ел. стъкла, подлакътник, Автоматично отваране и затваране на Багажника, Щоти на задните Стъкла и багажника, паделси за смяна на скоростите от волана за по-спортно каране, Мемори Седалки, Телефона е все още в колата, Adaptive Cruise Control (избирате между конфорт спорт или динамично каране), Амбиентно осветляване, Летни гуми PZERO на 19ки джанти, Черен таван. Прегледайте снимките и ако имате въпроси свържете се с мен. Има леки външни забележки, това не е Търговски Автомобил, както е купен от Германия така се продава. Много интересна кола, хем не е Търговска, хем се продава, доста е поостъргана, но бива! Редактирано 9 Юни 2017 от Ropotamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 На 11.02.2017 г. at 12:24, bnpavlov написа: Имах предвид, че дизеловият двигател (според това, което съм чувал аз) е по-икономичен от бензиновия. Затова казах "дизелов двигател с оглед икономия на гориво". А иначе според този сайт: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4643 - 2.7 TDI V6 (180 Hp) Fuel consumption (economy) - urban 9.6 l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 5.2 l/100 km. Fuel consumption (economy) - combined 6.8 l/100 km. Затова казах 7-8л. / 100км. като говорех за комбиниран разход. Около 10 градско е приемлив разход, но силно се надявам да пада до 7-8 на дълъг път. Колега карам A6 комби със същият мотор и разхода, който си посочил по мои наблюдения е близък до реалността. Но говорим за кола в добро техническо състояние с предно и ръчна ск. кутия. След 2008г. горепосочения мотор става по - икономичен и по - мощен! Намери кой да ти помогне при избора на автомобил и ще останеш доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване