PESHO OT MARS Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 В Булгаристан все още се плаща повече за ламарина отколкото за човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Преди 13 часа, integrale45 написа: Пробвай да видиш номера на блока на 1.8Т без да смъкваш дросела и всмукателния колектор Номера на блока на 1.8 турбо във всичките му разновидности се вижда без да се разглобява каквото и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 13 hours ago, integrale45 said: Преди 4 години ходих да питам в кат и за късмет ме насочиха към човек който си регистрира в момента такава кола-мерцедес 190. На 190-ка е монтирал 1.8Т ? Ебати маниака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 16 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Остана ми малко свободно време и да добавя. Окабеляването първият път много ме притесняваше тази част от пъзела ,но се оказаче нещата не са такава ракетна наука. Основното е че компютъра му се премахва имобилайзера, за да може да пали без гривна и табло моето мнение, че това е излишно усложняване. Преди се говореше че трябва някаква схема за оборотомера, аз самият не съм ползвал такава и оборотомера работи вече 4 години, не особено точно, но възраста е фактора а не свързването според мен.Та по същество от колата донор моторната инсталация свършва в компютъра и целият цирк се сваля има няколко букси, който захранват всичко. Моята трактовка е режа буксите от колата за да останат и при Б4-ката (след време може да се наложи нещо да се сваля много по-удобно е) прави се дупка в тенекията точно до тръбите за климатика, за да влезе маншонът. И повечето неща който трябват се взимат от снопа на старият компютър,това което ще приложа важи за AEB/AJL с дума първият комп с 2 букси и механичен дросел. Жълт конектор Зелено-черен - (пин 19 на ЕКУ) имобилайзер - К-линия Синьо-червен - реле за бензинова помпа (пин 4 на ЕКУ) (активно ниско ниво) - Управ бенз помпа-pin 24 digifant (в инсталацията на Б4-то е зелен с червено в)ажи за АБК/6А) Кафяв - (маса ?) за сензор температуре на водата (отива на клъстара) - НЕ Зелено-жълт - общ на Инжекторите - плус benz (след 10А) - Плюс бенз помпа през 10А Кафяв конектор жълт - диагностичен модул (пин 18 на ЕКУ) - НЕ бяло - син - сигнал от клъстъра за скоростта (палене с бутане) (пин 20 на ЕКУ) - НЕ - pin 10digifant(в инсталацията на Б4-то пак е бял със син (важи за АБК/6А) Жълто-черен - сигнал за пуснат климатик (пин 10 ЕКУ) - НЕ Син - синкав конектор (възбуждане на алтернатора) - НЕ Сиво-черен - сигнал за съединителя на компресора (пин 8 на ЕКУ) - НЕ Синьо - черно - до буксата за zadna skorost на скоростната кутия - НЕ Червен конектор Червено - черен - стартер - НЕ Бяло - черен - data link connector DLC (пиб 43 ба ЕКУ) - НЕ Синьо - черен - плюс на контакт (ignition switch - пин 1 на ЕКУ и spark plugs) - Контактен плюс през 20А Червен - акумулатор (пин 3 на ЕКу) - Плюс акумулатор (без или 10А) Червено - зелен - клапан за бензинови пари и ламбда - плус от бенз помпа - Плус бенз помпа (през 20А) Черен конектор синьо - жълто - сензор ниво охладителна течност - НЕ Синьо - кафяв - сензор за температура на охладителна течност - НЕ синьо - червено - сензор за скоростомер - НЕ Синьо - бял - сензор за температура на маслото - НЕ Зелено - син - сигнал за оборотомера (пин 6 на ЕКУ) - Оборотомер - пин 18 digifant (в инсталацията на Б4-то е зелен със син) важи за АБК/6А) Бяло - сив - сензор за налягане на маслото - НЕ Кафяво - червен - сензор за задна скорост - НЕ плус инжектори - 10А плус ламбда и клапан - 20А Захранване ЕКУ (на контакт) (пин 1) - 20А Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iso K&G Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 На В4 цялата инсталация маха ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 18 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Не се маха ,използват се буксите за температурата на таблото ,датчика за налягане на маслото, задна,VSS,кабела които гаси лампата за заряда-по спомен на прима виста това е . Иначе вариантите с буксите на исталацията от б4-то са 2 скатаваш ги някъде с опашки да не пречат ,или изрязваш ненужните букси за да е по-чистичко под капака .Като казвам това е моят начин, не е най-добрият но работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 (Редактирано) На 18.03.2017 г. at 9:28, Gravito написа: Не се маха ,използват се буксите за температурата на таблото ,датчика за налягане на маслото Аз не мога да намеря двата кабела,които се закачат на датчика/кампанка за налягане на маслото. Като дам на контакт,стрелката отива на максимално положение 6 атм.Може ли снимка на кабелите за да видя какъв цвят да търся,както и за темпратурата на маслото. Редактирано 23 Март 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване