valentino76bs Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Здравейте ,реших да сменя скоростната кутия на колата защото виеше много.Вземах втора употреба кутия с код CDY а оригиналната е с код CGT .Освен че и новата не бива ами и колата не върви въобще .Стига 120 и повече не ще ,тотален мъртвец.Някакъв съвет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Сменяш кутията отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Не ги знам кодовете на тези кутии,но кажи какъв е двигателя,дизел,бензин,коне,кубици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 2.0 ABT мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Аз съм с CDY и върви много. 100% си с газ и си спънал мотора много. И аз съм на газ, ама върви колкото искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Може и да се окажеш прав ,но с другата вървеше много повече.Прави ми впечатление ,че не се качват оборотите.Тука едни майстори казват че може и мотора да не осигурява достатъчно тяга,аз не зная!Но определено със старата дърпаше повече и гореше де. Ще я посуркам малко да видя за какво иде реч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 CDY е по-дълга кутия, за да върви с нея, трябва да върви мотора, ако е спънат, става трагедия. С къса кутия всеки мотор върви, ама АБТ-то не е за високи обороти, и тази кутия CGT не ми хареса, тя е доста късичка, затова ти се струва, че върви. Колата си я купих с такава и много скоро сложих CDY. Иначе на дълъг път трябва да карам на 4500-5000 оборота. С CDY карам на 3-4 хиляди оборота и съм много доволен. Тази кола се прави с обикновена газова, плочката на която спъва мотора, защото не е хубава, това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Хмм бая тайни знаеш ти за тази кола :),скъпа ми е на сърце и нещо не мога да се разделя с нея :).Какво ще ме посъветваш да направя ,иначе тампоните ги смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Малко инфо относно двете скоростни кутии: CDY: for engine 2.0l 66kW, 1.9l 55kW diesel 1st: 3.545 2nd: 1.857 3rd: 1.156 4th: 0.889 5th: 0.725 reverse: 3.500 final drive: 4.111 CGT: for engine 2.0l 66kW 1st: 3.545 2nd: 2.105 3rd: 1.429 4th: 1.091 5th: 0.889 reverse: 3.500 final drive: 4.111 Разликата на 5 - та е има - няма 20 км в полза на CDY,, има нещо спънато по двигателя, най - вероятно намалена газ, кофти центровка на запалването или и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Вчера развих малко утките на газта пробвах я отива към 160 но е тегава работа.Старата кутия вървеше 180 но пък ще се пръсне мотора и това е една от причините да я сменя .Иначе не съм карал кола с толкова лесно превключване на скоростите но докато не ме бутна дявола да и сменя маслото ся и на новата го смених и едвам влизат сутрин като е студено.А между другото ще отворя старата да я разгледам ей така за спорта. Редактирано 17 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Както казах развих газта малко и резултата е налице 19/100 газ в града .От тук нататък следва връщане на старата кутия и докато се разпадне че нещо взе да ми писват тея разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Преди 22 часа, okops написа: Малко инфо относно двете скоростни кутии: CDY: for engine 2.0l 66kW, 1.9l 55kW diesel 1st: 3.545 2nd: 1.857 3rd: 1.156 4th: 0.889 5th: 0.725 reverse: 3.500 final drive: 4.111 CGT: for engine 2.0l 66kW 1st: 3.545 2nd: 2.105 3rd: 1.429 4th: 1.091 5th: 0.889 reverse: 3.500 final drive: 4.111 Разликата на 5 - та е има - няма 20 км в полза на CDY,, има нещо спънато по двигателя, най - вероятно намалена газ, кофти центровка на запалването или и двете. Не само на 5-та разликата... CDY е по-дълга във всички предавки без 1-ва. От там идва не вървежа на колата. CGT има крайно число : 2 - 8,67 / 3 - 5,9 срещу CDY 2 - 7,63 / 3 - 4,75 . Тази разлика от 1 между крайните числа е на практика много във вървежа, както и 20 км на 5-та. Колега предполагам си с 15-ки джанти , сложи едни 14-ки отпред и виж дали ще ти хареса вървежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Б4 с 14-ки е излагация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 колеги, да не отварям друга тема , на 1,6 101кс В4 ако сложа скоростна кутия от 1,8 90кс В3 какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Доколкото знам, 1,6 101 кс е с доста къса кутия фабрично. Кажи какъв е кода на кутията, която си решил да слагаш от Б3. Кажи и кода на твоята. Със сигурност от Б3 ще е по-дълга. Виж еднакви ли са чашките на вътрешните карета на двете кутии, за да няма изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 кода не го знам а и не ме интересува много но с В3 на3та, 4та скорост съм карал продължително време от колкото с В4 може, и на 3ката 4 се явява директна а на 4ката е по-ниска, като гледа оборотомера. затова искам да я сменя......................................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino76bs Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 (Редактирано) Като не те интересува нима очакваш някой колега да го интересува? И цяло усилие му трябва на човек да разбере какво искаш да кажеш! И да кажа ,че с CDY-то при мен не са чак толкова лоши нещата. Редактирано 9 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 както казах не знам кода на В3 1,8 90кс кутията интересува ме да е по-дълга, двигателя има достатъчно мощност да върви с нея. преди имах В3 и на 2,3.и4 скорости бяха по дълги от тези на В4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване