Jump to content

Скоростна кутия АУДИ Б4


valentino76bs

Recommended Posts

Здравейте ,реших да сменя скоростната кутия на колата защото виеше много.Вземах втора употреба кутия с код CDY а оригиналната е с код CGT .Освен че и новата не бива ами и колата не върви въобще .Стига 120 и повече не ще ,тотален мъртвец.Някакъв съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги знам кодовете на тези кутии,но кажи какъв е двигателя,дизел,бензин,коне,кубици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с CDY и върви много. 100% си с газ и си спънал мотора много. И аз съм на газ, ама върви колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се окажеш прав ,но с другата вървеше много повече.Прави ми впечатление ,че не се качват оборотите.Тука едни майстори казват че може и мотора да не осигурява достатъчно тяга,аз не зная!Но определено със старата дърпаше повече и гореше де. Ще я посуркам малко да видя за какво иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CDY е по-дълга кутия, за да върви с нея, трябва да върви мотора, ако е спънат, става трагедия. С къса кутия всеки мотор върви, ама АБТ-то не е за високи обороти, и тази кутия CGT не ми хареса, тя е доста късичка, затова ти се струва, че върви. Колата си я купих с такава и много скоро сложих CDY. Иначе на дълъг път трябва да карам на 4500-5000 оборота. С CDY карам на 3-4 хиляди оборота и съм много доволен. Тази кола се прави с обикновена газова, плочката на която спъва мотора, защото не е хубава, това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм бая тайни знаеш ти за тази кола :),скъпа ми е на сърце и нещо не мога да се разделя с нея :).Какво ще ме посъветваш да направя ,иначе тампоните ги смених :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо относно двете скоростни кутии:

CDY: for engine 2.0l 66kW, 1.9l 55kW diesel
1st: 3.545
2nd: 1.857
3rd: 1.156
4th: 0.889
5th: 0.725
reverse: 3.500
final drive: 4.111

 

CGT: for engine 2.0l 66kW
1st: 3.545
2nd: 2.105
3rd: 1.429
4th: 1.091
5th: 0.889
reverse: 3.500
final drive: 4.111

 

Разликата на 5 - та е има - няма 20 км в полза на CDY,, има нещо спънато по двигателя, най - вероятно намалена газ, кофти центровка на запалването или и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера развих малко утките на газта пробвах я отива към 160 но е тегава работа.Старата кутия вървеше 180 но пък ще се пръсне мотора и това е една от причините да я сменя .Иначе не съм карал кола с толкова лесно превключване на скоростите  но докато не ме бутна дявола да и сменя маслото ся и на новата го смених и едвам влизат сутрин като е студено.А между другото ще отворя старата да я разгледам ей така за спорта.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах развих газта малко и резултата е налице 19/100 газ в града .От тук нататък следва връщане на старата кутия и докато се разпадне че нещо взе да ми писват тея разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, okops написа:

Малко инфо относно двете скоростни кутии:

CDY: for engine 2.0l 66kW, 1.9l 55kW diesel
1st: 3.545
2nd: 1.857
3rd: 1.156
4th: 0.889
5th: 0.725
reverse: 3.500
final drive: 4.111

 

CGT: for engine 2.0l 66kW
1st: 3.545
2nd: 2.105
3rd: 1.429
4th: 1.091
5th: 0.889
reverse: 3.500
final drive: 4.111

 

Разликата на 5 - та е има - няма 20 км в полза на CDY,, има нещо спънато по двигателя, най - вероятно намалена газ, кофти центровка на запалването или и двете.

 Не само на 5-та разликата... CDY е по-дълга във всички предавки без 1-ва. 

От там идва не вървежа на колата. CGT има крайно число : 2 - 8,67 / 3 - 5,9  срещу CDY 2 - 7,63 / 3 - 4,75 . Тази разлика от 1 между крайните числа е на практика много във вървежа, както и 20 км на 5-та. 

Колега предполагам си с 15-ки джанти , сложи едни 14-ки отпред и виж дали ще ти хареса вървежа. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Доколкото знам, 1,6 101 кс е с доста къса кутия фабрично. Кажи какъв е кода на кутията, която си решил да слагаш от Б3. Кажи и кода на твоята. Със сигурност от Б3 ще е по-дълга. Виж еднакви ли са чашките на вътрешните карета на двете кутии, за да няма изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

кода не го знам а и не ме интересува много но с В3 на3та,  4та скорост съм карал продължително време от колкото с В4 може, и на 3ката 4 се явява директна а на 4ката е по-ниска, като гледа оборотомера. затова искам да я сменя.........................................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като не те интересува нима очакваш някой колега да го интересува?

И цяло усилие му трябва на човек да разбере какво искаш да кажеш!

И да кажа ,че с CDY-то при мен не са чак толкова лоши нещата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

както казах не знам кода на В3 1,8 90кс  кутията интересува ме да е по-дълга,  двигателя има достатъчно мощност да върви с нея. преди имах В3 и на 2,3.и4 скорости бяха по дълги от тези на В4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...