Jump to content

Проверка VIN


Recommended Posts

Знам че не е АУДИ, но е от семейството и моля за съвет и помощ.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481015019841514&slink=1tjp5m

 

 

 

Това е рамата WVWZZZ3CZAE086239, ако някой може да даде инфо по тази рама ще съм много благодарен.

Иначе колата има доста дребни забележки: леко драсване на задна броня, изгаряне от цигара над шофьорската седалка, леко скъсване на пасажерската седалка, няма нищо в багажника, счупен държач за триъгълника на 5тата врата, счупена държка на облегалката за ръцете отзад, за смяна са и дискове и накладки, одрани джанти.

След тест драйв колата се държи добре, сменя добре, всичко и работи по климатроник, подгряване на предни седалки, темпомат, пера за смяна на скорости от волана, ел. шофьорска седалка, фарове и т.н. 

Още не е била при майстор за диагностика, но само по тези обяснения моля за мнение. Цената е прекалено висока за мен и мисля, че ако има доволен коментар ще можем да се спазарим.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник би трябвало да знам до кога е била в офицялния сервиз. Но предвид това че няма при джамбазина сервизна книжка предплагам ще са поне 300к. То сегашния ми пасат го взех на около 400к след проверка, а на таблото показваше 160к :) и за 100к км съм нямал някакви ядове, но да не забравяме че говорим за АФН и за доста по-прост като агрегати и електроника автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е 2010г. цената е добра, а в германия цените са по-надути, като за германци с по-големи заплати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колата е 2010 CBBB мотора. Както цецо преди време писа във форума по-добре от последните бройки на един модел от колкото от първите на следващия. Реално този е еднакъв вътре като б7. Естествено че имат разлики но и 5-7к разлика за 1 година по-нова кола си е цифра.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е комън рейл и не е лош,стига да е на тея километри.На снимки колата е хубава,само би-ксенон и липсва.

Но ако има 100-150 хиляди отгоре може да има изваждане.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е на поне 300к .

За какво може да има изваждане. DSG, дюзи, турбо ?

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

DSG: ако няма удари предимно втора към трета и плавно потегляне масло и филтър сменяш и си свиркаш в маслена баня DSG е здраво.

дюзи: ако е каран извън БГ тоест по читава нафта не би трябвало да има драми (диагностика може да се направи да се види налягането на всяка една)

Турбо: консуматив за кола над 200к (някой и на по малко ама да вземем 200 за средно) рециклиране 800 - 1000лв.

 

абе с тия кошници дето си купуваме повечето от нас де късмет трябва имали го може и първата от Горубляне да грабна а ти да направиш на пасата 100 проверки а аз да карам ли да карам.....

ама все пак другото след късмета си е проверката затова давай....

 

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, bewolf написа:

За какво може да има изваждане. DSG, дюзи, турбо ?

Това са горе-долу нещата-EGR,турбо,всмукателна тръба,DPF.Дюзите нямат проблем много.

Шестостен на маслената помпа някои го сменят превантивно,но не съм чул за проблемен при CR мотор.

DSG e 6 степенна,колегата е казал за какво става въпрос.Кутията е по-здрава от 7 степенната DSG при по-малките мотори.Има си обслужване на определен пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След проверка на рамата излиза 190к км преди една година. Като 2011 е била на 30к и чак 2014 се появява пак на 130к което е съмнително. Не успяхме да се разберем за цена. Като продължавам да търся. Освен ако не се обади и да се е съгласил на 13к. Има доста дребни забележки, багажника е празен, за смяна са 4 диска с накладки, време е за ангренаж, а скоро и ДСГ може да си поиска своето, на компютър не съм е закачал но и там може да има още изненади. Та така...

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Май са я продали, но не разбрах по написаното - след проверка на рамата е влизала в официален сервиз 2016 на 190к или ти си правиш някакви изчисления?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не я виждам така че май някой я е отнесъл. 

В сервиз влиза 2011 година на 30к, три години по-късно 2014 влиза пак в сервиза на 130к и реално това е проблема. Тия 100к дето може и да са повече къде и какво е обслужвано...

Но и без това вече няма значение, да е честита на новия собственик и дано да няма главоболия с нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...