bewolf Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Знам че не е АУДИ, но е от семейството и моля за съвет и помощ. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481015019841514&slink=1tjp5m Това е рамата WVWZZZ3CZAE086239, ако някой може да даде инфо по тази рама ще съм много благодарен. Иначе колата има доста дребни забележки: леко драсване на задна броня, изгаряне от цигара над шофьорската седалка, леко скъсване на пасажерската седалка, няма нищо в багажника, счупен държач за триъгълника на 5тата врата, счупена държка на облегалката за ръцете отзад, за смяна са и дискове и накладки, одрани джанти. След тест драйв колата се държи добре, сменя добре, всичко и работи по климатроник, подгряване на предни седалки, темпомат, пера за смяна на скорости от волана, ел. шофьорска седалка, фарове и т.н. Още не е била при майстор за диагностика, но само по тези обяснения моля за мнение. Цената е прекалено висока за мен и мисля, че ако има доволен коментар ще можем да се спазарим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Пиши на @Evgeni K. за сервизната история по номер на рама, но 99% километрите не са тези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Благодаря, писах му! Редактирано 17 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Интересно е на колко ще се окаже, пиши като има резултат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 В понеделник би трябвало да знам до кога е била в офицялния сервиз. Но предвид това че няма при джамбазина сервизна книжка предплагам ще са поне 300к. То сегашния ми пасат го взех на около 400к след проверка, а на таблото показваше 160к и за 100к км съм нямал някакви ядове, но да не забравяме че говорим за АФН и за доста по-прост като агрегати и електроника автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Колко трявба да е реалната цена на тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Реалната и цена е толкова колкото някой даде.Аз лично за тази кола толкова пари доброволно не бих дал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Можем само да гадаем на колко е, но в Германия такава кола на тези километри с такова оборудване няма на такава цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Ако наистина е 2010г. цената е добра, а в германия цените са по-надути, като за германци с по-големи заплати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Да колата е 2010 CBBB мотора. Както цецо преди време писа във форума по-добре от последните бройки на един модел от колкото от първите на следващия. Реално този е еднакъв вътре като б7. Естествено че имат разлики но и 5-7к разлика за 1 година по-нова кола си е цифра. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Мотора е комън рейл и не е лош,стига да е на тея километри.На снимки колата е хубава,само би-ксенон и липсва. Но ако има 100-150 хиляди отгоре може да има изваждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Според мен е на поне 300к . За какво може да има изваждане. DSG, дюзи, турбо ? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Редактирано 20 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) DSG: ако няма удари предимно втора към трета и плавно потегляне масло и филтър сменяш и си свиркаш в маслена баня DSG е здраво. дюзи: ако е каран извън БГ тоест по читава нафта не би трябвало да има драми (диагностика може да се направи да се види налягането на всяка една) Турбо: консуматив за кола над 200к (някой и на по малко ама да вземем 200 за средно) рециклиране 800 - 1000лв. абе с тия кошници дето си купуваме повечето от нас де късмет трябва имали го може и първата от Горубляне да грабна а ти да направиш на пасата 100 проверки а аз да карам ли да карам..... ама все пак другото след късмета си е проверката затова давай.... Редактирано 20 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Преди 4 часа, bewolf написа: За какво може да има изваждане. DSG, дюзи, турбо ? Това са горе-долу нещата-EGR,турбо,всмукателна тръба,DPF.Дюзите нямат проблем много. Шестостен на маслената помпа някои го сменят превантивно,но не съм чул за проблемен при CR мотор. DSG e 6 степенна,колегата е казал за какво става въпрос.Кутията е по-здрава от 7 степенната DSG при по-малките мотори.Има си обслужване на определен пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 21 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 След проверка на рамата излиза 190к км преди една година. Като 2011 е била на 30к и чак 2014 се появява пак на 130к което е съмнително. Не успяхме да се разберем за цена. Като продължавам да търся. Освен ако не се обади и да се е съгласил на 13к. Има доста дребни забележки, багажника е празен, за смяна са 4 диска с накладки, време е за ангренаж, а скоро и ДСГ може да си поиска своето, на компютър не съм е закачал но и там може да има още изненади. Та така... Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Май са я продали, но не разбрах по написаното - след проверка на рамата е влизала в официален сервиз 2016 на 190к или ти си правиш някакви изчисления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 И аз не я виждам така че май някой я е отнесъл. В сервиз влиза 2011 година на 30к, три години по-късно 2014 влиза пак в сервиза на 130к и реално това е проблема. Тия 100к дето може и да са повече къде и какво е обслужвано... Но и без това вече няма значение, да е честита на новия собственик и дано да няма главоболия с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване