Naidden Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Днес се опитахме да запалим едно ауди 80 б3 1.8 карбуратор с RU мотор. Седяло е около 4 години в гараж без да мърда, като последно е припалвано преди около 2 години. До последно е работело без никакъв проблем и даже е на малко километри (реални) и никога не е имало газ. Мотора е бил като часовник. Днес се опитахме да го запалим тъй като сме решили да ползваме мотора на друга кола(в случай че още работи). Последния път когато го палихме вече беше седяло доста, но врътна малко и си тръгна без проблем. След това за една проба сваляхме горния датчик на маслото и бяхме разбутали вакума на делкото, за да свалим датчика. Мисля че от тогава спря да пали. Друго не е пипано. Днес като му сложихме акумулатор започна да си върти обаче без да пали. Извадихме свещите и видяхме че дават искра. Такаче варянта да сме прецакали делкото при разместването на този вакум мисля отпада. После се оказа че бензина е доста изфирясъл и взехме 2литра 96ехтра форсе като източихме карбуратора от стария бензин и откачихме подаващия маркуч преди помпата да смуче директно от шишето с пресния бензин. Тогава започна да припуква и с 300 зора най накрая запали, но тук идва проблема. Двигателя изобщо не иска да се исфорсира. С пълна газ държи около 1200 оборота нз и толко дали има защото е без оборотомер и звука от мотора е някак си като заглушен по тих(все едно паля на скорост без да съм дал на контакт). Няма нищо общо със звука на един нормално работещ двигател на ауди 80. И другото което забелязах че генерацията там където тръгва под колектора стана червена, щеше да се разтопи буквално. Подкачва си бензин, карбуратора си се пълни, тампона под него е скъсан, но това не и пречеше особено преди като я палихме, работеше си добре и със скъсан тампон такаче едва ли е от него проблема. Все пак както казах двигателя изобщо не се форсира, звука е като заглушен и генерацията почервеня направо светеше. Какво мислите, от къде е проблема? Редактирано 28 Февруари 2017 от Naidden Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Да няма плъх в ауспуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 28 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Хрумна ми като идея, но дали е възможно? Не съм чул на някой да му се е случвало подобно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Амии, аз съм чувал за картофи и шишарка в ауспуха. Натикани от доброжелател. Също и кал. Другото е така да сте омешали аванса че да е станал закъснителен и бензина да се пали в колектора на изхода. Ако е така - развивате делкото и на запален двигател го настройвате на слух по най-високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 (Редактирано) Бензина има срок на годност около 2мес. след това почва да отделя смоли(бял напеп). Това подобно на котлен камък вещество се лепи навсякъде. Щом е с карбуратор трябва да се разглоби и почисти старателно. Всичко вътре е затлачено. Намаляла е пропускателната способност на жигльорите и от там е обедняла сместа. За това говори почеврвеняването на генерацията. Редактирано 28 Февруари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 28 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 За делкото съм сигурен, че не е развивано изобщо. Дори бих казал, че е още на фабрична центровка. Развиван е вакума който е на него, но едва ли този вакум може да обърка аванса. Възможно ли е дистрибутарната капачка да е обърната наопки, че днес не се сетих да пробвам да я завърта докат го мъчихме. преди 4 минути, loshdancho написа: Бензина има срок на годност около 2мес. след това почва да отделя смоли(бял напеп). Това подобно на котлен камък вещедтво се лепи навсякъде. Щом е с карбуратор трябва да се разглоби и почисти старателно. Всичко вътре е затлачено. Намаляла е пропускателната способност на жигльорите и от там е обедняла сместа. За това говори почеврвеняването на генерацията. Да, но като пробвахме с пресен бензин сипахме малко директно в колектора и пак беше същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Тоя вакуум според теб за какво е ако не за аванса? А това че бензина имал срок на годност 2 месеца е виц най-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 28 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Но все пак от Вашите мнения да разбирам ли, че проблема не е в двигателя, защото не ми се ще да загубим доста време да го слагаме на другата кола и да се окаже че просто мотора си е умрял в този гараж. Каква е вероятността да е е станало това? Just now, grizzly написа: Тоя вакуум според теб за какво е ако не за аванса? А това че бензина имал срок на годност 2 месеца е виц най-голям. Ами вакуума е свързан със сервото. На другата кола има вакуумно резервуарче и там този вакуум освен със сервото е свързан и към това резервуарче, но тя е с кейхин 1, а тук е кейхин 2 и това резервуарче липсва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 (Редактирано) Точно това съм го изучавал на времето..... Поинтересувай се какво е химичен крекинг, и как са натоварени производните съединения след това. Процеса е свързан с накъсване на молекулите на по-тежките фракции на нефта и получаването от тях на октан. Обаче след (около)два месеца при нормално атмосферно налягане молекулите се съдиняват на ново. Но не по същият начин, съединенията са смолисти. Бели отлагания по всяка една повърхност. Чистият бензин от термичната дистилация е около. 10-15% от всичкия добив, останалото се добива, чрез крекинг(накъсаване) на по-тежките фракции на нефта. Напълнете карбуратора с wd40 и го оставете едно денонощие. После го изпразнете, продухайте и напълнете с пресен бензин. Редактирано 28 Февруари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Нещо е разбутано по делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 От разбутано делко може ли да почервенее генерацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Пробвайте да завъртите делкото докато е запален двигателят, обратно на часовниковата стрелка, за да му дадете предварение. Има вероятност центровката в момента да има закъснение на запалването и част от изгарянето на горивната смес, да се случва в изпускателните колектори, което може да е и причина за липсата на мощност. Редактирано 1 Март 2017 от SeH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Има ли възможност самото делко да е прецакано? Вакуума на него се оказа че е отчупен от вътре. Вчера го сваляхме(цялото делко), но преди това не беше въртяно със сигурност, беше си на фабричното положение. Като го свалихме, от него почна да се ръси нещо като сол. След като го сложихме, при опит за запалване започна да пука от колектора и да пуши. Каква всъщност му е ролята? Не разпределя ли то последователността на цилиндрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Освен, че разпределя последователността на запалване на цилиндрите, определя и в кой момент да бъде подадена искрата, или така наречената "центровка". След като сте извадили делкото и сте го върнали, направихте ли центровка на запалването, по белези на колянов вал и маховик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Ами докарахме мотора в гмт и го сложихме, но мисля че трябва да се пробва с друго делко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar1966 Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Колега какво стана оправихте ли колата запали ли?Интересува ме вакумчето което излиза от делкото къде се свързва.ще съм мн благодарен ако знаеш да споделиш, че аз оглеждам на моята и не мога да видя къде се свързва-благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Вакумчето се свързва към клапана на тръбата идваша от серво усилвателя. Ограденото с червен кръг: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 На 25.12.2017 г. at 15:43, petar1966 написа: Колега какво стана оправихте ли колата запали ли?Интересува ме вакумчето което излиза от делкото къде се свързва.ще съм мн благодарен ако знаеш да споделиш, че аз оглеждам на моята и не мога да видя къде се свързва-благодаря предварително. А то въобще работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar1966 Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 (Редактирано) Мисля че евакуменрегулатор който определя ъгъла на запалване и преварението на бензин когато си Редактирано 2 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Свързва се на маркуча за сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar1966 Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Благодаря колеги за инфото намерих го най сетне къде се слага и го мушанах........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Ако е правилно центрована колата, вакуумния регулатор, не оказва толкова съществено влияние за работа на мотора, просто върви малко по-малко. 2 години карах със скъсана мембрана на регулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 Аз съм с изваден маркуч ,защото ми е скъсана мембраната на делкото. За вървенето не съм съгласен ,че върви по малко. По скоро служи при рязко подаване на газ да даде предварение и да не забива муцуната. Карам така вече 10години и нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Вакуумният регулатор прави корекция на аванса около 10 - 15°. Това е около 1/3 от общото предварение при високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Въпросният капсулован вакуум регулатор се реже на струг, сменя се мембраната с такава от бензинова помпа за Волга (по спомен), после двете части се хващат със скоба. По този начин имах навремето работещ регулатор на Б3 ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване