Jump to content

А6/А6 Allroad след 2013г.


Recommended Posts

Зравейте колеги! Искам да попитам м/у А6 и A6 Allroad и двете 3.0 245к.с след 2013 година кое е по добре да се вземе? Нямам никакви наблюдения върху тези коли и ще съм благодарен за всяка една информация относно тези коли! До сега карам само Японци та мисля да сменя малко;) 

 

Благодаря ви и приятен ден!!!

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабо двигателче е 245 к.с за А6

Мощна визия има колата, не я мъчи с такъв двигател. Или зимай 4.0 ТФСИ или ако ти треа алроуд т.е нещо високo минавай на SQ5

Още повече щом само японки си карал, време е да усетиш че си ял само гарнитурата без основното..зимай 4.0Т

:)

 

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом търси кола след 2013г, тоест от 2014 до 2017 значи човека е наясно че няма да е евтино.

Робо ти искаш да го посъветваш да даде една торба пари за кола която само ще има визия ама под капака няма никой, така ли?

А6,А7,А8 под 300 к.с особено нови модели, просто нито им отива нито си заслужават парите.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека ти пише след 2013г.

Четеш ли?

Не 2012 не 2013 а 2014 и нагоре.

Значи разполага с бюджет.

 

А 6.4 сек всяка японка ще ти направи а той иска се маха от японките.

Щом иска се маха от японката която е много здрава кола, причината е само една: - търси тръпка.

Ми дайте му тръпка ве!

:)

 

ПП: Джано за протокола само да вметна че 6.4 е мнооого бавно за премиум автомобил в горния сегмент, равносилна на спряла. Виж ако се търсеше кола до 10-15к лева си е супер.

..Още малко и А8 с 2 литра двигател ще му препоръчаме, баси. А кат търси дизел да земе 300+ коня дизел, в пъти по-добър от тоз 245 к.с.

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Teo Teo написа:

Слабо двигателче е 245 к.с за А6

Мощна визия има колата, не я мъчи с такъв двигател. Или зимай 4.0 ТФСИ или ако ти треа алроуд т.е нещо високo минавай на SQ5

Още повече щом само японки си карал, време е да усетиш че си ял само гарнитурата без основното..зимай 4.0Т

:)

 

 

Младеж!!!

не всеки разполага с твоя бюджет,спри се малко!

Пита се за конкретен модел и двигател.

Разликата между 3.0тди и 4.0т да ти в казвам ли колко е като пари?

Да не говорим,че 4.0 се предлага само в S6......

преди 11 минути, Teo Teo написа:

Човека ти пише след 2013г.

Четеш ли?

Не 2012 не 2013 а 2014 и нагоре.

Значи разполага с бюджет.

 

А 6.4 сек всяка японка ще ти направи а той иска се маха от японките.

Щом иска се маха от японката която е много здрава кола, причината е само една: - търси тръпка.

Ми дайте му тръпка ве!

:)

 

ПП: Джано за протокола само да вметна че 6.4 е мнооого бавно за премиум автомобил в горния сегмент, равносилна на спряла. Виж ако се търсеше кола до 10-15к лева си е супер.

..Още малко и А8 с 2 литра двигател ще му препоръчаме, баси. А кат търси дизел да земе 300+ коня дизел, в пъти по-добър от тоз 245 к.с.

 

Би ли ми казал на какви транквиланти си?

искам и аз 

Редактирано от Mr.13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teo пак избухна с простотиите.
245кс слабо било, щото колата имала агресивен вид хахахахаха
Тръпка се търсела в А6, каква е тая глупост?

ЧОвека иска да се вози и да му е комфортно.
Тръпка ако искаш в японките има повече от колкото в премиум класовете а6 и нагоре. 

Тая кратуна само за лапане ли я ползваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 3 л дизелово ауди олроуд единствената тръпка която можеш да изпиташ е особеното чувство като разбереш ,че не става за нещо повече от чакълче и приятното чувство да насереш панелите в храсталака :lol: при опит да накажеш някоя тревиста полянка

 

Тео каква тръпка какви 5 лв  колата си достатъчно добра и дърпа прилично... Хорицата са различни всеки има право на избор пример за мен с5 е сапунерка ако ще да излита вертикално и в студенския град да не може да ги събереш:hilezh: все тая уголемено тт :blush: непрактично и не особено атрактивно за кеша си....и като застане до знаеш кое изглежда :unsure:

Олроуда си е красив макар и в тая му конфигурация не е особено смислен...честно казано да се търси особен комфорт:nixweiss: по -скоро практичност добро качество на интериора, приличен багажник икономия на гориво и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от вас постарал ли се е да види ценовата разлика за 245 к.с и 313 к.с за дизела?

2500 евро!  средно за моделен ред 2014

Е, струва ли си или не?

 

Разликата с 3.0Т бензин вече е по-осезаема и с 4.0Т е 18к евро.

Да речем приемам критиката за 4.0Т :) ..ама между 245 и 313 к.с дизела има планина разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А прави ли ти впечатление с каква кутия е битурбо дизела?

За мен този мотор е безмислен и съществува само като отговор на БМВ 535Д.

 

Всъщност колегата Anto01 пита каква е разликата между А6 и Allroad A6.

Тъй като никой не иска да му отговори аз ще импровизирам:

А6 може да е на въздушно окачване, а може и да не е.  Олроуда е задължително на въздух, като в плюс има и регулиране на нивото (не само на твърдостта).

Първият Олроуд имаше и вариант с бавни скорости - следващите нямат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, Teo Teo написа:

Някой от вас постарал ли се е да види ценовата разлика за 245 к.с и 313 к.с за дизела?

2500 евро!  средно за моделен ред 2014

Е, струва ли си или не?

 

Разликата с 3.0Т бензин вече е по-осезаема и с 4.0Т е 18к евро.

Да речем приемам критиката за 4.0Т :) ..ама между 245 и 313 к.с дизела има планина разлика.

3.0тди с битурбото,което всъщност с ,оглед на конструкцията ,няма нищо общо с истински битурбо мотор и е доста сложен и вече се говори,че в бъдеще ще е доста проблемен с напредване на километрите.

Реално 245кс с ремап и стават приятни нещата за всеки ден!

 

IMG_1049.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !Благодаря ви за отзива! Уви и на мен ми се кара RS - ка но бюджета е друг ?

Та да питам още,знае ли се за някакви по сериозни проблеми дали се проявяват и за какво да се гледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм се интересвуал от тези коли, но като погледнах каталога ми направи впечатление, че 2013-та година не някаква преломна за модела. Как си определил тази година?

 

Иначе виждам, че според каталога пре-фейсовите 3.0Д са с типтроник, фейсовите са ес-троник. Олроуда е само ес-троник.

Кутиите имат различно поведение и трябва да ги тестваш.

За мен типтроника е по-подходящата кутия за Олроуд, но там не се предлага:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робо, преломна е ценово.

Лизингите започват да изтичат 4-тата година и тогава е най-далавера да вземеш нещо с оптимална пресечна точка цена/качество. Според теорията баланса е между 3 и 4-та година и обезценката на новата кола там и е пика, после става по-бавна.

 

 

Мr.13

Да те питам, това за битурбо двигателите сигурно ли е че ще стане така?

Щото това е много сериозна информация и да не стане тоз двигател да излезе душегуб номер 2 , че много народ ще изяде дървото?

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-икономична кутия е, но не може да се сравнява с плавността на хидротрансформатора.

Именно липсата на "плавност" я прави по-неподходяща за сняг, лед и мокра трева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тука е момента човек да направи избора си според това как възнамерява да ползва автомобила. :zustimm:

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам везните натежават към А6 типтроник ,а и след един ремап мисля ,че ще стане добре;)

 

 

Мен също ме интересува за би- турбото,защото също ги гледам

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествай си двете коли и прецени лично. Може да не откриеш разлика.

Ако мислиш да теглиш каравани, ремаркета, лодки....може би типтроника е по-подходящ.....а може и да няма значение.

За по-динамично каране определено ес-троника е по-подходящата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Anto01 написа:

а и след един ремап мисля ,че ще стане добре;)

Не се занимавай с глупости.3.0 тди си е достатъчно мощен двигател.Това не са спортни коли все пак.

Тео ти що не си купи Р8 примерно?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...