Jump to content

Keyless entry проблем А8 2005


yavor20v

Recommended Posts

От скоро имам следния проблем .. При доближаване на колата, още преди да докосна дръжката на всяка врата, колата се отключваше. Сега това става само с шофьорската врата. Всички останали се отключват ако веднъж опитам да ги отворя, а не само с "поднасяне" на ръката под дръжката.

Другият проблем е, че когато опитвам да заключа колата натискайки копчетата на всяка дръжка, за да се заключи трябва много силно да натисна, а някой път става с нормално натискане??? Няколко пъти не мога също да отворя и багажника отвън, а след това си работи??

Рових по нета и на няколко места намирам за причина някакъв модул, който не знам къде стои :  4E0909131A

На него се ебавали някакви транзисторчета/резисторчета, които се подменят и воала.... Поръчах такъв модул, щото беше 30лв и го чакам. Ако някой има идея междувременно къде се намира тоя модул, има ли друга причина за тия неволи и как да се отстрани, нека даде едно рамо.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен дръжките ми се прецакаха, смених 2 от тях. И аз забелязах, че доближавайки се до колата, тя се отключва. Модулът не заспива и за няколко дни ше ти бутне акумулатора, ако не я караш всеки ден.

Заключи я, след 1-2 минути трябва да загасне копчето на аварийките.

Модулът, командващ всяка врата, се гаси с отделно бушонче. Намира се под капамето в страни от таблото. Махни го на вратата, която те съмнява. По този начин изключваш дръжките и можеш да установиш коя е проблемната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ттва най-лесно :lol:

одеве пробвах, като заключа и след 1 мин всичко гасне вътре....и аварийните, и копчетата по тавана и около ск лост

бахх...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега, може да ти е Заминал модула. Аз го сменях, защото не искаше да пали. Смени ми го едно момче в Люлин. А иначе мпдулът се намира под краката на шофьорското място. Често, особено зимата там попада вода, та се бъгясва. Номчето е ключар принципно, но разбира от това.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай повече подробности за тоя модул...иска ли компонент протекшън, не иска ли?

аз го имам , стои си в колата

иначе съм чел , че две "неща" в него се разпояват с времето и само е нужно да се запоят, за да тръгне пак

засега установявам, че нещата са непостоянни..... в даден момент всичко работи, след това задна лява не заключва колкото и да натискам, след това багажника се отваря само от бутона отвъре, след това вратите не се отключват само с допир, после пак работят както им е реда...?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми повече каквп да ти кажа? Махна стария модул, взрх си друг втора ръка, после влезе в мозъка за да обучи ключовете и така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми работеше запалеането. Компа казваше, че не вижда ключа и не искаше да пали

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За кой модул става въпрос - 02003 - Driver Identification Control Module (J589) за това ли?

Че на мен също ми се появява тази грешка в няколко места: 

Address 07: Control Head
Address 08: Auto HVAC
Address 76: Park Assist
Address 19: CAN Gateway

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не съм в час толкова. Не съм тесен специалист. Но мога да те насоча, ако искаш

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

При мен предните две не заключват задните заключват дали е от този модул? и къде казвате че са тези копчета за изключване на всяка врата ? Ще проверя да не би да са изключени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са копчета, а бушони. Всяка врата си има модул, който я управлява. Можеш да му скубнеш бушона и да елиминираш вратите една по една. За левите врати се намира в лявата бушониера на таблото, за десните - в дясно. Махаш бушона и спира да работи ключалка/прозорци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,проверих ги не са изгорели и  на десните също,а в багажника къде е схемата на бушоните ,че някой ми липсват и не знам колко ампера да сложа.

Редактирано от 4olakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 16.04.2017 г. at 12:26, yavor20v написа:

От скоро имам следния проблем .. При доближаване на колата, още преди да докосна дръжката на всяка врата, колата се отключваше. Сега това става само с шофьорската врата. Всички останали се отключват ако веднъж опитам да ги отворя, а не само с "поднасяне" на ръката под дръжката.

Другият проблем е, че когато опитвам да заключа колата натискайки копчетата на всяка дръжка, за да се заключи трябва много силно да натисна, а някой път става с нормално натискане??? Няколко пъти не мога също да отворя и багажника отвън, а след това си работи??

Рових по нета и на няколко места намирам за причина някакъв модул, който не знам къде стои :  4E0909131A

На него се ебавали някакви транзисторчета/резисторчета, които се подменят и воала.... Поръчах такъв модул, щото беше 30лв и го чакам. Ако някой има идея междувременно къде се намира тоя модул, има ли друга причина за тия неволи и как да се отстрани, нека даде едно рамо.... :)

Колега, реши ли проблема или още се бориш?

Ако е да, от модула ли се оказа???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм.... купих две дръжки, които си стоят в офиса ми и чакат някой да ги смени. 

Проблемът ту се появява, ту изчезва?? Много дразнеща работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бутонът иска силно натискане за да заключи или изобщо не сработва - проблемът е в самия бутон, поврежда се. Възелът е необслужваен, но може да се ремонтира с побългаряване, сваля се дръжката от колата, прорязва се около гумата и се подменя самия бутон. 

А за отключването - сензорът отдолу в дръжката е капацитивен и се влияе от температурата и влажността. Може би с течение на годините се скапва. На моята зимата половината сензори спряха да работят, за сметка на това шофьорския стана супер чувствителен. Като се стопли времето, всичко се оправи :nixweiss: При БМВ и Мерц има същите дертове с тази система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...