Jump to content

А4 б8 спирачна система (има ли някакъв реглаж)


jojijojov

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам а4 2009 2,0тди Quattro 170кс авант,ръчни скорости и съм много разочарован от спирачната с-ма. Проблема е следния при по-сериозно спиране колата приплъзва "щрака abs " ,но не спира както трябва поне според мен. Мислех,че проблема е в гумите и взех нови Мишлен супер спорт (колата е с 18" джанти 245/40R18) ,но подобрението е минимално. Знаели някой дали има някакъв реглаж на АБСа да е по чувствителен или нещо такова ,незнам вече какво да направя ,няма грешки в модула на АБСа ! Вече се чудя да сменя накладки или дори спирачки от 3.0 тди (предни) . Дали някой с по-малките спирачки има такъв проблем (1.8т ,2.0т ,2.0тди) Благодаря ви предварително!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така моята е 143 коня и също не спираше според мен добре ,след като сложих нарязани дискове вече спира както трябва .В английския форум и други се оплакват, че за този клас кола не спира добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4/B7 с 320мм предни и 300мм задни дискове спира уникално.

А4/Б8 е със същата електроника, същия размер дискове, еднакво тегло. Разликата е удълженото междуосие (което помага спирането) и мекото окачване (което пречи на спирането).

2.0Д/143кс е с малки спирачки, 170кс не знам.

Ако не са с 320мм може да се премине към 320мм сравнително евтино.

 

Проблем за ранно сработване на АБС може да е неподходяща спирачна течност. Както и полуработещ датчик....ако е свалян.

Мишлените си искат малко загряване, студени не работят добре. (наблюденията ми са от ПС3).

 

Едит: ето тема за спирачната течност:

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, не съм сигурен,но май са 314мм на 300 мм! 1LT 1KW ! Колата е S-line с твърдо окачване 1BV 

 

Редактирано от jojijojov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачните апарати за 288/312мм дискове са с 57мм бутало.

Апаратите за 320/345мм са с 60мм бутало. При Б8 спирачките с 320/345 са с ТРВ система, при Б7 са АТЕ.

 

Апаратите са масови и не трябва да са скъпи. Съпорти за 320мм също има в изобилие.

320мм диск мисля, че влиза в 16" джанта (поне при Б7, при Б8 не съм пробвал).

Когато стане време за смяна на дискове е удобно да се премине и към по-силните спирачки. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждах каталозите за спирачки и се оказва, че новата TRW система при Б8 всъщност е с 57мм бутало на предния спирачен апарат.

По-лошото спиране на Б8 спрямо Б7 може да се окаже, че не е субективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват къстъм съпорти защото са им различни междуболтовите, а не са толкова евтини и според мен е добре да се внимава при кой се правят и дали разбира и реално даже излиза по приемливо да се прави с 6 бутално брембо от Кайен. Плъг и плей сериозната работа е 8 буталното от РС5, което е доспа паре. Аз имам чувството, че освен слабите спирачки и ABSа се включва доста рано, което може и от съображения за сигурност да е така. Факт е, че на 18-19-20 инча е нереалистично рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плъг и плей имам от S4 B8 с дискове и накладки на 12000км ,колата спираше перфектно с тях.Цена около 1500 всичко комплект за отпред.Дисковете и накладките са купувани от Ауди за малко под 1000лв,размера е мисля 350мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 1LT и 1KW какво ще рече 320 или 314 предните ? Защото с ролетка горед долу 320 ги меря ,но 100% не е вярно заради изпъкналата главина мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...