dtrax Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, карам А3 1.9 TDI AHF, но просто тази кола не спира да ме изненадва. Днес бръмчах из града и на прибиране на десен завой при отпускане на съединителя на 2-ра се чу едно чукване от двигателния отсег и си казах "опа каре". Малко по-късно ходих до магазина и пак при превключване на 2-ра предавка и отпускане на съединитела се получи някакъв зверски удар все едно се ударих във нещо със скорост от 40-50 км/ч с тази разлика, че карах на право с 20км/ч. Също така да вметна, че от около 2-3 седмици започна едно виене при отпуснат педал на газта при включена предавка. Освен това други симптоми нямам. На таблото не свети нищо и като цяло колата няма никакви грешки (сканирах я преди малко). Предложете ми към какво да се ориентирам и къде да гледам благодаря предварително! Редактирано 13 Юни 2017 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Огледай тампоните на мотора и отдолу има едно алуминиево рамо,което е захванато към кутията и купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Точно "кокала",който те е посъветвал колегата погледни,болтовете му откъм кутията имат навика да изчезват,особено ако не са затегнати добре.Ако не е нещо очевдино,най-лесно се пробва на канал с един помощник.Опъва ръчната до край и замъчва колата леко да тръгне напред и назад,през това време в канала гледаш,кой тампон поддава повече от необходимото,като при цялата процедура трябва да сте много внимателни,за да не стане сакатлък.Ако излезе горния тампон на кутията,ще се наложи да поразглобиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 (Редактирано) Да не пускам нова тема свързана с тампона на двигателя/скоростната кутия (dogobne). Проблема е, че като потеглям и сменям от 1-ва на 2-ра и 2-ра на 3-та при натискане на съединителя има едно много гадно "лашкане" на цялата кола и се чува нещо като тракане на желязо точно при натискане на съединителя. Като загрее мотора почти изчезва. Масло на скоростната кутия или този тампон? Колата е с3. Редактирано 12 Юни 2017 от Fitnessmania Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Ами демпфера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Колега, с-ките имат навика да чупят/късат и губят болтове на кучешката кост. Продължаваш ли така ще стане по-голяма беля. Този съм го късал два пъти, при вторият инцидент сменяхме и скъсан болт на дясната лапа... а там става страшно. Внимавай, долната лапа е хваната за блока, направиш ли беля, става много сложно. Хубаво е да се проверят и болтовете на левият тампон който се намира точно върху скоростната кутия, под въздушната кутия. Бавничко, даже ти препоръчвам да не е караш така, ако не могат да те приемат веднага. При някой компетентен, разпробивайте големи резби с нови и подсилени болтове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 (Редактирано) Значи трябва да сменя тампона заедно с болтовете, така ли? Демпфера как да го тествам дали е пътник? Редактирано 13 Юни 2017 от Fitnessmania Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 (Редактирано) За лапите отпред, не. Кучешката кост, може да си сложиш полиуретанов на (Powerflex - дизеловата версия, червен на цвят) или направо на SuperPro - Не са скъпи, цените са същите с обикновените. После можеш да ръчкаш колкото искаш и както искаш. Имай напредвид, сложиш ли полиуретан на кучешката кост, докато улегне няколко стотин километра, при потегляне ще имаш по-необичайни вибрации в купето. Ще се подобри и синхронизацията на скоростите във високите обороти, ако обичаш да ръчкаш (2-ра към 3-та най-вече) Първо, провери тампоните - направи това което описах ако имаш желание, разбира се. Защото, второто ми късане на този болт беше с 20км при завой на дясно и така яко удари(се чу) усети се в волана чак, пешеходците се стреснаха помислих че полуоска изхвърча. Ударите ги чуваш от двигателя, иска да се преобърне в коша.. Демпфера освен да ти стане тежък педала на съединителя, друго не се сещам. Освен ако не са правени извращения с колата. Моят е крив, има лек наклон надолу от вътрешната страна на обрача. Проблем не съм имал до момента, карал съм така 16хил. Може и още. В последствие разбрах/видях, понеже колата е разглобена в момента. Редактирано 13 Юни 2017 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Здравейте! Погледнах въпросния тампон "кокал" тампона си е там цял с болтовете. Направи ми впечатление, че тампона на двигатела от страна на ангренажния ремък поддава доста, да не кажа единствено от тази страна. Така или иначе на въпросните тампони съм им вдигнал мерника от миналата година, но майстора ми ме разубеди да ги сменям понеже ред причини. Ще ги сменя тази седмица и ще кажа проблема дали е отстранен благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Приятели оказа се, че проблема е бил причинен от блокирал лагер на макферсона. Въпреки това смених тампона "кокал" и самата работа на мотора, включването на предавки и един куп други дреболии се промениха силно ви съветвам да го сменяте този тампон ако не сте скоро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 С какъв го смени? Оригинала е страшна цифра, а не е препоръчително да се сменя с какъв да е, защото се износват бързо (включително и заради други два тампона, ако са износени) и следват по-големи проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Аз ще го снемям тези дни с: Powerfle PFF85-420R От дизел червен, както колегата killfame каза. В ebay са по 26 паунда, тоест около 70 лева с доставката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 (Редактирано) Сложих Lemforder, като този се явява най-добрия и следователно най-скъп от клас фабрични. Един приятел който кара S3 каза, че ще слага полиоретанови гуми понеже били доста по-издръжливи, но аз не мисля, че за стокова кола 110 к.с. е нужно чак такова приключение Не се вкарвайте в излишни филми понеже всякакви подсилени гуми ще доведат до неприятни вибрации по купето, освен ако не правите силов тунинг по мотора и е наложително разбирасе п.с. Тампона ми излезе 75лв с отстъпка 30% от Ауто+ Редактирано 15 Юни 2017 от dtrax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Колега, Лемфордер са най-големите боклуци. Само Закс, ако ще слага нещо близко до оригинално/фабрично. Изразявам мнения, само от суров опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Не мога изобщо да се съглася с теб. Лемфьордер имам монтирани сума ти тампони, кормилни накрайници и шарнири и всичко е повече от перфектно и никога съм нямал тампони. От друга страна съм виждал на колата на приятел тампон-менте, който се скъса на второто слизане от висок бордюр. Беше уж Лемфьордер, но щампите бяха различни и не отговаряха. Според мен си попаднал на менте, от които доста хора са пострадали. Закс не мисля, че предлагат такъв тампон. Те са специализиране в окачването на колелата, а не на двигателя и скоростите. Като цяло, всяка алтернатива на оригинала не е добър избор, когато става въпрос за окачване на двигател и скорости. Въпроса е, че оригиналния тампон на автомобилите след един определен номер на шасито е спрян от производство. Това е този конкретен тампон, който колегата е сменил. ПП Приятел изхвърли амортисьори Закс на 2 месеца, защото бяха изпуснали. Повече за Закс не иска да чуе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Лемфьордер се вгражда и в завода и до сега не съм чул някой да се оплаче от качеството им.Най-вероятно става въпрос за менте,за това само от вносителя на дадена марка,хем по малка надценка,хем нулев шанс за менте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Ами не знам кое е боклук кое не е вече по колата си сменям само и единствено с топ части, но това никога не дава гаранция за качество. Ето пример как ноември месец сменях тампони на макферсоните пак с Лемфьордър и няма и година блокира единия лагер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Това да блокира лагер на макферсон си е събитие.По принцип тропат,скърцат,чаткат при завиване,но блокирал до сега не съм срещал,сигурен ли си в хората,които са го монтирали,нищо лошо не казвам за тях,просто понякога стават и грешки.А за да имам някаква гаранция за качество,като купя нещо и ми хареса,другия път пак търся от същата марка и вносител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 22 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Да ти кажа честно не съм сигурен в тях. По принцип моята кола я прави един приятел от София (аз съм от Плевен). На кратко - наложи ми се да използвам сервиз от Плевен за стягане по предницата и сега все още им оправям бакиите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване