Jump to content

3.0TDI quattro 7ст. S-tronic - придърпва


drk

Recommended Posts

12 hours ago, fifipaldi said:

Каква е цената само на фрикционите и колко взимат за работа за смяна на съединител в М и Д?

Фрикционите бяха 800лв без отстъпка (OEM-ският комплект излиза около 1700лв).

Труд няма - операцията бих я направил без нужда само ако свалям мотора. 

Евентуално профилактика на мехатроника е 150-250лв (не помня от какво зависише цената). Адаптацията е включена в цената на фрикционите....(ако е възможна :) )

За пълно ревизиране на кутията (кабелче, соленоиди, датчици) искат да я сваля.....но нещо са ми неясни процедурите и вариантите за части и не съм сигурен, че искам да пипат в БГ по работеща кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, robobug said:

Фрикционите бяха 800лв без отстъпка (OEM-ският комплект излиза около 1700лв).

Труд няма - операцията бих я направил без нужда само ако свалям мотора. 

Евентуално профилактика на мехатроника е 150-250лв (не помня от какво зависише цената). Адаптацията е включена в цената на фрикционите....(ако е възможна :) )

За пълно ревизиране на кутията (кабелче, соленоиди, датчици) искат да я сваля.....но нещо са ми неясни процедурите и вариантите за части и не съм сигурен, че искам да пипат в БГ по работеща кутия.

При смяна на фрикционите трябва да се "калибибрират" ръчно (и чисто механично) в старите кошници... това е нещото, което никой не може да ти гарантира че ще е успешно, защото целия работен ход на съединтеля е 2 мм и в разглобен вид и на око няма как да се прецени дали ще работи както се очаква или не. А с новия цял оригинален съединител работата е ясна - слагаш и караш, защото той идва "калибриран" и няма деруги по кошниците, които да пречат на движението на ламелите.

 

Сумата от около 5к която писах е с оригинални части - нов съединител (цял), ревизия на кутията (лентов кабел, соленоиди и т.н.), нови масла (включително и в механичната част на кутията), филтри, един-два семеринга, гарнитури тук там ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията надали е пипана, и аз съм с чип и ми казаха, че при Stage 1 няма смисъл да се пипа софта на S tronic-a, изрично ги питах и за това.

Ако фрикционите са 800, а целия съединител е към 1700 с отстъпката не виждам никакъв смисъл да се прави тази процедура с купуване и нагласяне (калибриране) на афтъркаркет фрикционни дискове.

Колко е горе долу цената само за работа за смяна на съединител на S tronic някой знае ли, аз повече това питах в предишния пост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу ми се изясняват нещата.

Трудът (само за съединителите) не трябва да е по-различен от смяната на обикновен съединител....даже е по-лесно. 

 

Възниква въпроса - ако кутията износи съединители, задължително ли е да се смени всичко по нея?

Т.е. това износване може ли да се разбере дали се дължи на нормална експлоатация или поради това, че някой от компонентите не осигурява налягане/притискане..... и новите съединители ще се износят веднага?

Т.е. ако правя нещо профилактично (извън смяната на масло и лентов кабел), то трябва да се направи "от-до".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износването по съединителя си е от експлоатацията на задкУрмилното устройство... специфичен случай в който може да палнеш и нов съединител е когато се скапе Lever Selection сензор-а и дори и тогава това не става моментално. Грешката за тоя сензор се появява на таблото и кротко трябва да се отправиш към сервиз-а, а не да караш 3-4 седмици.

Иначе съединителя се износва по-бързо от "стандартния" тормоз - боксувания в сняг: на задна скорост с нещо по-тежко като Q5 е направо класика, на 2-ра скорост (и двете са на малкия размер фрикциони), рязки стартове от място, катерене по бордюри и т.н. 

 

Ако нещо не работи по хидравличната част (мехатроник, клапани...) първите симптоми с в "гранични" режими - при намаляне на скорост и превключване 3-2-1, при бавно "пълзене" в задръстване и по-топло масло, при превключване от P->D и обратно. Поне аз не съм виждал или чувал за случай в който проблем по мехатроника да е запалил и износил съединител без преди това да е имало други симптоми, но знае ли човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Случайно попаднах на тази обява: 

https://www.ebay.at/itm/Belaglamellen-Satz-DSG-fur-Doppelkupplung-0B5-141-030-E-Audi-A4-A5-Q5/272911174063?hash=item3f8ac609af:g:-QcAAOSw6HJZ1hzU

 

Потърсих дали наистина BorgWorner са пуснали фрикциони като ремонтен комплект и попаднах на каталог от 04.2017, в който се предлага ремонтен комплект  34265KIT, който включва фрикционите за двата съединителя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте,  Карам Ауди А5 2011 3.0TDI Quattro 

проблема ми е следния при студена кола ми  почва да влиза във авариен режим от 1скорост прескача на 3 

и няма задна предавка. Като загрее и изключа двигателя и запаля и се оправя . 
Кодовете който излизат са P17E000 устойствотоза смяна на предавка 1, механична грешка 

ще съм много благодарен ако някой знае какво е ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 9/29/2017 at 4:48 PM, fifipaldi said:

Изчисти го възможно най-бързо и им я карай пак ако трябва, защото имам съмнения, че ще изчезне вибрацията.

Дано се оправи де.

 

 Извинявам се за отклонението от темата. Препоръчайте ми къде чистят качествено DPF  ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...