kabura Posted June 18, 2017 Report Share Posted June 18, 2017 Здравейте, Колеги имам най-вероятен проблем с Бобината на колата ми. При дъждовно/влажно време колата пали, няма променящи се обороти, движи се и след определено време просто изгася. Имах същуя проблем едно време с един голф 3 и го реших, чрез подмяната на бобината. При Голфа вече се беше разцепила, видимо от старост Искам да я намеря и подменя с работеща, от автомобила на приятел, но и двамата не знаем къде точно да търсим. Още повече , че доакто рових във форума попаднах на статии, от които не стана ясно колко бобини има този мотор? Свещи и кабели, вече са подменени с хубави, чисто нови Колата гасне. Та, бих се радвал за някакви насоки? Поздрави и благодарности. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Бобината ти трябва да представлява това Проследете кабелите от свещите къде отиват и ще я намерите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Не е вярно! Това ти е бобината с комутатора! Имах някъде трябва да потърся.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted June 20, 2017 Author Report Share Posted June 20, 2017 Здравейте, ole и ru6, благодаря и на двамата за отговорите! Събота подхващаме нещата! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8_TDI Vasko Posted June 23, 2017 Report Share Posted June 23, 2017 Зависи с кой двигател си. Според буквите на мотора има различни видове бобини. Тази, която е показал ru6 е за ADP. Намира се зад маркуча между въздушния филтър и дроселовата клапа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted July 18, 2017 Author Report Share Posted July 18, 2017 Здравейте, Колеги вероятно малко късно виждам отговорите ви, но реших да действам през глава и разбира се случи обърквацията! След поредния проливен дъжд в събота/неделя, в понеделник отидох до Euro 07, в Люлин и си купих точно бобината, която ole показва. /първите 2 снимки/ Разбира се, след много яд и нерви се оказа, че е тази, за която ru6 и S8_TDI Vasko споменавате. /вторите 2 снимки/ Скоро ще ходя до магазина да ги помоля да ми върнат парите, защото наистина не ми е необходима такава част. Но честно казано нямам и желание да вземам от тях другата, защото уж ме питаха коя година,модел, двигател и т.нат. а сега оказва, че е другата. Ако някой има нужда от Бобина като първата, ще се уговорим да се видим и да му я продам, в случай, че в магазина не се съгласят Грешката си е моя, ще се оправям. Благодаря Ви, още веднъж за отделеното време и съвети. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 Извинявай, че съм те подвел, но тези в магазина е трябвало да ти дадат правилната бобина, ама явно са смотани. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigarat Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 Не са смотани, а мързеливи и некадърни Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted August 14, 2017 Author Report Share Posted August 14, 2017 Здравейте, Колеги, да споделя на кратко опита до сега: С хората от магазина на Euro 07, в Люлин се разбрахме без никакви проблеми. Мога само да им благодаря. След като намерихме и сменихме с правилната бобина се оказа, че проблема е отново налице. От последваха смяна на датчици за температура и този на Хол. Проблемът не беше отстранен. След разговори с много хора, започна да се появява идеята, че проблема е в компютъра на колата, макар и поставен под седалката, вътре в купето вероятно има пукнатина, през която навлиза влага и създава проблемите. Вероятно и самия корпус на компютъра е вече доста похабен и може би ще се наложи подмяната му. Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetlioo Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Компютъра не е под седалката, а е под лявата чистачка. така изглежда кутията му и е с пет болта тип еврейска звезда. Огледай дали там няма вода, ако е имало, ще трябва да подсушиш и вероятно да провериш и релетата дали не са пълни с кал. А най-добре е да я закачиш на диагностика, не да сменяш като луд, без ефект. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted August 15, 2017 Author Report Share Posted August 15, 2017 Привет, Колега! МНОГО БЛАГОДАРЯ за това пояснение Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Според мен не бързай с компютъра. Той е много надежден и почти не дава дефекти. Провери ли дистрибуторната капачка - ако е пукната някъде ...симптомите са същите. Според мен върви при някой ,който разбира от VaGCOM и да погледне всички параметри дали са в нормите и има ли грешки! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetlioo Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 При компютъра да провери само дали има или е имало вода, нищо повече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted August 22, 2017 Author Report Share Posted August 22, 2017 Привет, Колеги sweetlioo, точно това направихме - ИМАЛО е вода/влага. Просто обезопасихме кутията и самия компютър, по български с добре изпипани методи ru6 ще я закача за друга диагностика, скоро ще се снабдя с необходимото оборудване, че иначе много пари... Благодаря, Колеги! Оставам на линия за повече информация или неясноти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
doorsa Posted January 21, 2018 Report Share Posted January 21, 2018 Колега,реши ли проблема?Аз имам същите оплаквания....сега съм се насочил към клемореда и мултифункционалното реле Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taunusa Posted January 21, 2018 Report Share Posted January 21, 2018 Добър вечер,колега до тук единственото,което разбрах е че колата гасне при по мокро време и сменяш части на посоки.Няма ли как да хванеш при какви условия прави проблема?А за смяна на бобина може да се мисли,ако е нацепена цялата поради стареенето на изолационния материал.При мен се получи този проблем с напукана бобина и колата загуби тока до такава степен,че не можеше да превърти мотора. Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
doorsa Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 При мен проблема беше в компютъра на колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabura Posted June 17, 2018 Author Report Share Posted June 17, 2018 Здравейте, Колеги, отново съм принуден, поради обстоятелствата, да пиша в тази тема. Ситуацията към настоящия момент е: - при закачане на Диагностика - никакви грешки от датчици, двигател, помпи и т.нат. - свещи - сменени - кабели - сменени - бобината - сменена - компютър - не сме сменяли - немислимо ми е да търся такова нещо за колата По време на движение колата се "дави" и при рязко подаване на газ - гасне. Губи мощност, няма LPG/газ/, чист бензин е. Няма значение влажно, мокро или сухо е времето навън. Почти е невъзможно нормално пътуване с нея. Бъдещи действия, които мисля да предприема: - смяна на делко, всичко прилежащо към него - надявам се да не се стига до ремонт на двигателя 1.6 SR , бензин , 101к.с. от първите години на производство. Бихте ли дали още съвети, защото някой майстори просто казват: не знам каква е причината. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibrahimov Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Здравейте. някой може ли да каже кое е минуса на бобината при АДР мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now