Jump to content

A4 (B5, Typ 8D, 1.6 бензин, '95г.) проблем с Бобина


kabura

Recommended Posts

Здравейте, Колеги

имам най-вероятен проблем с Бобината на колата ми.

При дъждовно/влажно време колата пали, няма променящи се обороти, движи се
и след определено време просто изгася. Имах същуя проблем едно време с един
голф 3 и го реших, чрез подмяната на бобината. При Голфа вече се беше разцепила,
видимо от старост :)

Искам да я намеря и подменя с работеща, от автомобила на приятел, 
но и двамата не знаем къде точно да търсим.  Още повече , че доакто 
рових във форума попаднах на статии, от които не стана ясно колко 
бобини има този мотор?

Свещи и кабели, вече са подменени с хубави, чисто нови :) Колата гасне.

Та, бих се радвал за някакви насоки?

Поздрави и благодарности.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината ти трябва да представлява това

48010.jpg

Проследете кабелите от свещите къде отиват и ще я намерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с кой двигател си. Според буквите на мотора има различни видове бобини. Тази, която е показал ru6 е за ADP. Намира се зад маркуча между въздушния филтър и дроселовата клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, Колеги :)

вероятно малко късно виждам отговорите ви, но реших да действам през глава и разбира се случи обърквацията!

След поредния проливен дъжд в събота/неделя, в понеделник отидох до Euro 07, в Люлин и си купих точно бобината,
която ole показва.  /първите 2 снимки/

Разбира се, след много яд и нерви  се оказа, че е тази, за която ru6 и S8_TDI Vasko споменавате. /вторите 2 снимки/

Скоро ще ходя до магазина да ги помоля да ми върнат парите, защото наистина не ми е необходима такава част.
Но честно казано нямам и желание да вземам от тях другата, защото уж ме питаха коя година,модел, двигател и т.нат.
а сега оказва, че е другата.

Ако някой има нужда от Бобина като първата, ще се уговорим да се видим и да му я продам, в случай, че в магазина
не се съгласят :)

Грешката си е моя, ще се оправям.

Благодаря Ви, още веднъж за отделеното време и съвети.

 

bobina_unnecessary_1.jpg

bobina_unnecessary_2.jpg

bobina_original_1.jpg

bobina_original_2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че съм те подвел, но тези в магазина е трябвало да ти дадат правилната бобина, ама явно са смотани.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, Колеги, 

да споделя на кратко опита до сега:

С хората от магазина на Euro 07, в Люлин се разбрахме без никакви проблеми. Мога само да им благодаря.
След като намерихме и сменихме с правилната бобина се оказа, че проблема е отново налице. От последваха
смяна на датчици за температура и този на Хол. Проблемът не беше отстранен. След разговори с много хора,
започна да се появява идеята, че проблема е в компютъра на колата, макар и поставен под седалката, вътре
в купето вероятно има пукнатина, през която навлиза влага и създава проблемите. Вероятно и самия корпус на
компютъра е вече доста похабен и може би ще се наложи подмяната му.

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра не е под седалката, а е под лявата чистачка. 

ecu_removal.jpg

така изглежда кутията му и е с пет болта тип еврейска звезда. 

Огледай дали там няма вода, ако е имало, ще трябва да подсушиш и вероятно да провериш и релетата дали не са пълни с кал. 

 

А най-добре е да я закачиш на диагностика, не да сменяш като луд, без ефект. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не бързай с компютъра. Той е много надежден и почти не дава дефекти. Провери ли дистрибуторната капачка - ако е пукната някъде ...симптомите са същите.

Според мен върви при някой ,който разбира от VaGCOM  и да погледне всички параметри дали са в нормите и има ли грешки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Колеги :)

sweetlioo, точно това направихме - ИМАЛО е вода/влага. Просто обезопасихме кутията и самия компютър, по български с добре изпипани методи :)

ru6 ще я закача за друга диагностика, скоро ще се снабдя с необходимото оборудване, че иначе много пари...

Благодаря, Колеги! :)
Оставам на линия за повече информация или неясноти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Добър вечер,колега до тук единственото,което разбрах е че колата гасне при по мокро време и сменяш части на посоки.Няма ли как да хванеш при какви условия прави проблема?А за смяна на бобина може да се мисли,ако е нацепена цялата поради стареенето на изолационния материал.При мен се получи този проблем с напукана бобина и колата загуби тока до такава степен,че не можеше да превърти мотора.

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Здравейте, Колеги,

отново съм принуден, поради обстоятелствата, да пиша в тази тема.

Ситуацията към настоящия момент е:
- при закачане на Диагностика - никакви грешки от датчици, двигател, помпи и т.нат.
- свещи - сменени
- кабели - сменени
- бобината - сменена
- компютър - не сме сменяли - немислимо ми е да търся такова нещо за колата

По време на движение колата се "дави" и при рязко подаване на газ - гасне. Губи мощност, няма LPG/газ/, чист бензин е.
Няма значение влажно, мокро или сухо е времето навън. Почти е невъзможно нормално пътуване с нея.

Бъдещи действия, които мисля да предприема:
- смяна на делко, всичко прилежащо към него
- надявам се да не се стига до ремонт на двигателя 1.6 SR , бензин , 101к.с. от първите години на производство.

Бихте ли дали още съвети, защото някой майстори просто казват: не знам каква е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...