Joro Daskalov Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Здравейте колеги, От година+ съм горд собственик на Ауди А4 Б5 Facelift 1.8T 1999г. Комби. Една година вече, таблото без борд компютър (без Фис) ме кара да се тюхкам, "що няма борд, няма среден разход, функции, няма нищо само една външна температура"... Та искам да го сменя с табло с Борд компютър (с фис и волтметър долу вдясно), но не съм наясно какво да се гледа: Букси, серийни номера, модели, трябва ли и ако да, какво трябва да се преправя. Четох, каквато информация намерих, видвх и една тема за тaкава смяна но беше на дизел 1.9 TDI. Бихте ли споделили опит и знания, а и ако някой продава такова табло, ще е супер. Ако се случат нещата, ще постна цялата информация тук, за да е полезна темата и за други колеги. Благодарско предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Твоето табло с дигитален часовник ли е?Аз правих тази интервенция преди няколко месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 (Редактирано) Възможно най-осакатеното табло... Редактирано 26 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 (Редактирано) По принцип не е лошо човек да потърси първо из форума, може пък и да попадне по случайност на нещо по темата..... И още. Редактирано 25 Юни 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Моето беше с малкия FIS 8D0 920900K .Смених го с 4B0 920936RX от А6 с големия FIS. При мен старото и новото табло са с еднакви 32 пинови букси/синя и зелена/.Само добавих сивата 32 пинова букса и съответното окабеляване и стана. Смених и ръчката,за чистачките естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 (Редактирано) Начи така като чета (най-обичам, като изобщо не съм наясно кво чета ) Значи до колкото разбирам (хич) моето ауди е края на 1999 - фейслифт и е Cluster 2 на снимка 1 и 2: Снимка №1: Снимка №2: В линк отдолу ще видите цялата информация по въпроса с Cluster-ите:https://www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-discussion-1/understanding-differences-between-audi-a4-clusters-compatibility-issues-2797763/За смяна на табло без фис със такова с фис, трябват следните неща: Табло със 32 пинова букса (зелена - ляво и синя дясно) при новите табла за фейслифтовите коли до 1999-2000г+ и тези след 1998г. При по-старите коли до 1997г (като на снимка №3), лявата зелена букса е синя (26 пинова, демек таблото е 26 пиново), дясната е жълта. - На мен ми тряба Cluster 2 или 3 Ръчка на чистачките с копчета за борда и 6 пинова букса - на снимка №5 вдясно и снимка №6 32 пинова букса №2 като тази на снимка №4 (но тя е 20 пинова щото е за табла преди 1999 демек преди фейслифта. Не знам защо не е 26 пинова като таблата от тази година.) Кабели за цялата работа - не знам какви - човека/сервиза, който още не е ясно кой е, ще каже (или набави сам) Дали ги имам тези датчици за температура на маслото и волтметър - не знам, в последствие явно ще стане ясно... (Вероятно и двата датчика ще трябва да се сложат) Не е ясно дали трябват някакви други букси - няква 6 пинова, която е номер 1 на снимка №5 След това: Физически смяна на всички части Обучаване на новото табло посредством Ваг Комп и да се прехвърляне на данните от старото на новото табло Настойки на показателите и датчиците пак с Ваг Комп Снимка №3: Снимка №4: Снимка №5: Снимка №6Допулнителни въпроси: 1. Колегата denev каза, че е сменил таблото си с такова от А6 не от А4 - има ли някакви проблеми след това и пасват ли напълно таблата от А6 на А4? На 25.06.2017 г. at 21:14, denev написа: Моето беше с малкия FIS 8D0 920900K .Смених го с 4B0 920936RX от А6 с големия FIS. При мен старото и новото табло са с еднакви 32 пинови букси/синя и зелена/.Само добавих сивата 32 пинова букса и съответното окабеляване и стана. Смених и ръчката,за чистачките естествено. 2. Явно гайда за Cluster-ите по-горе казва, че в моя случай, мога да сложа дори табло с дигитален часовник и ФИС, не само такова с аналогов и ФИС - това така ли е? 3. Къде и кой в Пловдив може да удари едно рамо за процедурата, след като нанбавя всички части? 4. Някой продава ли табло Cluster 2 или Cluster 3 - демек 32 пиново със зелена и синя букса, с аналогов или дигитален часовник? 5. Няколко линка - бихте ли споделили мнения дали тези табла стават за мен? Табло 1: http://www.ebay.de/itm/Tachometer-original-Audi-A4-B5-Benziner-Chrom-Ringe-km-h-Tacho-MFA-8D0919880N-/361875095313?hash=item54416fbf11 Табло 2: http://www.ebay.de/itm/Tachometer-original-Audi-A4-B5-Benziner-km-h-Tacho-MFA-8D0919880N-/332244305111?hash=item4d5b4dc4d7 Табло 3: http://www.ebay.de/itm/Kombiinstrument-Tacho-Audi-A4-B5-8D0919880N-110008886002-/112453919941?hash=item1a2ec6a4c5 Табло 4: http://www.ebay.de/itm/Kombiinstrument-Tacho-Audi-A4-B5-8D0919880N-110008886002-/112452843544?hash=item1a2eb63818 Линк с табла: https://www.ebay.de/sch/sis.html?_itemId=350314638058&_nkw=S4+FIS+MFA+Tacho+AUDI+S4+A4+B5+Instrumente+8D0919880PX&_trksid=p2047675.m4099.l9146#ht_1314wt_1138 Благодаря предварително на всички, които ще се включат в темата и ще се радвам, когато преключи процедурата (а дано) - тази тема да е в помощ на такива като мен! - Доста часове четене и ровене отидоха, за да синтезирам информацията в един пост тук...Бонус: За хората, които питат за смяната на дизеловите табла - прочетох, че нямало проблем, ако са от една и съща година - само трябва да се обучи таблото с Ваг Комп и да се прехвърлят данните от старото на новото табло. Може да се монтира бензииново табло на дизел, но не и дизелово на бензин - логично заради проблеми с оборотомера... Но и в двата случая пак имало проблеми... За мен е нелогично да се слага Бензиново табло на дизел... Та така колеги - очаквам с нетърпение вашите коментари и помощ! Редактирано 27 Юни 2017 от Joro Daskalov Допълване на информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 (Редактирано) Единственият проблем,който се появи беше с уреда,за горивото /с табло от А4 няма да има проблем/.Показанията му бяха обратни,т.е. при празен резервоар показваше пълен.Решението е или смяна на дъмпа в таблото или разменяне на кабелите на нивомера /аз предпочетох втория вариант/.Температурата на маслото и волтметъра заработиха без да се налага монтиране на допълнителни датчици.До колкото разбрах от чуждите форуми трябва да се гледа първите три цифри от кода на таблото,т.е. ако е серия 919 и новото трябва да е от същата.При мен са от 920 серия.Мисля,че при 920 серия работят и по CAN. Редактирано 28 Юни 2017 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 (Редактирано) Много ти благодаря за инфото, за съжаление не знам как да разбера тези 3 цифри, без да сваля таблото, а това няма да мога сам. Демек тряя да стрелям насляпо... Редактирано 29 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 С Ваг-ком в инструменти се вижда кода на таблото.Другият вариянт е сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Преди 21 часа, denev написа: Цитиране на предходно мнение! Е аз имам Ваг Комп, нищо, че не съм много наясно кво как що, но все пак ще мога да ги видя настройките... Сега остава и табло да намеря, чеее.. кът са бе... Редактирано 30 Юни 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Звънни ми,или се разходи до Екото в кючука в работно време и ще ти обясня кое и как. 0894737687 Иво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 3 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 (Редактирано) Мерси Колега, аз тъкмо очаква тези дни едно табло - остана само ръчката + тези дни ще се довлеча до Екото - без тва съм в кичука Ще се чуем преди това. П.С. за останалите читатели - нещо форума бъгва - ще кача снимките отново в отделен пост, за да се виждат, но вечерта от личния комп. Редактирано 3 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr5733sa Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 (Редактирано) На 28.06.2017 г. at 22:54, denev написа: Единственият проблем,който се появи беше с уреда,за горивото /с табло от А4 няма да има проблем/.Показанията му бяха обратни,т.е. при празен резервоар показваше пълен.Решението е или смяна на дъмпа в таблото или разменяне на кабелите на нивомера /аз предпочетох втория вариант/.Температурата на маслото и волтметъра заработиха без да се налага монтиране на допълнителни датчици.До колкото разбрах от чуждите форуми трябва да се гледа първите три цифри от кода на таблото,т.е. ако е серия 919 и новото трябва да е от същата.При мен са от 920 серия.Мисля,че при 920 серия работят и по CAN. Здравейте , а кой кабели се разменят , защото аз размених тези на буксата на сондата но то съпротивлението си е същото и показанията не се променят. П.п. Автомобила е а4 б5 2000г. с табло от а6 2001г. На 28.06.2017 г. at 22:54, denev написа: На 28.06.2017 г. at 22:54, denev написа: . Редактирано 13 Юли 2017 от vr5733sa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 (Редактирано) колега има ли някакво развитие ? сложи ли таблото с фис? Редактирано 20 Януари 2018 от FEN_NA_TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 прегледах няколко теми и никаде не видях информация табло с фис с електронен часовник ще стане ли ли на кола без фис с аналогов часовник,нека някой по запознат да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 До колкото знам има доста разлики,особено ако си с пърия модел с аналогов часовник разграфен през минута и външен имобилайзер.Най-добре е да търсиш табло с ФИС и същия часовник като твоето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 (Редактирано) това е мойто табло с аналогов часовник съм но е е разграфен през минута колата е фейслифт 99г. Редактирано 21 Януари 2018 от FEN_NA_TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr5733sa Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Трябва ти фейсово табло и нямаш ядове. Само че търси задължително от а4 , защото аз сложих от а6 и не ми показва отворени врати и показанието за гориво е наобратно(пълно/празно) и е малко дразнещо но вече му свикнах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spanky Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 И аз чакам за изгодно табло и лостче подходящо за моето ауди A4B5 facelift 2000г. 1,9 tdi 110hp code engine afn avant Part No: 8D0 919 861 F Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 01140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 (Редактирано) колега таблото гледам че ти е като моето с разликата че моята кола е автоматик и ми показва скоростите на горния дисплей над температурата ,намерих си табло и лостче от колегата jony86 , таблото е с аналогов часовник с големия фис Редактирано 24 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Здравейте колеги искам да попитам, някой подкарвал ли е табло със зелена и синя букса Cluster 2 на кола с жълта и синя Cluster 1. Аз сложих full fis Cluster 1, но дисплея избледнява и из форума колеги казват, че става замяната с Cluster 2.Набавил съм всичко необходимо прилагам снимки на таблата. Благодаря предварително и се извинявам ако мястото на питането не е тук. Стар километраж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Става, но се пренареждат буксите. Моето го прави Георги Тошков в Пазарджик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 (Редактирано) Благодаря за отговора колега, всичко ли ти работи и дава ли ти някакви грешки , пишеше из темите че дава грешка на аербега . Аз му звънях на Георги Тошков и му писах ама не ми отговори и реших да попитам и тук. Колата иначе е А4Б5 1995г. 1.8 ADR. Редактирано 2 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Никви грешки не ми дава, всичко си работи нормално. Единствено имобилайзера на нашите коли не е в таблото, а под волана. На таблото което искаш да сложиш, имото е в него. На старото табло е с крушка и е сложих на индикацията за esp, и под плаката залепих черно тиксо, да не виждам че ми мига имо-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Just now, gemballa.bg написа: Никви грешки не ми дава, всичко си работи нормално. Единствено имобилайзера на нашите коли не е в таблото, а под волана. На таблото което искаш да сложиш, имото е в него. На старото табло е с крушка и е сложих на индикацията за esp, и под плаката залепих черно тиксо, да не виждам че ми мига имо-то. Аха ясно аз четох че трябва да се изключи на новото табло IMMO-то. Благодаря значи ще търся кой може да го направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване