simo77 Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Здравейте. Искам да питам за едно конкретно Ауди 100/А6: http://www.cars.bg/offer/c1996203: като за база за сравнение имам А4 Б5 AFN. И така: Двигател: 90 коня е малкия данък, от една страна добре, а сравнено с А4 с AFN горното чудо доста по-мудно ли е? Окачване - виждам, че това А6 е с един носач, който надали е 300 лв от всяка страна... Как е откъм возене и здравина? Каросерия - двустранно поцинкована, нали, дори на20 годишна кола ръждата да не я мисля? Или все пак да легна и да погледна отдолу какво става? Комфорт - там няма да питам, моето А4 не беше нищо особено, но ми беше предостатъчно; с него обаче ще се разделям, вече започва да ме тегли сериозно надолу. Накратко - какво да погледна по-щателно на тая кола? Кои й са най-слабите места и най-скъпите детайли (услуги), които сте сменяли/ремонтирали? Гледам, че има доста такива 2,5 TDI; нали 1Z/AHU е доста по-щадящ за джоба? Или греша? Най-добре ще бъде, ако пишат хора с практика (ако изобщо някой пише де). Аз мога само да чета (и да си водя бележки) и да благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Я по-добре иди го виж това реално и ако не си се отказал след огледа питай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simo77 Публикувано 24 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Хм, ще, до няколко дни... Втората половина на изречението (след "ако не си се отказал...") ме развесели чак, баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Ламарините не ръждясват, но отдолу шасито и резервоара да, няколко колеги сменяха резервоари. Ако е от италия може и да е така. Моята беше много ръждясала, но явно я продадох преди да стане проблем това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simo77 Публикувано 26 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Значи все пак да я огледам отдолу, благодаря. Под капака някаква традиционна болест? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Тези снимки са с отвратително качество. Не знам как през 2017-та може да се снима така, освен ако не е нарочно, за да не се виждат забележките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 (Редактирано) Според мен за тази кола, правилния мотор е AEL. Иначе здраво и евтино окачване, прилична возия, евтино обслужване. Това за 1.9. От 1.9 не очаквай динамика в това купе, разхода спрямо 2.5 поне според мен не е достатъчно по-нисък, че да си заслужава. Но пък е с малкия данък. И е по-евтин за поддръжка от AEL. За ръждата, тия дето са дошли от немско, не им прощав, без значение, че са поцинковани. @radi_nrj може да ти разкаже. Редактирано 27 Юни 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Мойта беше от германия и имаше ръжда само на предния капак отстрани. Оправих го сам и изкара над 4 години без да мръдне. Иначе отдолу беше ръждясала, но не ми създаде проблеми до 19-тата година. Никъде не беше дълбока ръждата. Сегашната ми кола е на 10г. и е същата отдолу, че дали не е и по-зле, пак от германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xaitovski Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Баща ми има такава кола само че 2.5 тди перфектна возия комфортна е като цени за подръжка не мога да ти кажа но са много здрави няма да съжеляваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване