Jump to content

2.0 тди BRD проблем с налягането на маслото


mishleto

Recommended Posts

Колеги няма да се оплаквам а само казвам за тези които са били заблудени - всяка една 2.0 тди е със тъпата маслена помпа която заминава ! Четох информация че това е само за 140 коня версията обаче съм се излъгал ;) 170 го имат същото и преди да взема мерки се случи онова нещо ;)

Не знам дали ще се моля за малкия дявол или ще сменяме двигател но и все пак колеги ВСИЧКИ които имате бангии 2.0 тди си действайте - прегледайте си навреме баланс шафта !

Не е да съм спестил 300 лв от части или £400 в Англия ... просто след обърквацията ми не очаквах да се случва и на мен !

И така да обобщя - спираш в сервиза и сменяш на време и не хвърляш други неща които няма нужда !

Поздрави от мен и стискам палци да не свърши тази история със разкостване.

IMG_9503.JPG

IMG_9470.JPG

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си се разминал.

Надлъжните 2.0 TDI-та при Б7 имат проблем с баланс-шафта.Дори и при някои Б8-ци.И не се ли обърне внимание навреме,компот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее ... Аз си мислих че при б8-ците са го изчистили тоя проблем ...Уж шестостена по-дълъг , незнам си кво и гледай .. пак същите бакии. И аз минах по тоя път , но баланс шафта го смених превантивно. Целия ми картер е от 1.9пд , без балансиращите валове и работата е 6 точки. УСПЕХ !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Еми ще видя и с мен какво ще стане но ... ако сменям мотора ще слагам и аз от 1.9 карантии !

Пускам темата само за да се знае че няма такава която да не се развали !

Аудито го купих на 167500 км а сега е на 270000 като в Англия няма лъжене с това така, че знам че са оригинални но пък е изкарало доста ! Чух на колега 187000 и сдало багажа

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 12.07.2017 г. at 15:59, Svetliu90 написа:

ееее ... Аз си мислих че при б8-ците са го изчистили тоя проблем ...Уж шестостена по-дълъг , незнам си кво и гледай .. пак същите бакии. И аз минах по тоя път , но баланс шафта го смених превантивно. Целия ми картер е от 1.9пд , без балансиращите валове и работата е 6 точки. УСПЕХ !

Колега, кажи как и кой прави тази интервенция, смяна на маслената помпа от 1.9 на 2.0ТДИ като се премахват балансиращите валове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам в детайли , сменя се картера , маслената помпа, зъбните колела , веригата , всичко по привода. 

Интервенцията ми я прави един майстор от гр.Раднево , област Стара Загора. 600лв ми струваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Така и не съм прочел 1 коментар ,от човек възползвал се от тяхното решение ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...