Jump to content

Едновременно светнаха ESP и EPC


liubakavd

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е а4б6 ALT2001 multitronic 6ск.2.0бензин 130 коня и проблема е следния:Вчера докато карах едновременно светнаха ESP и EPC и колата загуби мощност.Закарах я на диагностика и даде една грешка върху ламбда сондата и една върху катализатора.Изчистиха ги и днес пак се получи същото.Направи ми впечатление че колата е загряла и тогава се случва това.Къде да търся проблема,за да не разглабам напразно и да не купувам излишни части,понеже майстора каза"карай така и ако пак стане се обади и ще видим".Не ми се иска това гледане да излезне безумно скъпо,та в тоя ред на мисли да ми препоръчате и майстор дето няма само да гледа.Звънях на Мишо,но останах приятно изненадан като разбрах,че вече не е в България.Благодаря за насоките предварително.

20170710_182401.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 На мен ми го правеше преди да замине датчика на коляновия вал. Би трябвало след гасене на колата, да се оправи вървежа. Проблема се проявява при сериозни жеги, явно датчика е топлочувствителен. Да ти кажа, на Вагком не знам дали може да се провери. Отвори и кутията на компютъра и виж дали не е имало вода някога, познава се лесно. 

Ако там не е проблема, карай и то скоро ще си покаже. Това е с което мога аз да помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При датчик на коляновият вал също и като палиш върти доста докато запали ,това беше симптома при мен поне заедно със загуба на мощноста. 

Дано я оправиш колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След като първо почистихме старата дроселова клапа(1-ви майстор 120лв),след това сменихме клапата с друга(2-ри майстор 220лв)накрая  3-тия майстор намери че компютъра на колата е със вода и има 2 скъсани пина на буксата,както и че компютъра е без силиконово уплътнение.Цяло чудо е,че не е попаднала вода по платката.Така,че проверявайте за течове редовно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя пост, във втората част съм ти написал точно за този проблем. Тези лампи светят или за датчик на колянов вал, или когато в компютъра има/ е имало вода. Сега отвори пак при компютъра и виж релето на бубините, отвори го и виж неговата бубинка дали не е корозирала, защото тя дава грешката, която ти излиза на таблото, след като се намокри релето. Ако има вода, корозия, ръжда, или следа от каквато и да е вода, смени го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под чистачката от страната на шофьора. В една черна пластмасова кутия 30х30 см. Там са компютърът и основните релета. Като релетата са по-ниско от компютъра. Принципно кутията има дренажен отвор, който води към краката на шофьора, но не е напълно ефективен. Миналата есен имах този проблем. Релето на бубините е черно с номер 219, вътре има намотка бубинка, която е много фина, и като се намокри, обикновено е пълна и с кал, почва да работи зле, и се появяват въпросните симптоми. Накрая изгаря и няма палене. Аз си взех от колегата moore, втора ръка, на много добра цена. Проверява се и с мултицет, като трябва да има съпротивление около 450 omh, ако не ме лъже паметта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...