Passi Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 преди 2 минути, Audi_FeN_1 написа: дизеловите коне не са по-различни от бензиновите Различни са нютон метрите и оборотите при които се достига техния пик при дизел и бензин ама това са прекалено сложни неща за теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Отговора ти го написах още в началото. И 1.9 и 2.0 са здрави ако ги вземеш на малко километри. Само дето 2.0 е по-приятен, по-пъргав и с повече екстри. Ако си вземеш някоя съдрана от каране щайга на 800 000км ще те разори без значение дали е 1.9 или 2.0. И двете имат турбота, и двете са ПД, и двете са с демпфери, разликата е че 2.0 има балансиращи валове и един шестограм, който от много каране с гадно масло има някакъв минимален шанс да превърти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobcho_89 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Това ме интересуваше, един хубав отговор и от теб да получа накрая,евала! За екстрите се повтарям може да се насади нужното като навигация или рекаро както и хубав фис дисплей, аз си имам хора които разбират от тези неща а лично и аз съм го правил и не ми е проблем ако я взвма без тези неща но да е здрава и запазена да си ги сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 преди 13 минути, Passi написа: Различни са нютон метрите и оборотите при които се достига техния пик при дизел и бензин ама това са прекалено сложни неща за теб. Умнико, аз тея неща когато съм ги обяснявал в тоя форум, ти още не си бил регистриран. За последно нещо ще те светна и после те оставям да тънеш в невежество и да ръсиш тъпотии - мощността в к.с. или киловати е произведението на въртящия момент по оборотите. Затова е важна мощността. Ако имаш само едни голи нютони може да си ги завреш някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobcho_89 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Обърнахте го на скандал, ето 2 модела единия 1.9 тди http://m.mobile.bg/details/11495050960440250 А другия 2.0 тдиhttp://m.mobile.bg/details/11497884695315557 И нека някой да ми каже какви па толко екстри има повече в тая 2.0ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Първата има подгряване на седалките .. но не го пише в обявата. Или има проблем или такъв панел им е попаднал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobcho_89 Публикувано 26 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Дадох за пример два екземпляра сходни по цена и понеже 2.0.та била като модел с повече екстри и затова казвам че има и хубави екземпляри 1.9 като тази. Единствено кожения салон по ми допада и навито и най много едни 17 -ки ротор и тогава все едно си в друг автомобил, хем красив хем здрав хем надежден Редактирано 27 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 (Редактирано) Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа: Ако имаш пълен комплект крайници и знаеш как се сменят скоростите пак имаш по - добри доускорения със бензинката. и главите с тея сажди. Казваш друго си е 4-тааааа, 3-тааааа, 4000-5500 оборота за да постигнеш същото доускорения като при кюмюра. Да не отварям темата че с АДР ще спираш няколко пъти повече на бензиностанциите и място за багаж Йок. Редактирано 26 Юли 2017 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Спора е мега безмислен... данните са си данни, но практиката показва, че при реално сравнение на кола с турбокомпресор и такава със сходни коне с атмосферен двигател, винаги едното се осеща по приятно от другото.... сетете се кое. АДР за да върви трябва да си постоянно в червената зона на оборотомера, което граничи с малоумно каране, особено когато возиш семейството си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 На 7/26/2017 at 15:49, Audi_FeN_1 написа: Умнико, аз тея неща когато съм ги обяснявал в тоя форум, ти още не си бил регистриран. За последно нещо ще те светна и после те оставям да тънеш в невежество и да ръсиш тъпотии - мощността в к.с. или киловати е произведението на въртящия момент по оборотите. Затова е важна мощността. Ако имаш само едни голи нютони може да си ги завреш някъде. Именно.При дизела имаме по голяма мощност при ниски обороти заради високият въртящ момент,а при бензиновата,заради ниският въртящ момент си трябват обороти по към червеното.Казано с други думи мощноста при един астматик бензинов идва когато ти порасне брада от чакане да дигне обороти,което не е лошо - тъкмо се е разсеял димът от кюмура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Кой те кара на 5та да се мъчиш да изпреварваш с 60? С левия крак натискаш съединителя, с дясната ръка сваляш две предавки надолу и си влязъл в точните обороти. На 40 години станахте, така и не се научихте на тея прости координирани движения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 (Редактирано) Не е баш произведение от нютоните по оборотите....щото има доста други фактори оказващи влиание върху кпд.-то. Като например коефициент на пълнене, аванс и горивна смес(заради екологията). За това се дават и двете стойности при какви обороти се постигат. Ел мотора в това отношение е правопропорционален и за него важи формулата на силата по оборотите. Редактирано 2 Август 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 (Редактирано) ПД от 50 до 150 си я карам на пета като автоматик. Редактирано 2 Август 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Дизела си е дизел.Нищо,че е с демпфер.И на шеста върви с 1000 об/мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beroe11 Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 Как е скоростната кутия на този двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване