Jump to content

Покупка на ауди а4 б7 1.9тди 115 кс


Recommended Posts

преди 2 минути, Audi_FeN_1 написа:

дизеловите коне не са по-различни от бензиновите

Различни са нютон метрите и оборотите при които се достига техния пик  при дизел и бензин ама това са прекалено сложни неща за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора ти го написах още в началото. 

И 1.9 и 2.0 са здрави ако ги вземеш на малко километри. 

Само дето 2.0 е по-приятен,  по-пъргав и с повече екстри. 

 

Ако си вземеш някоя съдрана от каране щайга на 800 000км ще те разори без значение дали е 1.9 или 2.0.

 

И двете имат турбота, и двете са ПД, и двете са с демпфери, разликата е че 2.0 има балансиращи валове и един шестограм, който от много каране с гадно масло има някакъв минимален шанс да превърти... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме интересуваше, един хубав отговор и от теб да получа накрая,евала! За екстрите се повтарям може да се насади нужното като навигация или рекаро както и хубав фис дисплей, аз си имам хора които разбират от тези неща а лично и аз съм го правил и не ми е проблем ако я взвма без тези неща но да е здрава и запазена да си ги сложа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Passi написа:

Различни са нютон метрите и оборотите при които се достига техния пик  при дизел и бензин ама това са прекалено сложни неща за теб.

 

Умнико, аз тея неща когато съм ги обяснявал в тоя форум, ти още не си бил регистриран. :hilezh:

За последно нещо ще те светна и после те оставям да тънеш в невежество и да ръсиш тъпотии - мощността в к.с. или киловати е произведението на въртящия момент по оборотите. Затова е важна мощността. 

Ако имаш само едни голи нютони може да си ги завреш някъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнахте го на скандал, ето 2 модела единия 1.9 тди http://m.mobile.bg/details/11495050960440250

А другия 2.0 тдиhttp://m.mobile.bg/details/11497884695315557

И нека някой да ми каже какви па толко екстри има повече в тая 2.0ка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дадох за пример два екземпляра сходни по цена и понеже 2.0.та била като модел с повече екстри и  затова казвам че има и хубави екземпляри 1.9 като тази. Единствено кожения салон по ми допада и навито и най много едни 17 -ки ротор и тогава все едно си в друг автомобил, хем красив хем здрав хем надежден

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа:

Ако имаш пълен комплект крайници и знаеш как се сменят скоростите пак имаш по - добри доускорения със бензинката. и главите с тея сажди. 

Казваш друго си е 4-тааааа, 3-тааааа, 4000-5500 оборота за да постигнеш същото доускорения като при кюмюра. Да не отварям темата че с АДР ще спираш няколко пъти повече на бензиностанциите и място за багаж Йок.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спора е мега безмислен... данните са си данни, но практиката показва, че при реално сравнение на кола с турбокомпресор и такава със сходни коне с атмосферен двигател, винаги едното се осеща по приятно от другото.... сетете се кое.

АДР за да върви трябва да си постоянно в червената зона на оборотомера, което граничи с малоумно каране, особено когато возиш семейството си.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/26/2017 at 15:49, Audi_FeN_1 написа:

 

Умнико, аз тея неща когато съм ги обяснявал в тоя форум, ти още не си бил регистриран. :hilezh:

За последно нещо ще те светна и после те оставям да тънеш в невежество и да ръсиш тъпотии - мощността в к.с. или киловати е произведението на въртящия момент по оборотите. Затова е важна мощността. 

Ако имаш само едни голи нютони може да си ги завреш някъде. 

 

Именно.При дизела имаме по голяма мощност при ниски обороти заради високият въртящ момент,а при бензиновата,заради ниският въртящ момент си трябват обороти по към червеното.Казано с други думи мощноста при един астматик бензинов идва когато ти порасне брада от чакане да дигне обороти,което не е лошо - тъкмо се е разсеял димът от кюмура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кой те кара на 5та да се мъчиш да изпреварваш с 60?

С левия крак натискаш съединителя, с дясната ръка сваляш две предавки надолу и си влязъл в точните обороти. 

На 40 години станахте, така и не се научихте на тея прости координирани движения. :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш произведение от нютоните по оборотите....щото има доста други фактори оказващи влиание върху кпд.-то.  Като например коефициент на пълнене, аванс и горивна смес(заради екологията). За това се дават и двете стойности при какви обороти се постигат. Ел мотора  в това отношение е правопропорционален и за него важи формулата на силата по оборотите.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...