Jump to content

Покупка на АУДИ А4 2001-2007г. до 10000лв.


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми да си закупувам Ауди А4 2001-2007г. за около 10000лв. Искам да попитам на кое Ауди да се спра б6 или б7. По принцип искам да си взема б7, според вас за около 10000лв. ще успея ли да си намеря нещо и другият ми въпрос е какъв двигател да бъде (търся си дизел). Защото както казват всички 2.0 мотора е.. и ме посъветваха да се насоча към 1.9 б6 или 1.9 б7. Но особено при б7 този мотор е рядкост, а б6 вече си е на доста годинка, а и не ми допада толкова. Няма значение дали аудито ще е седан или комби. Единственото нещо на което държа е темпомат, тъй като пътувам доста и ми трябва. Много ще съм ви благодарен, ако ми помогнете да осъществя този мой блян. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, Iven написа:

Какво му е на мотора 2.0? И кои са тези вскички?

Всички мои познати (включително и майстори). Почти всеки твърди, че пука глави, че ако е 2.0 трябва да си търся 8V и буква на двигателя Б или Ц, защото А неставала. А аз наистина карам. Да знам, че няма как на 100% да карам без да правя нищо, но ако ще има проблеми с двигателя и то често.. затова и попитах във форма преди да реша окончателно към кой модел да се насоча. Няма кола която да не се разваля това ми е ясно, но поне да взема възможно най - доброто откъм двигател. А вече дали ще е "читава" времето ще покаже. Ще се радвам да чуя и положителни мнения, за да реша към кой точно модел на двигателя да се насоча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма как да си вземеш хубаво б7 за 10 000лв. (или ако намериш ще е базово от всякъде).По добре б6 Sline 1.9 AVF 4x4,че ще ти останат и за обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, highspeed написа:

Всички мои познати (включително и майстори). Почти всеки твърди, че пука глави,

Аз мога да ти кажа,че за последните два месеца пристигнаха три Б7 1.9 и трите бяха с проблемни глави.

Гаранция няма,дали 2.0 или 1.9,може никога да не ти се случи но е факт,че и 1.9 пукат глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бих ти предложил това. В допълнение, я виждам до офиса по стечение на обстоятелствата. Мисля че си зяслужава, стига да можеш да превишиш бюджета.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499114384699105&slink=463fxa

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, svoenraven написа:

Аз мога да ти кажа,че за последните два месеца пристигнаха три Б7 1.9 и трите бяха с проблемни глави.

Гаранция няма,дали 2.0 или 1.9,може никога да не ти се случи но е факт,че и 1.9 пукат глави.

Добре, а има ли разлика между 8 клапана и 16 и кой е по - добрият вариант според вас? Както и трябва ли да избягвам буква А? Чувал съм че аудита от края на 2007 вече нямат проблеми с главите и 2.0 мотора вече е доста по - добър, вярно ли е това твърдение, за да знам към какво да се насоча. Мисля да рискувам с 2.0, ако трябва и ще превиша малко бюджета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При надлъжния мотор 2.0 TDI PD трябва да се обърне внимание и на състоянието на маслената помпа.Че стават фалове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.07.2017 г. at 19:55, highspeed написа:

 

8 клапановия  е в пъти по проблем от стария 16 клапанов.

Помпата, ако се ревизира на време е по сполучливия двигател.

Редактирано от MAYKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/25/2017 at 7:45 PM, matteraci said:

Според мен няма как да си вземеш хубаво б7 за 10 000лв. (или ако намериш ще е базово от всякъде).По добре б6 Sline 1.9 AVF 4x4,че ще ти останат и за обслужване.

Дай 3-4 линка на с-лайн-ови авф-ки да изберем някоя.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре поне да имат някакъв с-елемент.Да речем окачване,джанти,салон,волан,ск.лост и още някоя друга екстра.Поне за мен това е достатъчно ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белгийските стават,само като пари незнам как са.Примерно в Нидерландия която е съседка си държат по-висока цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ходя да гледам такава кола 2.0 ТДИ, съвети на какво да наблегна при огледа. И искам да попитам на компютърна диагностика освен дюзите друго какво може да се види. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи,турбо.Ако има DPF също.

И най-вече/пак се повтарям/,състоянието на маслената помпа.Дали е минала ревизия и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, дето толкова го е страх от спукани глави, може да е сменена вече и да случиш читава. А за тея пари аз бих гледал и 1.8 Т, твърдо ли си решил дизел ? Този мотор за мен е в пъти по-безпроблемен от всеки 2.0 тди и се газифицира елементарно. Да не говорим и че с 1 чип става ~200 коня

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да твърдо съм за дизел. Само се колебаех за 1.9 или 2.0 ТДИ. Ама поне което ми казаха тука колегите всичко е късмет, дали ще е 1.9 или 2.0.. единствената екстра на която държа е темпомат, защото карам доста километри и ми трябва. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това е ясно, а що се отнася до темпомата, като ги знам какви са добри в България с електрониката...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...