Jump to content

Б7- слагане на нов салон,джанти и навигация


Marto7777

Recommended Posts

Ще се направи каквото е необходимо за кефа.Аз питам тука пък ако нещо е много сложно и прецена че не си заслужава няма да го права.Това със борда доста елементарно.Сменя се лостчето само и се прекодира с Вагком.Това задължително ще го направя.

За РНС-Е навигацията какво ще ми трябва за мойта кола ? Става въпрос по ел.системата, другите работи ги знам.Преходник ще ми трябва ли или мойта букса за концерт2 е същата ? Разбрах че и GPS антена ще ми трябва, но това след като я взема ще го мисла.Като за начало искам да съм готов с кабелите които са необходими, за да свържа на място навигацията и да я тествам пред момчето от което я купувам после ще сменям конзолата и ще слагам антена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е там вече + Босето ще ти трябва половината кола наистина .....

Тва са модули Блутут , антена блутут,микрофона, ГПС Антени, сума кабели и тнт....

 

Редактирано от Чебурашка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RNS-E + бозе значи отпада.Мога ли да сменя само 4те колони във вратите с по-добри ? Ще има ли сила РНС-Е то да ги захрани ? На колата в момента съм с Concert II музика, не Симпфони и нямам CD changer.Кабела остава ли същия ? С кабелите които са в момента вкарани на концерта няма ли да могат да се сложат на навигацията колкото да се тества дали тръгва и работи ? без радио и гпс антени ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като човек сменявал салон на Б6 те съветвам най-приятелски да си караш колата такава каквато е и да не се вкарваш в този филм.По-голямата част от хората продаващи търсените от теб части живеят в някакъв техен свят където се искат безумни цени.За всичко което мислиш да сменяваш ти трябват поне 3000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са толкова проблемите с този салон ? Нали му трябват едни 12 волта и му работи всичко, става въпрос ако не свързвам подгревите.Бях харесал кола от Полша която имаше и кожа и нави щях да хода да я гледам и беше за повече пари отколкото ще дам за всички подобрения сега.Сега просто ще си набавя екстрите които искам.Имам мерак, няма да давам пари за ремонти , всичко сам ще си права

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Marto7777 said:

Какви са толкова проблемите с този салон ? Нали му трябват едни 12 волта и му работи всичко, става въпрос ако не свързвам подгревите.Бях харесал кола от Полша която имаше и кожа и нави щях да хода да я гледам и беше за повече пари отколкото ще дам за всички подобрения сега.Сега просто ще си набавя екстрите които искам.Имам мерак, няма да давам пари за ремонти , всичко сам ще си права

Като стана въпрос за екстри: няма съмнение, че екстрите създават големи удобства. Ако си кадърен и имаш много свободно време, инструменти, нерви и пари всичко може да се ретрофитне. Примерно преди месец слагах мулти волан и темпомат на А4 Б7 при условие, че съм слагал темпомат на А3 8L. На А4-ката е много по-сложно упражнението. Цялата процедура ми отне 3 часа, през цялото време потене и оглеждане дали всичко си е на мястото. За капак Airbag и ABS / ESP светнаха на таблото, като най-кораво за лекуване беше ABS обучаването. Рових в интернет и никъде нямаше систематизирана информация от-до как се слага новия волан, модул, темпомат и т.н. + обучаването на модулите с ваг-ком.

При следващо купуване на кола ще търся такава с екстрите, които искам, а не да се налага после да си ги набавям, защото загубеното време и нерви няма кой да ти ги върне.

Сега най-вероятно същото упражнение ще го направя доста по-бързо и лесно, но няма да се наложи.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Marto7777 написа:

... беше за повече пари отколкото ще дам за всички подобрения сега.Сега просто ще си набавя екстрите които искам

 

Адаш информативно какви пари я взе като крайна цена тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко над 10.Не е евтино, но в БГ друг седан с ръчни куатро нямаше с 1.8Т мотора.Отделно колата е много запазена, купена от първи собственик.По германия,полша и другите страни, читавите почват от 7000 евра.Там почвам с транспорти, еко такси и няма гаранция като бия 1500км дали ще ми хареса колата.От около 3-4 месеца търса и няма и няма.Имаше 1 в Полша която бях харесал, но беше на 250к км и нямаше гаранция като отида да я вида как ще е наживо и в какво състояние.Като сложа салон, нави и джанти ще ми стъпи малко под това на оная в полша.Отделно колата е обслужена преди 20к км с ангренаж и помпа, масло преди 4месеца и 1500км и е подготвена донякъде за това което аз ще направа след няколко месеца, а именно има готова генерация от нераждъвейка, Керамичен съединител до 450кс., бууст метър.Останалото като биели, помпа, турбо, колектор, инжектори и т.н. го имам.Както и да е.Сега нещата изброени в темата, тунинга по натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.

Мерси.

Тонко незнаех че,джантите ми струват само 3600 лева :D:D:D като нови - браво са сайта.

 

А по темата - всичко се слага,стига да имаш пари и свободно време.

Джанти 17-ки С-лайн от линковете на колегата са за предпочитане,със заводското спортно окачване 1ВЕ + номи гуми 235/45/17 няма да имаш проблем със стабилността.

 

1. Салоните при модела (B7) като цяло са 4 вида.

- Обикновен платнен / Обикновен кожен със пълно или частично ел.управление или подгляване.

- Спортен салон S-line с кожа и плат или кожа и алкантар или при Exclusive изпълненията кожа в два цвята със пълно или частично ел.управление отново.

- Спортен RECARO салон със кожа и алкантар или изцяло кожен със пълно ел.управление

- Спортен RECARO салон тип леген предни седалки при модела RS4 изцяло кожени с частично ел.управление и памет на седалките.

 

2. И моята от немско въпреки цялостния индивидуален избор на оборудване е с ръчки на задните стъкла,но това не бива те притеснява - отпред нали си имаш електрически.

 

3. Това с джантите е ясно ... ЕТ43 ... за 17 според мен е перфектно и със гуми широки 235/45 ...

 

4. За навито - барче с двоен-дин,управление за климатроник и прочие и самото нави ... като имаш 3 избора там.

- RNS-E Low (BNS 5.0) четящо всички формати DVD,MP3,Audio но навигира гласово и показва стрелки само на ФИС дисплея на таблото.

- RNS-E която си е заводска за модела с цветен дисплей и SD карти,на практика това ти е нужно и на теб.

- RNS-E (MK II) генерация,която се отличава от горната с по-ярък и отчетлив LED дисплей,чете карти 32ГБ,работи по-бързо и гладко с по-бърз процесор и памет спрямо предшественника си,няма я ОЕМ за (B7) има в ибей литовец ли какъв е дето им слага предена пенил за да стане за нашите коли ... но струват доста скъпо и не си струва де да знам всеки си преценява.

*Въпросната се монтира и в Seat Exeo от 2011 година и пасва без преправяне на панели и щуротии,но няма надпис на рамката на дисплея Audi Multimedia Interface,както и няма такива коли за части в БГ :D:D:D и цената пак си е стабилна.

Първите RNS-E от вторите RNS-E MK II по инфо от колеги се различават по: вторите имат лъскаво черна рамка около дисплея,хром джойстик копче и копче сила на звука,по-ярък ЛЕД дисплей и т.н

 

5. Не си зислужава 10г. БОСЕ да се ретрофитва ... заводските говорители и буфер в багажника ако не са издънени свирят добре,на ниските т.е липсва баса и на мен не ми допада и се замислям за друг буфер,поне малко да се засили и да стане по плътен.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам всичко да си направи колата черна , ама парички не му се дават на колегата, да си я кара така тъмно синя , постна отвсякаде поне S-line да беше 

за да стане нормална кола ще си приготви 3000 лв няма друг вариант :)

 

 

IMG_6620.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пробвах джанти 19ки с гуми 245/35/19 и стоят брутално, но за нашите пътища и мойто каране не става.Може би ще скачам за 18ки но задължително с 245 широки гуми и фланци поне 20мм.Колата зима доста по различна стойка с широките гуми + 20мм фланци.С 30мм ще е още по-яко.

 

Бозето щом не си струва ще слагам афтермаркет колони.Незнам за кое викате, че става, но моята музика е трагична, а аз на музика попринцип не  държа и това в колата ми е трагично дори на мен.А в багажника няма никакви буфери и т.н. Като дойдат басовете от песента си личи че няма буфер или не работи.Ако има буфер просто не е в багажника.

 

Относно колегата с частите @чочо. Не разпирвам дали няма да ми скърцат черните кори, а дали със сигурност такива от Б6 пасват на Б7 и колко трудно е свалянето.Колата я имам от по-малко от седмица и не съм наясно кое е същото от Б6 и кое не е.Както се оказа дори лостчето за чистачки има разлика дали е от комби или седан дори да е Б7.Парите които ще дам за колата(не само за табло) не са малко и е абсолютно нормално преди да купувам да проверя, защото купа ли табло което нестава за мойта после продаване няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте.Възобновявам темата.Накупил съм вече всичко, което исках изникват само няколко въпроса по инсталацията.Музиката реших да е Босе оригинално взех заедно с инсталацията.Свързването е елементарно.Единствено от навигацията до километража имам 1 въпрос.Разбрах че две оранжеви жици са за километража да ми излиза информацията кое радио слушам примерно на Фиса.Обаче къде точно на километража се връзват 2те оранжеви кабелчета ? И има ли как да ми го показва изобщо като не съм с цветния ФИС ? Досега не беше вързано и я нямах тая екстра ама сега ако може ще го добава.За прекодирането с ваг-ком прочетох вече как става.

Втория въпрос е за задни ел.стъкла.Взел съм машинките заедно с цялата инсталация на самата врата, и тази която е в купето от вратата до комфорт модула.Не ми е ясно обаче как точно да се случат нещата.Видях номера на комфорт модула ми и поддържа задни ел стъкла.Кои точно за жиците които отговарят за задните ел стъкла ? Вместо да сменям цялата инсталация от купето да пусна само от комфот модула до вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...