Jump to content

2.0 TDI (EA 189): Актуализация на софтуера в Ауди


cris1205

Recommended Posts

Да се похваля, че колата е със софтуер  от преди ъпдейта . И вече се държи нормално. Вече гори нормално 6,5 и има същата динамика. Може да има 143 коня. както пише krematop но според мен бяха 143 магарета. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравей, колега, 

 

Можеш ли да дадеш информация къде върнахте софтуера от преди ъпдейта ? Като цяло малко повече информация за интервенцията. 

Предстои ми да купя A4 2.0 TDI quattro 177ps от Германия и почти съм сигурен, че там актуализацията е направена вече. 

Иска ми се да съм подготвен ако забележа мудно поведение, чести регенерации и т.н.

 

Всякаква информация от други колеги, които са се занимавали с темата, ще бъде от полза. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Лично аз никога не бих си взел кола, която е с "новия" софт.

1. Гори поне 1 литър повече.

2. Мудна и се чуди какво да направи, когато и подадеш газ.

3. Повярвайте ми - това не е вашата кола!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

При мен явно се е почувствало и заради ръчните скорости. Изминал съм 120 000 км с нея и нямаше как да не усетя разликата.

Начина да се провери е един: на сайта на ауди : https://www.audi.bg/serviz/akcii-sveti/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli/proverka-po-nomer-na-rama

Ще ви трябва рамата!!!

А връщането на софта беше луд късмет!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички ЕА189. Намалят бууста в ниски и средни обороти, така постигат по-ниски азотни окиси. При нормално каране колата се усеща като по-мудна, генерира повече сажди, съответно по-чести регенерации на ДПФ. Лечението е ремап или връщане на “предишната” версия на софтуера преди 23R7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А могат ли да го направят без мое съгласие защото ми предстои да вкарам колата за смяна на дискове и накладки.

И как да позная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи им изрично, че не искаш, ще ти дадат да подпишеш декларация. 

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/17/2017 at 22:35, cris1205 написа:

Здравейте,

Лично аз никога не бих си взел кола, която е с "новия" софт.

1. Гори поне 1 литър повече.

2. Мудна и се чуди какво да направи, когато и подадеш газ.

3. Повярвайте ми - това не е вашата кола!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

При мен явно се е почувствало и заради ръчните скорости. Изминал съм 120 000 км с нея и нямаше как да не усетя разликата.

Начина да се провери е един: на сайта на ауди : https://www.audi.bg/serviz/akcii-sveti/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli/proverka-po-nomer-na-rama

Ще ви трябва рамата!!!

А връщането на софта беше луд късмет!!!


@cris1205Мерси за отговора, но все пак не спомена къде сте извършили манипулацията с връщането на оригиналния/първоначалния софт. 

Също така първоначалния ли са ти върнали където си го правил или са направили ремап с техни настройки ?

 

Към всички колеги - получавам различни мнения относно преминаването от "нов" към "първоначален" софт. Колата ми е купена от Германия и там са направили софтуерната корекция. За момента не съм забелязал неправилно поведение, но може би е една идея по мудна. Има ли повече хора, които са се занимавали с проблема и могат да дадат обратна връзка след връщане на "първоначален" софт ?

P.S.

Колата е А4 Avant 2.0 TDI (CGLC)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, оригиналния от 2008 година не е. След излизането на колата е имало и други софтуери за подобряване на работата на автомобила. Но е софтуера от преди ъпдейта за вредните газове. 100% Audi. Дай си телефона ще ти се обадя.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Събуждам стара тема, но... знаете ли, дали ако поискам информация от Порше, дали колата ми е минала на новият софтуер, биха ми я дали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въвеждаш тук номера на рамата и показва дали е направена актуализацията за "Дизелгейта" ;) https://www.audi.bg/serviz/audi-serviz/akcii-sveti/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli/proverka-po-nomer-na-rama

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи клиенти,

Автомобилът с въведения от Вас номер на рамата WAUZZZ8K1FA084630 е включен в сервизната акция с обратно повикване за дизелови двигатели EA189. Партньорът на Audi ни потвърди, че обратното повикване е извършено.

 

Това пише за моята кола. Колата е Ауди А4 Б8.5 2015 година . 2 дизел 177 коня . За мощност не мога да говоря , според мене си върви ок. Мога да говоря за регенерацията. Прави регенерация на около всеки 200 км градско каране :) Но не съм имал проблеми с нищо друго . Колата си работи перфектно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да правена ти е актуализацията :( Откакто я направих аз много по чести регенерации на DPF-а и на два пъти имах вече проблем с EGR-a.То и това си и пише навсякъде по чуждите форуми като проблеми след актуализацията при цялата ВАГ група.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи клиенти,

автомобилът с въведения от Вас номер на рамата WAUZZZ8K1AA150568 е включен в сервизна акция с обратно повикване за автомобили с дизелови двигатели EA189. Необходимите подобрения по Вашия автомобил вече могат да бъдат извършени. Моля, свържете се с Вашия партньор на Audi за повече информация. Всички данни са предоставени без гаранция.

 

Това означава ли, че съм се разминал с актуализацията или не е 100% сигурно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Addicted2009 написа:

Скъпи клиенти,

автомобилът с въведения от Вас номер на рамата WAUZZZ8K1AA150568 е включен в сервизна акция с обратно повикване за автомобили с дизелови двигатели EA189. Необходимите подобрения по Вашия автомобил вече могат да бъдат извършени. Моля, свържете се с Вашия партньор на Audi за повече информация. Всички данни са предоставени без гаранция.

 

Това означава ли, че съм се разминал с актуализацията или не е 100% сигурно?

Да

 

преди 5 минути, nikolay80 написа:

Да правена ти е актуализацията :( Откакто я направих аз много по чести регенерации на DPF-а и на два пъти имах вече проблем с EGR-a.То и това си и пише навсякъде по чуждите форуми като проблеми след актуализацията при цялата ВАГ група.

Засега нямам проблем . Питах в Das Auto Service те казаха , че е възможно да се върне старата версия. Никакви проблеми нямам с колата. Сега колко е пъргава не мога да кажа с точност , защото нямам база за сравнение. Аз така и иначе си карам винаги по правилата та не държа да е супер бърза. Виж за регенерацията се чудих , защо толкова често я прави , но ето го отговора. Попринцип при по-честа регенерация би трябвало по-трудно да ае запушва ДПФ-а , което мене лично ме удовлетворява . Въпроса е да не вреди на други компоненти както казваш колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за информация. 

След посещение на Оторизиран Ауди Сервиз, за рутинно обслужване на скоростна кутия, бях уведомен, че са извършили актуализация на софтуера, във връзка с изгорелите газове. Всичко ОК от моя страна, но от тогава, колата работи по-шумно, на всеки 3 дена извършва регенерация на ДПФ-а, и то не по време на каране по магистрали, а точно като влизам в града, всеки път. Повишена консумация на гориво, м/у 1,5-2л на 100км. Няколко пъти ми светна и индикацията на таблото за грешка при двигателя. При четене на грешката индикира проблем с EGR. 

След посещение при независим механик, на когото вярвам, бях посъветван, да се инсталира стария софтуер или качествен ремап на същия. 

Напрвих ремап-а, и колата се усеща много по-добре, двигателя си върна старият тих звук, консумацията се върна към старите си показатели, даже ми се струва, че е по-добре от преди. Всякави индикаций изгаснаха от таблото. 

Моя съвет е, да имате едно наум, преди да извършите тази актуализация. 

 

Весели празници! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.12.2019 г. at 0:33, asenovb написа:

 

 

Действието се развива в чужбина. И да ти кажа, едва ли някога ще стигнеш до тях. Но са, двама доста начетени индивида. :)

 

А колата е 2013, А6, 2.0tdi, 177 /204/к.с. м-tronic. 

 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...