Jump to content

2.0 TDI (EA 189): Актуализация на софтуера в Ауди


cris1205

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Има ли някой, който е направил актуализацията на софтуера в Ауди? Моля за вашите мнения. Как се държи колата след тази "оптимизация на данните за вредните емисии "? Има тема във  WV но ми се иска да разбера какво се случва при Ауди А4 2008г. Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук(UK) преди две три седмици  имаше предаване по телевизията специално по тази тема. Накратко:

Много хора се оплакваха от факта че след като са направили тази актуализация автомобилите им не са същите и най вече че влизат в авариен режим.Това е и основната причина да се даде гласност на проблема и WV дори и да твърдят че това не е вярно, то за съжаление е факт. Именно тази актуализация и последвалите след нея промени са причинили катастрофи  на много шофьори вследствие на каране с 70 +m/h колата влиза в авариен режим и пада на 20 m/h и познай като си  на магистралата какво следва. Случва се без никакво предупреждение просто решава и влиза в авариен режим.

Потърси в  интернет предаването се казва watchdog на BBC .

Не съм го изпитал лично но имам тази информация за потамето ти и дано съм бил полезен :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко невероятно звучи това. Как да е. Оплакванията са от прекалено чести регенерации и намалена мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.theguardian.com/money/2017/jul/12/drivers-loss-of-power-vw-emissions-fix-class-action

Прочети тази статия дава още по ясна представа.При някой случай този update се оказва негативно и на DPF  филтъра . Основния проблем остава загубата на мощност и най засегнати са 1.6 tdi двигателите 

още инфо 

https://www.thesun.co.uk/motors/3996046/bbc-watchdog-volkswagen-emissions-update-car-lose-power-motorway/

Щом парламента на Англия е призован да вземе участие значи има нещо гнило.

Технически не съм на ясно как стоят нещата. Просто виждам че има потърпевши и недоволни хора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като 'restore до заводски стойности.Мислех да го правя до евро 6 ,но ще прецакам колицата. По скоро тия от VAG, да вземат да си оправят шльокавицата..

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да правите каквото и да е може да се запознаете и с тази статия:

http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/92893/vw-emissions-scandal-recalls-compensation-is-your-car-affected-latest-news

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, cris1205 написа:

В Англия нещата стоят по различен начин от България за съжаление :).  Каква възможност има да се върне стария софтуер.

Може да се върне стария софт, но има шанс да се прецака компа.

По-безопастно е да се изкопират картите върху стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия начин е да и сложа чип. Това не исках да го правя и да махам нищо по нея. Но за съжеление ще се наложи. Не правете грешката като мен да ви слагат "новия" софт. Колата вместо коне вече има магарета!!!!

Редактирано от cris1205
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ъпдейтвал 2.0TDI с последния софт (дезелгейта) и не се е обаждал с някакви проблеми. Ама дпф-а е махнат и е чипнат. Може заради това. Като чета тези статии, май ЕГР и ДПФ го отнасят най-здраво след слагане на "екологичния" софт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си имам ДПФ още. Колата работеше чудесно. Сега от 90 до 120 се чуди какво да прави. Никога не съм натискал педала до "ламарината" защото не даваше. Сега определено е загубила от динамиката си. Просто да се чудя как да я оправя.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм също с последния софт (дезелгейта), спрян е ЕГР-а, ДПФ-а работи. Единственото дразнещо е, че след всеки 500км. по часовник влиза в регенерация! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да.И неспирни регенерации на DPF-а от които разхода е доста висок.Карам основно в града и нон стоп прави регенерации.Вентилаторите почти в 60% от гасненето на колата остават да работят след това.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е някаква страхотия като чета какво става с B8 и други.А като се направи,няма връщане назад..Имах идея да ъпдейтна, но смисъла е пагубен за нашите автомобили :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо задължително.Дават ти ваучер за 100лв като идеш за ъпдейта.Освен ако не я вкараш за нещо друго в Ауди.Тогава ще ти го направят без да те питат вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 300-400мбара намаляват бууста на ниски милиграми в целия диапазон обороти, демек като дадеш газ и върнеш педала бууста пада и колата се чувства мудна. На пълна газ наляганията са същите, конете ги има 140/143/170/177, но въртящия момент пада заради по-малкото чист въздух в мотора. С този дизелгейт фикс общо казано намаляват бууста като с него се намаля и отделяното количество азотен окис, но за сметка на това филтъра се задръства по-бързо заради по-богатите смеси и повече партикуларни частици. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...