Jump to content

А3 1.8Т - Губи мощност-неоткриваем проблем


viking

Recommended Posts

Здравейте,

 

Моето АЗ 1.8Т тип на мотора AGU има неоткриваем проблем....

Забива муцуната в движение и губи мощност,няма конкретни моменти,в които да го прави,не е свързано с конкретна ситуация,скорост,обороти.....

понякога го преодолява и продължава да се движи,в други моменти при гасене и стартиране на мотора работи без проблем.

Сутрин стартира,както трябва,но често се случва при първите 2-3 завъртания мотора да работи неравномерно и да няма мощност.

Обичайно дава грешка за дебитомер,но вече е подменен с нов оригинален БОШ с абсолютно същия номер и въпреки това номерата продължават.

"Проверени" са уж всички неща по колата от не един сервиз.

Редактирано от viking
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата ми го правеше същия номер, докато налучкам оптималното гориво, т.е. може да е от некачествено или неподходящо гориво. А може да е и от задръстен горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А четена ли е колата с VCDS? Няма начин (освен ако не е префлашвано ECU-то с шано софт), да влиза моторът в авариен режим и да не запише грешка защо! Винаги се започва ПЪРВО с диагностика с компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата очевидно е правил диагностика, след като споменава за грешка дебитомер.

А пък никъде не пише, че колата влиза в авариен режим.

Нещо повече - по нищо от написаното не може да се предположи, че колата влиза в авариен режим.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nickgaidarov написа:

А пък никъде не пише, че колата влиза в авариен режим.

Нещо повече - по нищо от написаното не може да се предположи, че колата влиза в авариен режим.

 

На 13.09.2017 г. at 14:25, viking написа:

в други моменти при гасене и стартиране на мотора работи без проблем.

Това на какво ти прилича? На нормален режим на работа ли? 

 

И нека колегата сам каже дали колата е закачана на диагностика или е сменян дебитомер на сляпо. Няма нужда от говорители (теб визирам) и после да се получава "развален телефон".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен, твърде странен пост, който поне мен ме изненадва, защото точно от теб съм прочел едни от най-смислените и полезни постове в този форум. Както и да е...

Само да попитам - какво лошо има в това "при гасене и стартиране мотора да работи без проблем"? Според мен това е точно "нормален режим на работа".

А колкото до това дали "колата е закачана на диагностика" - както вече отбелязах, това е очевидно и няма нужда колегата да го пише сто пъти.

Няма как иначе колата да дава грешка дебитомер. Или може би тази грешка е дошла от Космоса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При оправяне на проблем с гасене и стартиране на мотора, точно си означава, че колата е била в авариен режим преди да се изгаси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е закачана на диагностика много пъти и всеки път дава грешка в дебитомера,включително и преди ден.

Сменен е целия дросел на сляпо,правена  е проба със смяна на ламбда.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Audi V6 написа:

Проверена ли е инсталацията до дебитомера?

Това май не е правено и се чудя кой в Пловдив може да го свърши качествено....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Fitnessmania said:

При оправяне на проблем с гасене и стартиране на мотора, точно си означава, че колата е била в авариен режим преди да се изгаси.

То ако така се оправяше проблема с аварийния режим на колата, щеше да е песен...:hilezh:

А и поне малко вниквайте в това, което се пише - колегата пише, че проблемът не винаги се проявява, а само понякога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата viking - в Пловдив като че ли най-добре тази проверка може да се извърши в един доста забутан сервиз до завод "Родина", при един арменец - за съжаление не си спомням нито името на сервиза, нито на арменеца, но е наистина много добър. От известните автосервизи - "Ангелов" до моста на Герджика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/17/2017 at 13:50, nickgaidarov написа:

До колегата viking - в Пловдив като че ли най-добре тази проверка може да се извърши в един доста забутан сервиз до завод "Родина", при един арменец - за съжаление не си спомням нито името на сервиза, нито на арменеца, но е наистина много добър. От известните автосервизи - "Ангелов" до моста на Герджика.

Сервиза под моста? Преди години там поправяха предимно Рено и беше на този Мисак,който сега е представител на Фолксваген за Пловдив?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Във всеки случай минава за един от най-добрите по автоел. услуги. Името му, както и споменах по-горе, не си спомням. Преди около 3 години имах доста сложен проблем по ел. инсталацията на една от колите си и ми го препоръчаха, че само той може да реши проблема в Пловдив. Така и се оказа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне с информация за оригинален номер на дебитомер за AGU мотор.

Или номер по БОШ,защото има съмнение,че не е оригиналния....  По-точно правилния за този мотор....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е номера на оригиналния дебитомер на бош.  00 280 217 117   Този по ВАГ: 037 906 46Т1 C  

Веднъж сменях на AGU дебиломера и взех такъв и работата заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/20/2017 at 0:01, Fitnessmania написа:

Това е номера на оригиналния дебитомер на бош.  00 280 217 117   Този по ВАГ: 037 906 46Т1 C  

Веднъж сменях на AGU дебиломера и взех такъв и работата заспа.

Моят дебитомер е с този номер по бош ..... и двата ми дебитомера всъщност.

Помолих познат да ми изкара по рама оригинален номер и излезе: 06А906461Е и 06А906461ЕХ  ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа...:steinigung:

По моите справки оригиналният дебитомер за твоята кола е този, който ти посочва колегата Fitnessmania. А тeзи, който посочваш в горния пост, ги дават за Aуди ТТ 1,8 (1998 - 2006).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/17/2017 at 9:40, Audi V6 написа:

Проверена ли е инсталацията до дебитомера?

Попитах монтьора,който последните три дни обследва колата и той твърди,че ако има някакъв проблем с инсталацията до дебитомера колата го регистрирала....

Незнам дали да потърся някой от дебитомерите от горния пост и да опитам......

Ако не,вероятно отивам към компютър....

Не съм я карал в официалния сервиз на Ауди,отидох веднъж и при нито един посетител освен мен в целия приемен салон ги гледах /служителите/ 10 минути,как се правят на заети пред компютрите си и си тръгнах.... смешни бяха....

Редактирано от viking
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

След поставяне на АГУ проблема не се е проявявал над 300 км....

Но вчера след загасяне и стартиране на двигателя след престой от около 5 минути,двигателя работи неравномерно сякаш на три цилиндъра....:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Няма никакъв напредък с проблема описан по-горе....

Отново няма конкретни моменти за проявлението на проблема с прекъсването,няма значение дали и топло или студено,мокро или сухо,топъл или студен мотор.....

На газ има леко придърпване при ускорение,също и при изпреварване независимо дали ускорението и плавно или по - рязко при връщане на педала на газта забива муцуната за миг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2017 г. at 14:25, viking написа:

Здравейте,

 

Моето АЗ 1.8Т тип на мотора AGU има неоткриваем проблем....

Забива муцуната в движение и губи мощност,няма конкретни моменти,в които да го прави,не е свързано с конкретна ситуация,скорост,обороти.....

понякога го преодолява и продължава да се движи,в други моменти при гасене и стартиране на мотора работи без проблем.

Сутрин стартира,както трябва,но често се случва при първите 2-3 завъртания мотора да работи неравномерно и да няма мощност.

Обичайно дава грешка за дебитомер,но вече е подменен с нов оригинален БОШ с абсолютно същия номер и въпреки това номерата продължават.

"Проверени" са уж всички неща по колата от не един сервиз.

Колега,имах подобен проблем преди 1 година,една седмица ме побърка.Диагностиката показваше проблем в дебитомера.Оказа се бензинова помпа,дава на моменти слабо налягане и колата забиваше муцуна.Смених помпата колата върви без никакви проблеми.  Между другото дебитомера съм откачил буксата колата върви като бесна. Интересно,че не даваше никаква грешка,че бензиновата помпа не работи както трябва. Ако и на газ ти прави същите проблеми,тогава проблема е в токовете.Може да е датчик,бубина,свещи и т.н.

Редактирано от lpoik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Възможно ли е проблема да е от датчика на коляновия вал? 

Мой приятел имаше сходен проблем на Опел и при смяна на датчика на коляновия вал колата се оправи. Не му записваше грешка.

Без да го записва,като грешка?

А възможността за проблем с бензиновата помпа всъщност не се изолира от факта,че колата е на газ,защото тя помпата така или иначе си работи постоянно и поддържа налягане и ако то спада,колата би трябвало да реагира,ако си променя подаването на токовете през това време!?! Доколкото знам налягането на бензина може да се мери през клапана на бензиновата рейка? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...