Jump to content

Ауди ТТ 1.8Т 2002 180hp ??4x4??


Recommended Posts

Здравейте. 

Насочил съм се към Ауди ТТ 1.8 180hp

Прочетох това онова. Като цяло добри отзиви, сравнително евтина поддръжка, нелош разход и т.н

Намерих обява на добра според мен цена, след една седмица колата пристига от Италия в България. Това, което ми направи силно впечатление е, че Аудито е 4х4,а аз не намирам и не съм попадал на такъв модел с този мотор. Ауди ТТ Quattro 225hp да, но не бях срещал модел с 4х4 на мотора 180hp.Ако някой мможе да ми даде информация по въпроса и да ми изясни ще бъда благодарен! 

Редактирано от Mitko Deanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че 180 - коня варианта е с 5 скорости, а 225 е с 6 скорости, по - добре изчакай за 225, аз съм с такъв, и да ти кажа извънградско, на 6 скорост с 2000 об съм с 88 км/ч и разхода ми е перфектен - ако карам до 100, не по - бързо - под 10/100 газ, и скоростите сякаш са добре подредени, абе добре е като цяло, може би с 5 - те скорости ще държи по - високи обороти, като цяло съм доста доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между 5 и 6 скорости е около 300 оборота (20км/ч). А има и 5 степенни кутии с по-дълги предавки и почти няма разлика с 6 степенната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо се качи и покарай, щото тая кола е много малка и по-голям човек трудно влиза. Отделно е с твърдо окачване и возията е страшно неприятна. Като цяло е почти безсмислен избор на кола, дето и за пичеловка не става вече ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в грешка си голяма, ще ме извиняваш, както се казва, супер е количката, окачването е твърдо, но в никакъв случай неприятно, моята кола специялно си е доста стегната, и по разбити улици не минавам и никога не ми е било некомфортно да карам, дори бих казал идеален компромис между твърдо окачване и приемлива возия. Има си друсането, но е по - скоро стегнато, отколкото гадно друсане. Всеки различно го вижда, но ок е като цяло, вярно е малка колата, ама ако си си сам е ок, отделно аз я взех, понеже е много затворена и слънцето не те пече, не се загрява вътре като колите -аквариуми с големи прозорци, дори ако не е над 26 = 27 градуса и не пускам климатик. Колата е като жаба - широка и сплескана, много добре стои на пътя, не се накланя по завоите, много е стабилна, малка е и може да се вреш навсякаде, лесно се паркира в малки места, гори 10/100 газ, двигателя добре се цеди, има приятен звук като за 4 цилиндров миксер, какво повече може да искаш от младежка кола тип голф, пък дали е пичеловка - ще трябва да каже някоя пичка, муххаа, аз няма как да знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова казвам да кажат те, понеже аз си го взех да го карам, че ми омръзнаха големите и тежки лимузини, там караш с 160 и нищо не се случва, на два - три пъти щях да заспя,тежко, голямо, изолирано, притъпено - то няма тръпка, пък да ме хареса жена по това какво карам, муххха доста несериозно, освен ако не си на 19 и не избиваш комплекси, по - добре дори да не ме харесват такива жени, който си избират мъжете според колите и ай- фоните, те са до време. Иначе си прав - нали е колата на фризьорките и маникюристките, който не им се кара а 3.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса на колегата, който пита дали има 1.8Т 180 Quattro - има. Редки са, но се намират. И предно предаване върши работа, разхода е повече от чудесен. Имах ТТ с предно предаване и наистина си беше динамична кола, дори бих могъл да го съпоставя със сегашното ми S3, което обаче е куатро и стои по-залепено на пътя така да се изразя. 5 степенната кутия е здрава и също толкова добре измислена и динамична като 6 степенната. И на двете скоростите влизат бързо и динамично. Просто класа от Ауди. Разхода на версията с 225 к.с. е точно 1 литър отгоре спрямо версията със 180 к.с. в реални условия. Возията на ТТ не е толкова твърда, колкото някои я изкарват. Качете се в някой Мини Купър и ще разберете какво е твърда возия! С тази кола съм правил в България за 2 дни над 1000 км и нито съм слязъл разглобен от нея, нито нищо. Удоволствието от шофирането и позицията на седене са удоволствие в тази кола. 
П.С. Колегата който твърди, че ТТ е женска кола, никога няма да разбере смисъла на тази кола. Оставете го да си мисли и приказва каквото иска, аз от ТТ останах толкова много впечатлен, че след време бих си взел още едно с НАЙ-ГОЛЯМО УДОВОЛСТВИЕ!

Редактирано от Alex_Heat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой кара ли второто поколение, какви са плюсовите в сравнение със старите щайги? Заслужава ли си ъпгрейда и кой двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 или 2.5 бензин, дизела или 1.8-цата няма смисъл, това е кола за кеф. Има си разни недъзи, но като визия и возия е доста по-добре, питай ако те интересува нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 не са ли само RS версиите? Там нещата са доста сериозни като покупна цена и поддръжка.

 

По-скоро май 2.0T и 3.2 са бензиновите варианти при обикновеното ТТ от второ поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 при ТТ RS e същия мотор който е при RS3/8P/.И цената,и звука,всичко е различно.

При мотор 2.0 TFSI от серията EA888 в ТТ/8J/ май имаше проблем с повишен разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още се води за "нов" модел 8J при ТТ и държат високи цени,особено някоя добре оборудвана.

Иначе коли на предно,главно внос от Италия има.Дори някои са без заден парктроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То новото РС , го водят малкият брат на Р8-цата по някои ревюта. Само че там цифрата е големичка....говорим за моделът от тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...