NIKO Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Заваря се колектор, но не самата пукнатина, прави се кръпка, по-голяма от пукнатото, като се прорязва канал с профила и формата на пукнатината. Кръпката се заваря по периферията първо, после се заваря канала около пукнатината и се пълни накрая с материал, като казвам пълни, само тънък слой, не по-дебел от кръпката. Самата кръпка трябва да е оформена много плътно по повърхността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Беаво, уникален отговор ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Надявам се не иронизираш . Много желателно е материала на кръпката да е същия като този на колектора, или с максимално близки характеристики, както и телта да е подбрана правилно, има нарочни материали за точно такива характерни места. Задължително под аргон, отвътре и отвън!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Направих няколко теста и определено не съм изкефен,колата при лека и средна газ, върви доста по -добре от преди,като това най- вероятно е от ефекта с пружината на гейта. .При цялата газ обаче ми се струва по-зле от преди ,а даже бууста е с 0, 2 бара повече,като и сместа далеч не е идеална. Май ще разкарвам тоя лайнян чип и си връщам стария от Келеша.С него, колата си работи супер с 350сс дюзи, държи тримовете около 3-4% и на 0,9бара и 11 ка смес върви повече от сега. 1.2 бара и 13.2 смес (ебати ремапа) Вече не ми се кара и на дино,само хвърлям по 200-300 лв.и чакам да видя какво ще гръмне или ще се окоти.То на тея смеси, не колектора ще пръсне ,а и мотора може да си замине. Явно няма читав мапер ,вече в нашата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Смеси под 12 си е много "смела" постъпка. Аз лично когато си писах ремапа за моята кола под 12,4 (на бензин) и 12,8 на газ не посмях да падна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Е колко да е смела? с 13,2 AFR също не е много ок.Коя смес е по-опасна за мотора, незнам Разбрахме се , като оправя колектора да я карам за последно и ако пак нещо не стане,не мисля повече да се занимавам изобщо. Реално никога не съм настъпвал газта до долу на последна предавка,където EGT е най-високо,,може би, затова и се движи така, без ремап и без проблем повече от година . Един 3 баров регулатор и сместа ще стане 12 ка. ,повече ме притеснява аванса,в момента стига 21гр. при 6700об. и въпреки това ретарда е 0 на всички цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 На 11/30/2017 at 13:11, Marian_Georgiev написа: Смеси под 12 си е много "смела" постъпка. Аз лично когато си писах ремапа за моята кола под 12,4 (на бензин) и 12,8 на газ не посмях да падна.... Това за смесите под 12 е много голяма глупост. Бедната смес е много по-опасна за мотора, отколкото богатата. Аз бих казал, че за правен турбо бензинов двигател всяка смес над 12 е много "смела" постъпка. Да при по-бедна смес се вадят повече коне, но... Моята кола е настроена на 11.5 смеси, а първите рънове на диното започнаха на смеси под 10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 А защо богатата смес е опасна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Защото част от горенето се запазва и след като сместа излезе от изспускателните клапани и доизгаря напр. в турбината. Поне такава според някой мапери е идеята при stage 1, т.е. само софтуерна намеса, и още повече при бегачки които се карат на LPG. За по-сериозен тунинг не споря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Сериозен или не тунинга, за двигателя е опасна бедната смес. За пръв път чувам мапер да твърди, че бедната смес е по-сейфти за турбо мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Какво разбираш под бедна и богата смес? Виждал ли си оригиналните карти на смесите примерно на един МЕ7.5? Занимавал ли си се с ремап на 1,8Т? Всичко е много относително в маперските среди, някой надуват к-03 ката над 1 бар, за мен няма смисъл над 0,9 и т.н., истината е някъде там...... Не месля че 12,5 при stage 1 примерно е бедна смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 (Редактирано) Не не съм виждал карти на смесите. Виждал съм стопени бутала от бедна смес. Kолегата @GTX3071R го написа вече - по-лесно е да счупиш турбо мотор със смеси 13, отколкото с 11, а не обратно. Редактирано 4 Декември 2017 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 По-доло съм показал една примерна сток карта на смесите при 1,8Т APU (ME7.5) с флаш 29F400BB - LAMFA "AFR" . Сами може да видите какви са заводските настройки на сместа при максимално натоварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Без да съм твърдо на противоположното мнение, тези таблици не доказват нищо. Решението за тези смеси на стоков мап е взето като са взети ред фактори предвид(разход, ефективност например) и са направени безброй тестове. Това не означава, че ако излезеш с твоя ремап на 12.4 през лятото на Серес при 35 градуса и раздадеш яко газта, няма да има заварка. Много по-интересни биха ми били таблиците за смесообразуване при knock и при високи EGT. Те вече биха дали някаква информация в насоката, която се обсъжда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Т.е. при 35гр. и WOT с моя ремап на 12,4 ще има заварка, а със сток варианта на 13,3 няма да има ? За egt тата незнам, но оптимална настройка на аванса се постига само с дино стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Тоест ти си с повишена мощност, налягане и прочие освен с променени смеси и не си правил тестове със сонди, измерване на налягане и температура вътре в цилиндъра и минаване на 100ци хиляди км, мислех си, че това е очевидно. Много малко хора имат възможността да го правят, затова и маперите го играят на сигурно като следват всеобщото(и на практика доказано) вярване, че богатото предпазва. Аз имах надеждата, че ще науча нещо ново и затова се обадих, но засега не виждам нищо смислено и аргументирано. Сток варианта си има компенсации и методи на предпазване, които като гледам как си говорим, ти може да си пропуснал да адаптираш към останалите нови настройки. И съм написал смесообразуване, нищо за аванси. Те не са единствения начин да предотвратиш knock. Мисля, че трябва да се задълбочиш в нещата още преди да изразяваш толкова твърда позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Правил съм всичко което е необходимо за stage 1 включително тестове с логове и т.н, с изключение на дино . За мен беше важно колата да стане по-жива и приятна за каране, но правилния начин и в оптималните граници за стоковите компоненти. Тук ще си позволя да цитирам и един добър проект, може да прегледаш и при него до колко падат смесите : http://www.myaudis4.com/stage-2/ http://www.myaudis4.com/stage-1/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 S4 доколкото аз знам е с 2.7BiT, не знам защо го намесваш в тази тема. Всеки мотор реагира различно на различни настройки. Не знам дали аз не се изразявам добре, но ще кажа в директен текст - не споря с теб, дори не ти противореча. Ти каза, че богатите смеси са опасни, което противоречи на всичко написано и чуто навсякъде някога. След като няколко човека подсказаха, че не си прав, аз реших, че ще е интересно все пак да те подтикна да дадеш обосновка за това. И тъй като богато и бедно са относителни, е много лесно да работиш с числа. Очаквах да кажеш нещо от рода на: направих си мапа на такива и такива смеси, ама ЕГТ беше странно и прекалено високо на еди-толкова си градуса(което би било в тон с хипотезата за доизгаряне на горивото в генерацията), нямаше детонации. След това го направих прекалено беден, почна да ми връща аванса от детонации и реших да го направя малко по-богат и така стана на 12.4. И нещо подобно за LPG и така. Ти само даваш някакви безцелни примери със стокови настройки и други мотори и ми говориш за аванс, когато аз говоря за смеси. Та това е последната ми надежда, че ще ме разбереш и ще дадеш конкретна информация. Ако ли не, всичко е наред, просто няма да се обаждам повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване