Jump to content

Fan 1/2 Control Circuit


Manniakk

Recommended Posts

май ми сгънаnd контролните модулу на перките. дава следните грешки :

 

Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 4F9 910 401 B    HW: 4F0 907 401 C
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G000AG  0040
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 24954F32AFF6D32E06-8070
2 Faults Found:

001681 - Fan 1 Control Circuit 
               P0691 - 001 - Short to GND
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 216456 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.10
                    Time: 18:06:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Torque: 62.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 67.5 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Duty Cycle: 67.5 %
                    Duty Cycle: 68.6 %

001683 - Fan 2 Control Circuit 
               P0693 - 001 - Short to GND
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 216456 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.10
                    Time: 18:06:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Torque: 62.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 68.6 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Duty Cycle: 0.4 %
                    Duty Cycle: 68.6 %


Readiness: 0 0 1 1 1

Махнах капака на кутията в ляво, и проверих 5а бушона и беше изгорял, сложих друг и изгоря веднага. ремонтират ли се, понеже за продажба на нов върви с перките и цената е меко казано неприлична. дали не е по възможно някой кабел да му се е прцецакала инсталацията и да опира в купето и да гори?

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам дава short to ground.

Моето мнение, че където модула пуска + за перката е окъсило към маса.

Бих си помислил, че е от електромотора, но го дава и за 2-та. 

 

Пти теб дали са 2 отделни модулчета сложени отгоре на перките. Ако кажеш, че е 1 кутия за 2-те перки, значи може и да е от него.

При мен са 2 отделни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 отделни са, и двата излизат едновременно, то просто гърми бушона веднага, затова подозирам кабел да опира на маса... ама ще трябва да я закарам да видят, не знам доколко е възможно единия да е окъсил и да гърми бушона просто веднага...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За го отчете компютъра е след него. И тия 5А не са за перките. За тях трябва да 20-30 и сигурно са 2 отделни.

 

Аз не знам в тия кутийки има ли компютър или са само релета и дали си говорят по кана с моторния или той ги управлява директно.

 

Аз имам спомени, че са компютри и моторния по кана им казва колко да въртят перките.

 

Разгледай буксите и кабелите. Нещо да е изливано там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са силовите на перките, те се хранят от реле, тия 5ампера май дават ток на тия модули, във всеки от тях идва и сигнал от компа, не е кан но е някакъв цифров сигнал най-вероятно, от как сменяха ремъка нищо не е пипано, и не изглежда оливано. Варианта е нещо да се е откачило и кабела да му е гризнала инсталацията и да окъсява или някой от тия модули да е пробил и да окъсява и да гори бушона.. Проблема е че трябва отдолу да се види, отгоре нищо не се вижда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.

Виж по форумите, набързо видях в един руски, че гниели кабелите, явно, защото са отдолу. При мен са отгоре и малко се зачудих, но сега разбирам, че на аудито са отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесно ми се струва да извадя 2те букси от вентилаторите и да премеря кабела след бушона дали дава на маса, ако не дава значи е някой модул, ако продължава да дава на маса ще се търси къде е проблема в кабела... ама така не ми се занимава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се струва най-правилно.

 

Виж преди да ги извадиш буксите какво дава като съпротивление. Може да не е чиста маса, а претоварване. Макар, че намотка ще я измериш като чиста маса.

 

А бушона без контакт ли гори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом бушонът ти гори веднага при слагането още, значи 100% имаш някъде късо по веригата, оголен кабел и думка. Трябва да го намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно. Сутринта откачих и двете перки от буксите и кабела продължаваше да дава на маса... ще трябва да я карам да звънят инсталацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите нали са преди управленията, т.е. откачаш и управленията?

 

Проблемът сигурно е долу близо до буксите след като са излезли от някой по-голям сноп.

Ако някъде минават през метална тръба може е в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, буксите са преди управленията, на пръв поглед където видях инсталацията отдолу нямаше проблеми, сигурно ще трябва да се разплете и да се види къде е прецакана. Записал съм час за другия петък чак, уви. Ще се пробвам тия дни ако мога да открия нещо самостоятелно, то има 2км кабели в тая кола, ще трябва да се извади снопа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се забиеш в някое задръстване може и да прегрее, гаси я.

 

Тия доста греят. Сигурно заради непълноценното изгаряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой забравя да си чисти листата отзад и при покупка на Ауди трябва да се премахнат и двата маншона на дренажите :) . Другото важно е кората на джама да е защипана и да не пуска вода. Аз една зима на -15 сменях 5 свещи и реле, заради теч в кутията, заради липсваща лайсна на джама от долната страна, бяха монтирали китаец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е станало доста преди да купя колата, дренажите са махнати, а джама е китаец. Като мина през сервиза ще видя дали седи лайсната долната, за да няма проблем в бъдеще

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релетата трябва да смениш с нови, а гнездата може да ги накиснеш в газирана вода няколко пъти - падат окисите и патината и стават като нови. После преди да сложиш релетата напръскай всички букси и обувки с контактен спрей. Имах същите проблеми преди няколко години, от това ми падаше акумулатора след престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...