Manniakk Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 (Редактирано) май ми сгънаnd контролните модулу на перките. дава следните грешки : Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb Control Module Part Number: 4F9 910 401 B HW: 4F0 907 401 C Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040 Software Coding: 0011372 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 24954F32AFF6D32E06-8070 2 Faults Found: 001681 - Fan 1 Control Circuit P0691 - 001 - Short to GND Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 216456 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.10 Time: 18:06:36 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 62.4 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 67.5 % Voltage: 13.91 V Duty Cycle: 67.5 % Duty Cycle: 68.6 % 001683 - Fan 2 Control Circuit P0693 - 001 - Short to GND Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 216456 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.10 Time: 18:06:36 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 62.4 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 68.6 % Voltage: 13.91 V Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 68.6 % Readiness: 0 0 1 1 1 Махнах капака на кутията в ляво, и проверих 5а бушона и беше изгорял, сложих друг и изгоря веднага. ремонтират ли се, понеже за продажба на нов върви с перките и цената е меко казано неприлична. дали не е по възможно някой кабел да му се е прцецакала инсталацията и да опира в купето и да гори? Редактирано 10 Октомври 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Като гледам дава short to ground. Моето мнение, че където модула пуска + за перката е окъсило към маса. Бих си помислил, че е от електромотора, но го дава и за 2-та. Пти теб дали са 2 отделни модулчета сложени отгоре на перките. Ако кажеш, че е 1 кутия за 2-те перки, значи може и да е от него. При мен са 2 отделни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 2 отделни са, и двата излизат едновременно, то просто гърми бушона веднага, затова подозирам кабел да опира на маса... ама ще трябва да я закарам да видят, не знам доколко е възможно единия да е окъсил и да гърми бушона просто веднага... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 За го отчете компютъра е след него. И тия 5А не са за перките. За тях трябва да 20-30 и сигурно са 2 отделни. Аз не знам в тия кутийки има ли компютър или са само релета и дали си говорят по кана с моторния или той ги управлява директно. Аз имам спомени, че са компютри и моторния по кана им казва колко да въртят перките. Разгледай буксите и кабелите. Нещо да е изливано там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 не са силовите на перките, те се хранят от реле, тия 5ампера май дават ток на тия модули, във всеки от тях идва и сигнал от компа, не е кан но е някакъв цифров сигнал най-вероятно, от как сменяха ремъка нищо не е пипано, и не изглежда оливано. Варианта е нещо да се е откачило и кабела да му е гризнала инсталацията и да окъсява или някой от тия модули да е пробил и да окъсява и да гори бушона.. Проблема е че трябва отдолу да се види, отгоре нищо не се вижда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Ясно. Виж по форумите, набързо видях в един руски, че гниели кабелите, явно, защото са отдолу. При мен са отгоре и малко се зачудих, но сега разбирам, че на аудито са отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 освен да махна кората под колата утре, да разкача кабелите и да видя дали се е окъсил тоя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 От кабелите трябва да се започне. Ама почети, може да попаднеш на инфо къде може да е точно мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 най лесно ми се струва да извадя 2те букси от вентилаторите и да премеря кабела след бушона дали дава на маса, ако не дава значи е някой модул, ако продължава да дава на маса ще се търси къде е проблема в кабела... ама така не ми се занимава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Това ми се струва най-правилно. Виж преди да ги извадиш буксите какво дава като съпротивление. Може да не е чиста маса, а претоварване. Макар, че намотка ще я измериш като чиста маса. А бушона без контакт ли гори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 щом бушонът ти гори веднага при слагането още, значи 100% имаш някъде късо по веригата, оголен кабел и думка. Трябва да го намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 най-вероятно. Сутринта откачих и двете перки от буксите и кабела продължаваше да дава на маса... ще трябва да я карам да звънят инсталацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Буксите нали са преди управленията, т.е. откачаш и управленията? Проблемът сигурно е долу близо до буксите след като са излезли от някой по-голям сноп. Ако някъде минават през метална тръба може е в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 да, буксите са преди управленията, на пръв поглед където видях инсталацията отдолу нямаше проблеми, сигурно ще трябва да се разплете и да се види къде е прецакана. Записал съм час за другия петък чак, уви. Ще се пробвам тия дни ако мога да открия нещо самостоятелно, то има 2км кабели в тая кола, ще трябва да се извади снопа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 гледах я че държи 94 градуса, поне ще мога да я карам докато стигне бокса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Ако се забиеш в някое задръстване може и да прегрее, гаси я. Тия доста греят. Сигурно заради непълноценното изгаряне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 то добре че е хладно, иначе едното око е постоянно на стрелката, ако мръдне ще я гася Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Ще мръдне като мине 100гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 и честито на печелившите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Някой забравя да си чисти листата отзад и при покупка на Ауди трябва да се премахнат и двата маншона на дренажите . Другото важно е кората на джама да е защипана и да не пуска вода. Аз една зима на -15 сменях 5 свещи и реле, заради теч в кутията, заради липсваща лайсна на джама от долната страна, бяха монтирали китаец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 това е станало доста преди да купя колата, дренажите са махнати, а джама е китаец. Като мина през сервиза ще видя дали седи лайсната долната, за да няма проблем в бъдеще Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Влиза вода в тая кутия ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 влизала е явно, понеже казаха че сега е сухо, но съдейки по нивото на зеленото се е пълнела още в италия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Релетата трябва да смениш с нови, а гнездата може да ги накиснеш в газирана вода няколко пъти - падат окисите и патината и стават като нови. После преди да сложиш релетата напръскай всички букси и обувки с контактен спрей. Имах същите проблеми преди няколко години, от това ми падаше акумулатора след престой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 а колата е в сервиза, има и пинове за смяна, релетата са аут Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване