momo89 Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравейте колеги, колата ми не иска да заработи на 4 цилиндъра на бензин. Преди няколко дни смених инжекциона и най сетне заработи на бензин но на 3 цилиндъра. Проверих кабели, свещи, смених дистрибуторна капачка, измерих компресията на всички цилиндри е 10.5-11, дюзите си пръскат и не знам вече къде да търся проблема. Моля ви помагайте за още нещо ако се сещате!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Кой цилиндър не работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Не мога да го установя като изваждам кабелите един по един няма почти никъква промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Преди 18 часа, momo89 написа: Здравейте колеги, колата ми не иска да заработи на 4 цилиндъра на бензин. Преди няколко дни смених инжекциона и най сетне заработи на бензин но на 3 цилиндъра. Проверих кабели, свещи, смених дистрибуторна капачка, измерих компресията на всички цилиндри е 10.5-11, дюзите си пръскат и не знам вече къде да търся проблема. Моля ви помагайте за още нещо ако се сещате!!! Здравей колега, пишеш че си проверил кабелите. Най-сигурната проверка е като ги смениш. Понеже са скъпи, може да ги смениш всичките от познат с такъв мотор. Ако не усещаш разлика при ваденето на лулите на празен ход, форсирай или тръгни да покараш. Тогава трябва да се усети разлика. Също така, когато един цилиндър не работи добре, това много добре се усеща като отидеш отзад на ауспуха, прекъсването се чува ясно. Същата процедура може да направиш със свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 По-скоро му е разбъзикан инжекциона и заради това се получава ефекта три цилиндъра. Sent from my TC55 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 17 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Днес смених комутатора и бобината, прекарах го на белези, направих центровка и колата заработи що годе добре и на газ и на бензин изгасих колата да си сложа ремъците и да дистегна болтовете и пак се върна в изходна позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 22 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Заработи на 4 цилиндъра сега не се изрязва на бензин повече от 2000 оборота писна ми с тоя кенеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Плаче за настройка на инжекциона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 А на газ работи ли както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 23 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Да май ще се окаже бензинова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Може да е от настройката на инжекциона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Колега щом не иска да се форсира над 2000об. първо виж дали се чува едно ,,цък" като подаваш газ с ръка на дросела. Трябва да цъка когато се затваря дросела, това е ТПС-а и ако не сработва, колата работи точно като на 3 цилиндъра, а някой и не се форсират повече от 2000об. (Това важи на бензин), но и на газ ще работи кофти (няма да има ,,хала" трудно ще потегля и ще работи неравномерно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване