yu4ka Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Здравейте колеги, вкарах се в голям филм с едно такова чудо 2.7 АРЕ мотор. Няма никаква мощност пълен умрялник е. Значи да обясня какво се случва. Трия грешките и потеглям на мръсна газ и очаквам вървеж който го няма грам и при постигане на 5-6к об.мин чек енджин почва да мига и през това време колата придърпва. Закачам диагностиката и 16515- O2 sensor circuit low voltage bank1 sen1, 16684- random/ multiple cylinder misfire detected, 16685- cylinder 1 misfire detected. За сондата е ясно вече е сменена също и свещите с иридиум и нови бубини, но положението е същото (веригата на същата глава която дава MISFIRE шуми доста) няма спукани маркучи, вакуми, кулери и вс. свързано с пътищата на турбините. Интересното е че ЕГТ-тата постоянно показват 945градуса при запален и 1030 при и изгасен мотор винаги така и винаги двете еднакво на 112 канал на вагкома. В движени каквото и да направя бууста не достига дори 50% от желаното на компа после нарочно стиснах маркуча излизащ от Н75 който разтоварва турбините и положението е същото.. дали турбините са заминали до такава степен че изобщо не могат да се развъртят или нещо друго ги ограничава и другото което ме притеснява е страшно много смърди на суров бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Е щом веригата на главата дето Missfire-ва трака, значи е умряла. Няма как да тръгне колата, докато не ги оправиш тия неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) На 91-93 канали се гледа за бягането на ъглите на валовете. При повече от 6 градуса, тая кола няма да върви. Трябва да са 0-5 за да е ок. За missfire може да е комутатор. Пробвай да ги размениш и виж дали ще се премести грешката. За налягането може да се погледнат рециркулационните клапи. Как гледаш налягането? През MAP-а ли? ПС: При 2-4к оборота, валовете трябва да се въртят до 22 градуса. Редактирано 30 Октомври 2017 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Не можах да разбера нищо в тези канали за това прилагам снимки, а за налягането го гледам през мап сензора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 ЕГТ-тата си стоят така постоянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Имах предвид от 91-ви канал до 93(91,92,93). Дай снимки на място на тея три канала и пълен лог файл(от 1300-1500 оборота до 6500оборота). Отделно направи лог файл на налягането и на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 31 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Лог файла в движение или на място да го правя? Понеже колата няма номера и немога да я тествам спокойно на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 В движение трябва да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 (Редактирано) размени комутаторите , на кутията на въздушния филтър са , 2 на брой , бошовски мисля. аз само завъртях буксите от едниния на другия . при мен от лош контакт биеше мисфайър . с контактен спрей всичко заспа . преди това се смачквах да въртя и сменям бобини и свещи . Редактирано 2 Ноември 2017 от CheFolino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 2 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Твоята най-вероятно е била със старите бобини които са с външен комутатор, а при мен не е така от новия тип бобини е с вграден комутатор до колкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 ARE фабрично е със старите, при модването към нови да не се е осрало нещо, кабели , букси? Ако е с новите бобини , може да връткаш кабелите, да видиш дали ще смени грешката на друг цилиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 5 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Извинявам се много, тя изобщо не е била АРЕ ами БЕС заблодили са ме... Сега ще променя и заглавието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Разменяй бубините и виж дали missfire-а ще се премести. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 9 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Сега първо се заех да сменя веригите на валовете, но как да разбера този гадния шум дали идва от разтегната верига или от оптегача на веригата. Свалих капака всичко си е ок зацепена е както трябва купих си планката за фиксиране на валовете, че иначе не става на око. Трябва да сменя задължително оптегача с веригата заедно или ако е разтегната веригата само нея ли да сменя. И как да разбера дали е разтегната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 На тея коли най-често се прецаква оптегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Как да разбера дали е прецакан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasho3 Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 Обтегача на веригата ако е счупен ще трака яко, но това какво общо има с мисфайр на цилиндър.? Почти съм сигурен, че са комутаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Обтегача ако е заминал почва да губи центровка. Какво става според теб освен, че ще трака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване