stenli933 Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте, отскоро колата започна да гасне при първо палене. Освен това ми се струва, че и разхода на гориво е повишен. На вагком няма грешки, но има едно разядено маркуче на бензиновия регулатор, което не знам за какво е. Може ли от него да е проблема и от къде мога да закупя ново? https://drive.google.com/file/d/1fMcQNBrv7Zwo5Y8bJI5fWr6G6nbJhIDGKg/view?usp=sharing В единия си край влиза в регулатора, а в другия в дросела. Редактирано 30 Октомври 2017 от stenli933 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Забравих да спомена, това се случва само на студен мотор и колата не е палена известно време, примерно само сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 При мен са същите симптоми не съм си гледал при мен какво състоянието на този маркуч но четох други подобни неми и в повечето набеждават регулатора за виновен. Не знам сега точно как се установява дали е той виновника. Ще следя темата да видим какво ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Някой ако може да ми каже, това маркуче вакум ли е? Евентуално да пробвам първо с неговата смяна и без това е разядено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Вакум е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Не, не е, вакуум е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Отличен, сядай си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Това е вакуумния маркуч, който управлява бензиновия регулатор. Ако е скъсан ще смуче неотчетен въздух и съответно ще пали по-трудно. Ако е пълен с бензин вътре значи, бензиновия регулатор е заминал (сцепена мембрана), двигателя се дави и пак пали трудно, особено когато двигателя е топъл - т.е. сменя се бензиновия регулатор и маркучето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamenitza_33 Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 И при мен е така, само сутрин пали трудно или гасне и пали от 2рия път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 При мен е така когато имам бензин по-малко от 1/4 резервоар. Падне ли под първата черта или гасне или пали с притрисане. Нищо,че карам на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Огледай и вакумите под всмукателния колектор,според годините и евростандарта по тея мотори са слагали слагали вакуми та са се забравили.Провери пластмасовата тръбичка за картерна вентилация,която излиза от блока,има навика да се чупи дори като я погледнеш накриво.Ако имаш компресор под ръка или ръчна помпа и повече желание можеш да надуеш цялата система,това за мен е най-истинската проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване