Krica Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте колеги! Понеже не съм много запознат със а6, искам мнение обмислям да си взема такава, мотори 2.7 / 3.0 / 2.0 170 коня / и трите мотора са със куатро ако знаете плюсове и минуси моля споделете! Също така искам да бъде със диодната лента на предния фар Незнам дали е файслифт или определен модел, и да бъде със типтроник автомат кутия ! Сега съм със б6 а4 но искам нещо по голямо ! Благодаря предварително ? Редактирано 30 Октомври 2017 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Фейса е с диодна лента. Значително по-скъпи са ~ 20к лв за читава кола. 2.0 тди - икономичен и малък двигател за това тежко купе. С куатро не съм чувал да се монтира. Скоростите са калпави - мултитроник. 2.7 тди - разход и подръжка като на 3ка, вървежа е значително занижен. 3.0 тди - здрав мотор, типтроник, куатро, дюзата е 1бр 900лв, веригите са консуматив 2000лв, но според мен е единствения адекватен дизелов мотор за тпва тежко купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Вземи си комби, ако изпадне читава бройка. При мен се падна седан, а идвам от по-малко комби и сега на моменти гризвам дръвцето за елементарни неща - например къде да си сложа летните гуми, като ми ги сменят със зимни като място вътре - широка е все пак, но... жабка няма почти, шкафчетата във вратите - супер малки няма къде да си оставиш нещо, но това е дребно. вземи си А8, 4.2 Редактирано 30 Октомври 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 20 minutes ago, OvivO said: вземи си А8, 4.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Аз избрах 3.0 тди 233 коня и нямам забележки към вървежа, даже надмина очакванията ми - сравнявам с Туарег 239 коня. . И понеже карам 4ф от скоро искам да попитам по вещите - на фейс лифта освен 3G mmi кое му е по добро от на преди фейс лифта. Според мен на фейс лифта са по грозни : - стоповете - фаровете - халогенните - страничните огледала - джантите За това си взех 2008 от последните преди фейс лифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 А каква е разликата от 3.0 242 коня и 233 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 239 са според мен и са след август 2008 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Двойното задвижване при фейслифта е друго-40:60 преден/заден мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Постоянно или не нали е халдекс система ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Надлъжен мотор- Торсен Напречен мотор - Халдекс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Като избираш провери колко часа е работил централния дисплей и можеш да се ориентираш от какъв порядък е пробега на колата, ако не е сменян. 9000 часа са около 250 000 км +/- 20-30 000 според различни източници в тубата -потърси в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Къде се гледа това за дисплея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Преди 1 час, zdrash написа: Преди 1 час, zdrash написа: Надлъжен мотор- Торсен Напречен мотор - Халдекс Кой е по добрия и с какъв е фейслифта 2010 2011 година? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 (Редактирано) Поляците делят часовете на 1.5 и ги умножават по средната скорост на втория километраж (мфа2). Руснака умножава часовете по 25. Резултатите са сходни. Редактирано 30 Октомври 2017 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 преди 14 минути, Krica написа: Кой е по добрия и с какъв е фейслифта 2010 2011 година? Надлъжния мотор е успореден на дължината на колата - при него се монтира Торсен Ауди А4,А6,А8, Q7, VW Tuareg и др. - постоянно зацепен. Напречния е перпендикулярен на дължината на колата - при него се монтира Халдекс - Ауди А3, ТТ, VW Golf, Passat, Skoda Superb и др. - с виско муфа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krica Публикувано 30 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Благодаря за полезната информация колеги!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Преди 22 часа, OvivO написа: Вземи си комби, ако изпадне читава бройка. При мен се падна седан, а идвам от по-малко комби и сега на моменти гризвам дръвцето за елементарни неща - например къде да си сложа летните гуми, като ми ги сменят със зимни като място вътре - широка е все пак, но... жабка няма почти, шкафчетата във вратите - супер малки няма къде да си оставиш нещо, но това е дребно. вземи си А8, 4.2 Комбито (макар и най-красиво на Ауди) е колата, която не бих искал да си купя. Никакъв проблем няма с качването на 4 гуми в седан. Полягваш задните седалки и събираш всичко в багажника Преди 20 часа, Krica написа: А каква е разликата от 3.0 242 коня и 233 коня? Може би имаш предвид 224 и 233 коня. Първият мотор е БМК (224 коня), който се слага до лятото на 2006г., след което се заменя с АСБ (233 коня). Фейслифта е 240 и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Комбито на ауди е красиво. Това със седалките става, ако нямаш две детски столчета отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 3 hours ago, petio_venkov said: Полягваш задните седалки и събираш всичко в багажника Това не става, не само при наличието на детски столчета, ами никак. Дефакто ти си ги носиш при теб в купето и само си мислиш, че са в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване