Jump to content

Проблем с тока


ThEBlazZeD

Recommended Posts

Здравейте,до сега не ми се е случвало. Предният ми ляв габарит беше изгорял,докато го сменях забелязах ,че "буксата" е нагоряла и леко разтопена. След 1-2седмици изгоря и втория. Идеи? Ще кача и снимки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клемите на батерията става на въпрос,нали? Ще го направя! 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за буксата на самия габарит - щом е стопено значи грее и има хлабава връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, ето и "буксата" на снимката. Габаритът се счупи като го вадих ,защото беше залепнал/разтопил рефлектора.И част от крушката остана залепена там.... ??

5129BF85-0A03-42EC-AE10-6882D6669355.jpegD6EBD949-A770-4ED2-AB8F-7A90E994518C.jpeg

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес стегнах малко медните краища на "буксата". Извадих едната част успешно ,а другата върху рефлектора нарочно бутнах във фара. Сложих нова крушка и да видим....Забелязах,че леко ми е паднало гуменото покритие на кабеляците на места,но не мисля ,че е от това е прегряването- доста малко са липсите. 

Ще пиша за развитието. Благодаря ,за участието и помощта ,колеги. :)

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Светна ми лампата за изгорял daylight. Погледнах пак фара и дневните са нагоряли. И няма вадене. На някой случвало ли му се е?

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата. В Ауди Запад , нямат фасунката на Daylight-а (само с фара я продавали) !

Само на габарита - цена 38лв за брой.

Ще се търси втора ръка...Или от Aliexpres имат най-различни видове, някой слагал ли е от там!

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще го измеря. Защото явно проблема не е само във фасунките на крушките... 

Колко трябва да идва към тях? 12V ли? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана замерването. Крушките не се вадят. Но едната я резнах и ще чакам новите фасунки. Кабелите са оголени и от там е искряло явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери направо на акумулатора и после директно на алтернатора при средни обороти (2500-3000) първо без после и с консуматори, това ще покаже дали има презареждане или не.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на ваг - кома ще си покаже напреженията. Трябва да е в границите 13,5 - 14,3. Влизаш в engine - mesuring block - канал 53 по спомен. Така ще видиш и натоварването на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимки на вероятната причина (една от диференциалните диагнози  :D )

IMG_1250.jpg
IMG_1253.jpg
IMG_1254.jpg
IMG_1255.jpg
IMG_1256.jpg
.
.

 

 

 Сложих им изолация--- Дано това реши проблема до техническия преглед ;( 

 

IMG_1258.jpg

IMG_1257.jpg

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по добре да я погледне някой електричар 

 

във мобилето предните месеци се въртеше една 8P 2.0 тди и дивагеля беше на буца пластмаса  (горяла според обявата заради проблем с токовете) за 2700 или нещо такова (който е гледал обяви 100 процента я е видял)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще свърши работа изолацията, но фасунгата на крушката и самата крушка също изглеждат зле, не е лошо да ги смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ми опасно си е колега coolice...  Благодаря за загрижеността ;) . Ще я погледнат , разбира се. 

VBI , доста е зле положението :D , дам. А след 1 седмица съм на технически. Крушката не мога да я сменя , точно сега. Тя се е заварила за фасунката. Ще съм с нея докато мина преглед. След това ще чакам новите фасунки за daylight-a  и габаритите. Това ми е планът....

Така става ,когато пренебрегнеш един проблем. Лек ден от мен :) . Ще пиша , при развите на нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт. Няма презареждане. И алтернатора и регулатора са си добре. Направих тест по стария начин :D   , като не работи вагком. 

Открих само 1 бушон , 10 , който и изгорял и той е за перката. И преди съм го сменял, майстора ми каза да му сложа 15ла. 

Вече съм сиг , че проблема си е от изолацията на кабелите. Затова ще ги сваля и всичко ще се прегледа. . 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти гори бушонът за управлението на перките, значи ти е заминала клапата меко гасене. Докато не я смениш, изключи буксата на клапата и си постави отново 10 амперов бушон. В никакъв случай не слушай "майстора" си, защото може да си запалиш ел. инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово , май съм готов за технически :) 

Свалих фаровете. 

Изолирах нарушената фабрична изолация.И запоих габарита. Очаквах по-добре да се справя, поне пробната ми запойка ми хареса. Но на фара станаха по-дебели и термо фнура ми се сви :D ...

Ето и малко снимки.... IMG_1287.jpg IMG_1288.jpg IMG_1289.jpg IMG_1290.jpg IMG_1291.jpg IMG_1292.jpg

*Дано не се разтапя още много при габарита, че има още поне 20 дена ,докато дойдат новите фасунки... :( 

П.с- не си взимайте този Тинол , голям бокук е ( трудно се топи, а поялника ми е на макс).Може би трябваше с Калай или нещо по-качествено да запоявам, но другия път. IMG_1293.jpg

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...