zlobil Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 55 minutes ago, petrishki said: Аха, кое му е по-скъпото на осмака от на миксера Свещи Бобини Клапанчета Гумички Всеки един ремонт в коша на мотора Всеки един ремонт по мотора Ангренаж Масло Дискове предни ако щеш Въпроса е, нещо дето му е по-евтино на осмака има ли? С 3.2 може и да са съпоставими. Точно както и очаквах, нищо конректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Е кое не му е конкретното бе пич? Колко свещи имаш ти, колко аз? Колко масло имаш ти, колко аз? Колко място в коша имаш ти, колко аз? По стотинки ли искаш да ти сметнем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Разликата в бройката свещи/литрите масло е 200/250лв и при двете двигателя пада за вериги.... не твърдя че е евтино да поддържаш v8, но такива генерализации че е чаак толкова скъп за притежаване просто не са верни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Зависи кой колко може да плаща. А иначе съм сигурен, че американски V8 се поддържа по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 1 hour ago, zlobil said: Разликата в бройката свещи/литрите масло е 200/250лв и при двете двигателя пада за вериги.... не твърдя че е евтино да поддържаш v8, но такива генерализации че е чаак толкова скъп за притежаване просто не са верни. Имаше разлики в окачването не цялото май само едни носачи имаше скъпи , каретата май бяха различни вече не помня но имаше нещо такова навремето като сменях на мойта бяха по дебели частите от на 2,5 А6 примерно!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Да, големите "кокали" са различни и по-скъпи. Имат някаква шайба или нещо такова в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 (Редактирано) И други неща имаше но не помня беше преди 7 години, но със сигурност имаше доста по скъпи и усилени части от примерно 1,9 тдй или 2,5!!! Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 On 12/22/2017 at 7:17 PM, Audi_FeN_1 said: Знаеш ли че А6 4.2 и S6 са леко по-различни от "нормалното" А6? Знаеш ли колко струва едно челно стъкло за такава кола например? Знам отлично...само не разбирам какво общо има челното стъкло в темата? On 12/23/2017 at 1:29 AM, TiL said: S6 C5 няма много общо с a6 c5! Именно, за това казвам, че S6 си заслужава ако има бюджета е 9-10 000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 11 hours ago, SpeedyMan said: А иначе съм сигурен, че американски V8 се поддържа по-евтино. Зависи как оценяваш времето за престой, докато се чака по самолета поредната част или инчов инструмент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 И тва го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 19 hours ago, pacoran said: И други неща имаше но не помня беше преди 7 години, но със сигурност имаше доста по скъпи и усилени части от примерно 1,9 тдй или 2,5!!! очевидно не говорим за сравнение между v8 и АФН или душегуб, а за 2.0т/3.2 фси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 В А6 С5 ,не знаех че има 2.0т и 3,2фси:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svinqmaika Публикувано 30 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Здравете отново. Да изкажа малко впечатления от А6-цата. Първото нещо, което ми направи впечатление беше мръсният външен вид на колата, въпреки предварителната уговорка по телефона за конкретен ден. Момчето не беше си направило труда поне една вода да лисне от горе. След първото оглеждане на колата видях липсващо патче боя на предна дясна врата, което си е много добра предпоставка за корозия ако не се вземат мерки на време. Вътре салона не изглеждаше зле. Едната решетка на говорител беше леко счупена, копчето за пускане на светлините беше доста по изтъркано от колкото на снимките, тавана не е черен както е описано на обявата, но за сметка на това си беше позанемарен (на моята Б5 е много по чист и запазен въпреки че съм пушач). Волана си имаше нормални следи от употреба също така и нетипичен звук от търкане на пластмаса или нещо подобно. Видими течове на масло нямаше по двигателя, запали нормално без странични звуци от вериги и тем подобни. При каране се държеше добре, с леки шумове на предполагам някой носач на предно дясно колело. Турбините не надуха повече от 0,4-0,5 според бууст метъра кото беше леко некадърно монтиран. Момчето дори не се беше постарало да научи малко повече за историята на колата и беше видимо очуден като му споделих какво излиза като история. По първоначалният разговор по телефона ми беше споменал, че той си я е докарал от немско, но в последствие на място се оказа че са му я докарали. Той си бил сменял ангренажен комплект с негов приятел. Даже не ми се мисли как са го сменяли при условие че не са я закачвали на диагностика да видят дали има греши. А то имаше доста записани само по модулите на двигателя, вкючително ламбда сонди, мис файъри на няколко цилиндъра и още няколко които така и не запомних. След съответно предположение за стари такива и изтриването им, се появяваха директно 2 грешки още със запалване, едната беше за подгрев на една от ламбда сондите и другата която беше по притеснитялна свързана с датчик или верига на една от главите. Също така забравих да спомена и съответно колебаене на обороти на празен ход и на моменти доста отчетлив спад тип глъхнене след отнемане рязко на газта. Не остана време да се отиде в официален сервиз на марката до Плевен тъй като нямаха свободни часове след обяд. Аз лично се отдръпнах от съответния екземпляр след всичко това. Променил е дори цената на обявата за по висока или по скоро за първоначалната, на която я беше пуснал. За мен реално при един обстоен оглед от разбиращ колега или сервиз цената би следвало да падне рязко на долу. За момента минавам в позиция на изчакване и оглеждане за евентуално по добър екземпляр. Ако модераторите сметнат за нужно може темата да бъде заключена. Благодаря много още веднъж на всички колеги включили се с мнения и съответни насоки по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Колега, аз нямам живо впечатление от колата,но когато продавах моята съм я виждал и тази. Цената беше нещо от порядъка на 7к. Надявам се знаеш че такъв мотор в такова купе, говоря за фейс на а6 ц5 в Германия или Швейцария е поне с 2-3 к отгоре за читава и подържана кола, имаш и докарване 1000лв +обслужване +регистрация, като там варянта да има лог на мис файър , ламбда сонда или гръмнали егтта пак не отпада. На тая кола за тия пари е трябвало да идете в сервиз да видите мотора кутията и турбините и това е. Не е сериозно да говориш не била измита имала люспа паднала боя, това е кола на 20г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване