Хахо Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Здравейте! На скоро се сдобих с моя работен файтон Ауди А6 Ц4 куатро. До скоро имах 80 Б3 куатро и реших да усетя разликата на една площадка (опит за дрифтче с параход). Половин час преди това имаше малко офроуд като мааааалко позатоплих съединителя (даже леко бяз легнал по корем...та една Нива ми помогна) .та....направих 2-3 кръгчета и в един момент усещам че колата се форсира на първа, а не ускорява.Включвам всички скорости, пускам съединителя и нищо, все едно съм на свободна. Като сменям скоростите се чува обичайното прищракване от кутията и си влизат толкова лесно със натиснат съединител, колкото с пуснат. При натискане на съединителя, мисля че долавям звука на помпата. Не се чуват някакви странни звуци.Докато чакам пътната помощ (един приятел със здраво въже) прочетох доста теми,където споменават за евентуално излязло каре и т.н. Не съм се задълбочавал толкова много относно куатрото, но ако е това, не би ли трябвало пак да мога да потегля? Километража не мърда когато я форсирам на скорост. Съединител да замине от раз....не би ли трябвало да се чуват някакви странни звуци? Иска ми се нещата да са " поправи си сам" с помощ от приятел, но бих искал насока къде да търся проблема.! Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 По-скоро си запалил съединителя при офроуда. Фрикционния материал на феродовия диск се разпада след такова прегряване. Ако си усетил миризма на прегрели спирачки, почти е сигурна смяната на съединител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Април 2018 Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Имаше подобна тема преди няколко месеца. Обаче не се разбра какво е било. Лесно ще разбереш дали е каре. Дай на скорост и да върти и някой да гледа дали някоя полуоска се върти. Ако не се върти е в съединителя проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хахо Публикувано 7 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2018 Не се върти нито една полуоска. Зад двугателя, откъм купето има отвор и се вижда парченца от феродото излезли навън под формата на конци. тези дни ми предстои свалянето на кутията. Дано няма друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хахо Публикувано 11 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Оказа се наистина заминало феродо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хахо Публикувано 11 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Имам проблем единствено с педала. Стои потънал. След леко побутване нагоре се връща в изходно положение. Ако го натиснеш леко надолу, пада до положение близко до отделяне. Почти нямам ход на педала, но иначе си отделя. Отделя в най долно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Горната и/или долната помпа на съединителя са за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Или не са обезвъздушили след свалянето на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Да, това също е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хахо Публикувано 12 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Проблема беше че неможех да обезвъздуша системата.с часове се мъчихме. Накрая я обезвъздуших за 1 мин с помощта на една спринцовка и маркуче през пробката по обратния ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Най-добре е да се смуче от долната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Не може да се обезвъздуши защото горната помпа е пълня с тиня и скоро ще замине най-вероятно.Ако всичко е редовно на самотек протича през долната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване