dorsy Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 (Редактирано) Колеги, интересува ме къде е вентила за ниско налягане? Според аутодатата двата вентила, за ниско и високо налягане са на тръбите над въздушния филтър, обаче при мен не са там. Махнах кутията на въздущния филтър и огледах и отдолу, но няма и там. Този за високо налягане е на радиатора горе вляво, а не според схемата от аутодатата, която съм прикачил, но за ниското не мога да го намеря. Колата е А4 Quattro 125кс ADR. Редактирано 15 Април 2018 от dorsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 При мен за високо е малко преди радиатора, сваля се предната броня, за да бъде достигнат датчика - номер 4 на картинката. Другия ми е горе близко до акомулатора, малко преди тръбата да влезе в купето. Вентил нямам, а се вади датчика и през същия отвор се пълни системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 15 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 (Редактирано) На тънката тръба ли е датчика или на дебелата и как се вади със завъртане или е на клик система? Редактирано 16 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 16 Април 2018 Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 (Редактирано) Май беше на тънката, по-късно днес ще ти го снимам. Аз на другата тръба нямам нищо. Буксата се вади, куплунга се развива и отдолу дефакто е вентила. Трябва точно определена приставка за пълнене, която се завива там. В тръбата на същото място има финна цедка, която е добре да се подмени или измие с бензин много хубаво. Говоря по спомен, ако нещо греша моля някой да ме поправи. Пп: Системата трябва да се изпусне, накарай ги да ти съберат газта и ходи само в сервиз с ел. везна. Не се доверявай на разни типове с манометри. Мен така ме метнаха веднъж, че са ми напълнили системата, а след 10км компресора буквално блокира. Оказа се че са вкарали около 150 грама вместо 600 и нещо. Би трябвало да имаш стикер колко събира системата. Редактирано 16 Април 2018 от vankyy26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 17 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Сигурен ли си, че под датчика е вентила за ниското налягане? Цедка или някакъв филтър има там, обаче за вентила е съмнително. Дали не е възможно системата да се обслужва само от вентила за високото налягане, който е на радиатора и едва след като се изпразни системата да се маха датчика, и от там да се сменя или почиства цедката? Имаш ли ясен спомен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 (Редактирано) На 100% съм сигурен, че от там ми пълниха системата. Доляха масло на компресора и смениха цедката. Климатроника вървеше супер докато мин зима един педал не ме подпря на практикер на паркинга и радиатора ми се проби от ключалката на капака. Пп: до колкото аз разбрах през този за вис налягане не може да се пълни. Редактирано 18 Април 2018 от vankyy26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Няма вентил за ниско налягане,а се пълни като се развия датчика за налягането,който е до чистачките.Обаче там вместо обикновен маркуч 1/4 е маркуч 8мм и ,ако се пълни без машина трябва да се направи мост на датчика ,за да работи компресора.Ако се пълни с машина може и само през високото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 (Редактирано) Това е отговора! Забравил съм за тези подробности. С машина резултата е добър, така пълниха моя. Редактирано 19 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 става и по двата начина без проблеми ,но с машина е по лежерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Колеги, През есента сменях радиатора на парното. Сега констатирах , че климатика не работи. Може ли при смяната на радиатора на парното майсторът да е демонтирвал и изпарителя и следователно да е изпразнена от фреон системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Възможно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Колеги, В сервиз , който само зарежда с фреон, с машина за пълнене заредихме колата с нужното количество 650 гр. от нужния фреон R134А. Преди зареждането машината вакуумира системата и няма утечки (вакуума държи) . Но компресора на колата не иска да се включи. Проверих предпазителя и той е здрав. Някакви идеи бихте ли ми дали какво още мога да направя сам преди да я откарам в сервиз за автоклиматици. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Опитай първо да изтриеш грешките в контролера на климатроника и може да тръгне след това ако няма някакъв друг проблем. Преди да ги изтриеш си ги запиши за да се види какви са били. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Благодаря колега VBI. Грешките ,които се изписват на климатроника са: 22.1 - Прекъсване на веригата на датчика за високо налягане на фреона. 50.3 - Не можах да намеря информация за тази грешка!!! Колеги, пояснете ми я ,много ви моля. Относно грешка 22.1 подозирам , че майстора ,който ми сменя радиатора на парното освен ,че ми е демонтирал изпарителя и сега се наложи да заредя наново системата с фреон ( извънреден разход от 90 лв. за моя джоб), също е забравил да закачи кабела на датчика за високо налягане. Четох ,че този датчик ,се намира непосредствено до изпарителя. Молбата ми е да ми дадете инструкции как да стигна до него. Колата е В5, ADR, 1997 г. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Намира се под десния фар, завинтен на кондензатора ( т.н. радиатор на климатика ). Бронята или фара долу и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Благодаря колега KCV, А има ли тази кола датчик за ниско налягане на фреона? Ако има ,то къде се намира ? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 По принцип датчика за ниско налягане се намира горе пред филтъра за купето, но при теб не би трабвало да го има. Такъв имат до 1996г. Дори и да има, шунтиташ буксата и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Още веднъж много ти благодаря колега KCV. А нещо можеш ли да ми напишеш за втората ми грешка 50.3 ,която излиза на климатроника (освен грешка 22.1) ? Благодаря.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Прав се оказа, колега KCV. Свалих предния фар и констатирах ,че майсторът когато ми е сменял ангренажния ремък е забравил да включи куплунга на датчика за високо налягане при сглабянето на автомобила...... Включих го и климатикът заработи нормално , но грешките си останаха..... Още веднъж ти благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Закачаш я на VAD-COM ( VCDS ) и изчистваш грешките, след това една адаптация на клапите и се радваш на прохладата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Благодаря. Адаптацията на клапите сам ли си я прави климатроника или има някаква процедура с VAD-COMa ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване