mihaildjambarski Публикувано 16 Април 2018 Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 АкумАкумулаторът ми явно си е изпял песента отдавна все пак с него купих колата и днес се изправих пред дилемата какъв акумулатор да си купя Монбат, Старт или Варта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Гигават 74 ампера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Бош Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 каквото и да вземеш ще изкара гаранцията после божа работа. май само лепенките са им различни. предишния ми беше varta нещо бързо се предаде, сегашния е gigawat 74ah ще го видим и него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqiliev Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 И аз съм за Бош. Добри са. Моят акумулатор е Бош, взех си го преди 2 години от https://maxcar.bg/akumulatori . Доста изгодно ми излезе, защото занесох стария си и взех новия на еко цена. Стабиларка си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дорундашки Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Бош и Варта ги правят в едни и същи заводи на Johnson Controls. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Какъвто и да вземеш гледай капацитета му да е като този, който дават по спецификация, а именно 63 AH, по-големия едва ли ще те изкара повече, а освен това е и по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihaildjambarski Публикувано 23 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 On 4/17/2018 at 6:47 PM, дорундашки said: Бош и Варта ги правят в едни и същи заводи на Johnson Controls. Не го знаех това, сигурен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дорундашки Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Поне за Испания съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 On 4/16/2018 at 9:24 PM, mihaildjambarski said: АкумАкумулаторът ми явно си е изпял песента отдавна все пак с него купих колата и днес се изправих пред дилемата какъв акумулатор да си купя Монбат, Старт или Варта? От тези изброените - Варта. On 4/19/2018 at 4:39 PM, Zinoto said: Какъвто и да вземеш гледай капацитета му да е като този, който дават по спецификация, а именно 63 AH, по-големия едва ли ще те изкара повече, а освен това е и по-скъп. Това не е вярно. Наистина е по-скъп, но при равни останали условия със сигурност ще изкара повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiF@n Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 http://akumulatori.bg/172/Product/Power-Block С 40 месеца гаранция.Аз си взех такъв наскоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Преди 17 часа, nickgaidarov написа: От тези изброените - Варта. Това не е вярно. Наистина е по-скъп, но при равни останали условия със сигурност ще изкара повече. Равни други условия е относителна работа, няма как да го докажеш. Пробвал на всичките си коли, а те са повече от 10, включително и бус форд с два акумулатора съм имал и ако се кара предимно в града на кратки разстояния, големия остава не дозареден и сулфатизира бързо дори и през лятото и съответно може да изкара и по-малко. Ако се кара поне един път в седмицата през зимата на по-дълъг път, тогава по-големия има някакъв смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 По-големият (по капацитет) акумулатор винаги има смисъл - единственото друго ограничение освен кинтите е големината на гнездото му, т.е. да може и в трите дименсии да влезе вътре в него. А под равни други условия мисля всеки знае какво се разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 При правилна експлоатация не виждам смисъла. Това е стартерен акумулатор и използването му за други цели примерно осветление на къмпинг и други подобни... затова са измислени тягови акумулатори. Или пък като я закараш на сервиз и "майстора" пали по 15 пъти без да го зарежда. Колко пъти палиш на -20, че по-голям акумулатор? Ако пък имаш изгорели свещи примерно или друг проблем по-големия акумулатор едва ли ще ти е от полза. Пак казвам имал съм бус, който фабрично беше с два акумулатора. След едномесечно каране през зимата на къси разстояния си заминаха и двата едновременно. Следващия модел на буса си беше с един акумулатор и не съм забелязал да пали по-трудно, дори издържа повече години без замяна на акумулатора. Имам познат, който си купи колата с по-малък от предписания. Пали си още 3 години и зимата без проблем, 1,9 дизел. Спора е безмислен, аз не казвам да се взема малък акумулатор, а този който е предписан. Всеки Ah горница е излишен и не изкарва повече години. Колко ще изкара зависи от начина на експлоатация и качеството на изработка разбира се. Много хора изповядващи максимата да се вземе максималния размер, който влиза в кутията си вземат по-ниско качество, защото разликата в цената не е толкова малка. Вместо 160 лева примерно 240. В повечето случаи го хвърлят по-рано, просто защото постоянно е недозареден и сулфатизира. Ясно е, че не е проблем за генератора да зареди по-голям акумулатор, но му трябва повече време. При градско каране особено в малък град резултата е налице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailosp Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Митове и легенди има за тези акумулатори. То и аз не съм и аз от най-разбиращите де... По-големият акумулатор не се зарежда по-бавно от по-малкият (или поне разликата е пренебрежение малка). Все пак се очаква само дозареждане, а не да се почва от нулата. Акумулатора се използва предимно за запалване, а след това алтернатора трябва да поддържа електроника. Когато запалиш колата независимо дали акумулатора ти е 50, 100 или 150Ah за запалването консумацията е константа. За се възстанови този заряд алтернатора ще свърши горе-долу еднаква работа и в триете случая. @Zinoto Ако караш в града и големият акумулатор не ти се зарежда на 100% то и малкият ще бъде в същото положението. Примера е безсмислен - даже малкият има вариант 1) да те остави и да не успееш да запалиш по-рано 2) да се прецака защото заряда му е паднал под определен процент по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Факт е, че автомобилите не са направени за кратки пробези от по 2 километра без поне един път в седмицата да се излиза на извънградско. Но е факт и, че с акумулатор с капацитет по каталог на производителя, когато е изправен автомобила си пали и на много ниски температури. При неизправен автомобил по-големия акумулатор няма да те спаси от ремонт на стартер, алтернатор или утечка, парите за по-голям и по-скъп по-добре да се инвестират в едни четки на алтернатора или ремонт на стартера примерно. Акумулатора е консуматор в ел. системата, както фарове, чистачки и т.н., колкото е по-голям толкова по-голям консуматор е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване