The Mad Killer Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 (Редактирано) преди 54 минути, CyberKing написа: И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ? Sent from my iPhone using Tapatalk Тая планка я няма никъде за поръчка , Спряна е от производство и никъде не мога да намеря снимка на тая планка. Тоест съветвате ме да захвана актуатора за всмукателния колектор ? Това защо и не виждам как ще стане да го захвана за колектора. Там нямам никакъв достъп и място. Предполагам заради вибрациите , но лоста на актуатора и на двете си ябълки има достатъчно ход във всяка една посока. Редактирано 21 Май 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Да живеят руснаците. Ето го решението на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 22 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2018 (Редактирано) На колектора си има място за захващане на планката за актуатора Редактирано 22 Май 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Май 2018 Доклад Share Публикувано 22 Май 2018 Преди 19 часа, CyberKing написа: не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ? Всичко може: https://autopartmaster.com/en/?action=catalog_price_view_alt&only_by_code=1&name=vw&code=058907347a&id_provider=1341787&price_type=retail&price_margin= https://www.oemvwshop.com/058907347A-bracket-f-throttle-contr-elem-p501207/ https://www.ebay.de/itm/Halter-fuer-Stellelement-058907347A-/222977881198?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 22 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2018 (Редактирано) Ето самоделната планка вече сложена и с актуатора на нея. Както се вижда от снимките . Направих си две планки , като едната е тази която ми пратиха с актуатора от първата снимка леко преправена. Сега е сложен и остава да си взема от еконт гайките за стоп машинките днес и да ги сложа на педалите , след което следва тест. всичко стана много добре и като оригинално. много съм доволен от резултата. Актуатора е захванат за всмукателния колектор както ме посъветвахте. Благодарности големи на bsdNikolov . Редактирано 22 Май 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 1 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 (Редактирано) Още малко снимки от монтажа http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/f0bacb8dbc4c77c69a9035009aca15ff/img_20180521_190838 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/c81a253e8ad78135b1d77e874e56fc9d/img_20180522_093318 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/0d8fbcb31ff7f98de8f60117327fd330/img_20180522_093326 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/ecffe3bce289c066ef76635b8d5f19d5/img_20180522_131130 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/db776a0d316e9e72ecbbe75a8abe67c7/img_20180522_132130 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/7c1fc1d77cd813bb74a5fe0f1bb65f67/img_20180522_132451 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/58d107ffed26c402156de07b8e6865d3/img_20180522_141821 http://pics.data.bg/albums/40412/tempomat/2ce985b72fe59c50e0a52acf1d80cfc2/img_20180522_141831 Редактирано 1 Юни 2018 от The Mad Killer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте, от къде най лесно мога да взема спийд сигнала за 9 краче на модула на автопилота? Модула съм го поставил под жабката. Някъде до крака от лявата страна на шофьорското място? Не ми се разбутва управлението на климатика или таблото там знам от къде да го взема. Кабела е бял с сини ленти. Редактирано 22 Юни 2018 от CyberKing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 Не само е бял със сини ленти, а има значение от кой пин на таблото ще го вземеш, така, че си поиграй и свали таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 (Редактирано) 6 пин - Vehicle speed signal 1 Жълта букса? (мисля че е този) 7 пин - Vehicle speed signal 2 Жълта букса? 23 пин - Speedometer input Синята букса? Преди съм вземал спийд сигнала от управлението на климатроника за малкият дисплей за външната температура Редактирано 22 Юни 2018 от CyberKing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 По коя схема рботиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 По тази схема съм монтирал таблото с фиса FIS_kabling.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2018 Ем вадиш си от жълтата букса пин 6 сигнал и си ти. От другия пин няма да стане, пробвано вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 за табла след 98година, от кой пин се взема сигнала за скоростта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
undisput Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Пали колата и отивай в РЕМЕКС сервиз в Пазарджик и всичко е точно, слагат ти темпомат за норматив! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 19 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 (Редактирано) аз го сложих но не тръгна. трябвало да отида до порше да ми флашнат компа. 98ма е колата. и ми го свързва кадърен човек Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 С VCDS не знам как става, но с BOSCH KTS е много лесно: намери Бош сервиз и е в адаптации на моторния компютър. 99% сигурен съм, че не трябва "флашване", а опцията се "отключва" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 На 9/19/2018 at 8:06, The Mad Killer написа: ... да ми флашнат компа. ... Няма такова нещо при темпомат на двигател с жило на дросела. Отворете кутията на управлението ма темпомата, и презапойте всички, ама наистина всички, спойки. Може профилактично да смените и електролитните кондензатори. Заедно с тая процедура се разглобява и лоста, в частта му дето управлява темпомата и се почистват с финна шкурка контакните повърхности на плаката ( тука контактния спрей няма да помогне ). Проверяват се електрическите вериги на вакуум-машинките, при нужда се пръскат с контактен спрей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 14 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 (Редактирано) Ако имаш път към София събота или неделя , можеш ли да удариш едно рамо да видим какво става с тоя темпомат. Много ми се ще да го подкарам. Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 16 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2022 На 22.09.2018 г. at 19:57, KCV написа: Няма такова нещо при темпомат на двигател с жило на дросела. Отворете кутията на управлението ма темпомата, и презапойте всички, ама наистина всички, спойки. Може профилактично да смените и електролитните кондензатори. Заедно с тая процедура се разглобява и лоста, в частта му дето управлява темпомата и се почистват с финна шкурка контакните повърхности на плаката ( тука контактния спрей няма да помогне ). Проверяват се електрическите вериги на вакуум-машинките, при нужда се пръскат с контактен спрей. Малко е стара темата, колега KCV, може ли да ми пратиш схемата на темпомата за А6C5, 98г. 2.4, 165коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване