Jump to content

A5 проблем със скорости


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Преди малко повече от 2 месеца си взех употребявана А5-ца Sportback 3.0 TDI Quattro фейслифт със 7 степенен S-Tronic, колата вече е на почти 72к километра и първите проблеми вече са факт. 

Още като я взех след каране няколко дни когато е позагряла ми се стори, че кутията включва малко по-твърдо, запазих час в Порше Изток, но след прегледа от там ми казаха, че кутията не е записала никакви грешки и е нормално да включва малко по-твърдо защото била не знам си каква и ако това ми е първото Ауди автоматик, да съм свиквал, защото така работели кутиите им,

 попадна ми обаче друга, същата А5-ца със същата скоростна кутия и след като я покарах, впечатлението ми е, че моята включва една идея по-твърдо от другата, от Порше изток ми обясниха, че кутията се адаптирала към начина на каране и затова имало разлика. Преди няколко дни обаче при стартиране на колата и включване на задна колата изгасна, не обърнах внимание, но днес след малко по-спортно каране се прибрах вкъщи и след 30-на мин отново ми се наложи да изляза, при включване на директна колата отново изгасна, което ме води на мисълта, че кутията ми явно има някакъв проблем. 

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, какво се оказа при вас, защото следващата седмица отново ще карам колата в Порше изток (там ми е гаранцията) и ще настоявам да прегледат кутията по-внимателно.

Поздрави и благодаря предварително на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега настоявай да я правят или сменят. Дал си една торба с пари за уж проверен автомобил с гаранция, а те ти казват да свикваш, така била включвала. Това не знам как не ги е срам да го кажат. Щом гасне просто няма какво да се коментира. Имам познат, който редовно ги прави на нищо заради някви проблеми, които те се опитват да обяснят, че са нормални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз настоявам, но ми обясняват, че реално без кутията да е записала някаква грешка няма как да подменят каквото и да е, сега след гасненията не знам дали е записала нещо, но ще я карам всяка седмица докато не отстранят проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може проблема с гасненето да не е от кутията, а от грешки в контролера на двигателя - вижте там какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей,

Какъв е бил твоя филм, ако не е тайна.

Относно гаранцията - закупих я от DasWelt Auto, дават по 10к километра или 6 месеца гаранция на употребявани автомобили.

Поздрави!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети мойта тема в раздела,идентичен проблем в общи линий.

Лично мое мнение че не са само съединители ако въобще е от тях,преди тях има мехатроник,кабели и клапани в мехатроника....

Много малко хора са в час с тези кутий....

От порше са ти писали приемен лист ако не ти е проблем би ли го щракнал да видя ко са писали.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/9/2018 at 3:45 PM, Бако Мецан said:

Update: ще ми сменят съединителите.

Как точно - като кит феродо или оригинален комплект с барабана за 1700-2000лв ?

 

В една друга тема се спомена, че за да има проблем със съединители обикновено нещо друго не е наред. Т.е. ако само се сменят, без да се отстрани проблема и новите съединители ще заминат бързо.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цена съединителите са 2100, но има и някакви болтове и други неща, не знам точно какво ще изпишат, но към 2300 ще са частите.

Относно това че друго не е наред - много е вероятно и мехатроника да е проблемен, та и той сигурно ще бъде заменен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги всичките чарколяци, 1 е маховика, 5 е съединителя.

Не знам обаче кои от тези неща се препоръчва да се сменят като се сменя съединителя.

stronic_clutch.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се имат предвид възли, от които се губи налягане и карат съединителите буксуват.

Помпа, уплътнения по каналите за хидравличното масло, самите канали....

Не ми е ясно как точно работи кутията, но си правя  аналогия с ръчна кутия - да се смени феродовия диск, защото е износен, без да се смени притискателния, които всъщност е омекнал и ще износи и новия феродов диск.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...