Бако Мецан Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Здравейте колеги, Преди малко повече от 2 месеца си взех употребявана А5-ца Sportback 3.0 TDI Quattro фейслифт със 7 степенен S-Tronic, колата вече е на почти 72к километра и първите проблеми вече са факт. Още като я взех след каране няколко дни когато е позагряла ми се стори, че кутията включва малко по-твърдо, запазих час в Порше Изток, но след прегледа от там ми казаха, че кутията не е записала никакви грешки и е нормално да включва малко по-твърдо защото била не знам си каква и ако това ми е първото Ауди автоматик, да съм свиквал, защото така работели кутиите им, попадна ми обаче друга, същата А5-ца със същата скоростна кутия и след като я покарах, впечатлението ми е, че моята включва една идея по-твърдо от другата, от Порше изток ми обясниха, че кутията се адаптирала към начина на каране и затова имало разлика. Преди няколко дни обаче при стартиране на колата и включване на задна колата изгасна, не обърнах внимание, но днес след малко по-спортно каране се прибрах вкъщи и след 30-на мин отново ми се наложи да изляза, при включване на директна колата отново изгасна, което ме води на мисълта, че кутията ми явно има някакъв проблем. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, какво се оказа при вас, защото следващата седмица отново ще карам колата в Порше изток (там ми е гаранцията) и ще настоявам да прегледат кутията по-внимателно. Поздрави и благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Колега настоявай да я правят или сменят. Дал си една торба с пари за уж проверен автомобил с гаранция, а те ти казват да свикваш, така била включвала. Това не знам как не ги е срам да го кажат. Щом гасне просто няма какво да се коментира. Имам познат, който редовно ги прави на нищо заради някви проблеми, които те се опитват да обяснят, че са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 2 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Ами аз настоявам, но ми обясняват, че реално без кутията да е записала някаква грешка няма как да подменят каквото и да е, сега след гасненията не знам дали е записала нещо, но ще я карам всяка седмица докато не отстранят проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Може проблема с гасненето да не е от кутията, а от грешки в контролера на двигателя - вижте там какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 3 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Ще ги накарам да го погледнат, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 9 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2018 Update: ще ми сменят съединителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 9 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2018 (Редактирано) като го смениш колега пиши за резолтата от смяната Редактирано 11 Юни 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 9 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2018 Що си мисля че ще играеш моят филм който даже още не е свършил.... Надявам се имаш писменна гаранция а не на думи...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2018 (Редактирано) Здравей, Какъв е бил твоя филм, ако не е тайна. Относно гаранцията - закупих я от DasWelt Auto, дават по 10к километра или 6 месеца гаранция на употребявани автомобили. Поздрави! Редактирано 11 Юни 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 10 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2018 Прочети мойта тема в раздела,идентичен проблем в общи линий. Лично мое мнение че не са само съединители ако въобще е от тях,преди тях има мехатроник,кабели и клапани в мехатроника.... Много малко хора са в час с тези кутий.... От порше са ти писали приемен лист ако не ти е проблем би ли го щракнал да видя ко са писали..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2018 Ще сменят и мехатроника, но не сега. Ще ти го снимам, не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2018 (Редактирано) On 6/9/2018 at 3:45 PM, Бако Мецан said: Update: ще ми сменят съединителите. Как точно - като кит феродо или оригинален комплект с барабана за 1700-2000лв ? В една друга тема се спомена, че за да има проблем със съединители обикновено нещо друго не е наред. Т.е. ако само се сменят, без да се отстрани проблема и новите съединители ще заминат бързо. Редактирано 10 Юни 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 12 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Като цена съединителите са 2100, но има и някакви болтове и други неща, не знам точно какво ще изпишат, но към 2300 ще са частите. Относно това че друго не е наред - много е вероятно и мехатроника да е проблемен, та и той сигурно ще бъде заменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Ето ги всичките чарколяци, 1 е маховика, 5 е съединителя. Не знам обаче кои от тези неща се препоръчва да се сменят като се сменя съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2018 Според мен се имат предвид възли, от които се губи налягане и карат съединителите буксуват. Помпа, уплътнения по каналите за хидравличното масло, самите канали.... Не ми е ясно как точно работи кутията, но си правя аналогия с ръчна кутия - да се смени феродовия диск, защото е износен, без да се смени притискателния, които всъщност е омекнал и ще износи и новия феродов диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 След като ми връчат фактурата, ще напиша какво е сменено, там би трябвало да има всичките части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване