Jump to content

Смесване на масла


fuckercho

Recommended Posts

Здравейте колеги... колата е 1.8 бензин / газ

Маслото е 10w40 но един приятел е долял около 200-300 масло за хидравликата и ще има ли някъв проблем за двигателя ( маслото е около на 3-4 000 км)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото за хидравликата е минерално...знаеш. Има си опасност при смесване с полусинтетично.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, yavor20v написа:

Опасност от какво ве, капацитет най-голем!????

Е как от какво?Маслата ще се смесят.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега маслото което ти са няляли е достатъчно да ти Окоти двигателя.Дано не са го карали много. Препоръчвам ти да им се обадиш ако не е късно вече и да направят промивка на двигателя с друго масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Krasi F said:

Колега маслото което ти са няляли е достатъчно да ти Окоти двигателя.Дано не са го карали много. Препоръчвам ти да им се обадиш ако не е късно вече и да направят промивка на двигателя с друго масло.

ем около 200 км са я карали 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивка братле с някво евтино масло и после каквото трябва

Е не трябва така да препоръчвате шлайфист.

Нали за това е форума, колегата пита и не го е сложил той.

Но ако има турбина забрави за нея вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колегата който е карнист рептилопоклонник по горе и кара А4 и разбира само от пяна да спре да пише и да плаши нормалните потребители които искат да питат нещо тук във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай си почивка за днес и утре на трезва глава опитай да съставиш смислен пост.

Имаш ли представа за консистенцията на хидравличното масло, а знаеш ли какво се случва при висока температура? 

200км е мноого време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже какви глупости са се изписали.Имало опасност да се смеси минерално и полусинтетично масло,ами идете им го кажете на хората в рафинериите,та да ги предпазите,те всеки ден допускат тази грешка :D
С 200-300 грама на 4л нищо няма да се случи,който не вярва да смеси равни части ATF и какво да е двигателно масло.За да спиш спокойно прати го да смени маслото и не се притеснявай за промиване,повечето хидравлични масла имат чудесни миещи свойства,даже някои хора,които не са чели форума на ауди ги ползват за промивка на двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в последно време все се питам защо има от всичко по много. Ако едно масло ставаше за всичко защо въобще ги делят....че и грейдове и класове им определят. Да се чуди човек. Та риторичен въпрос- какво става ако се смесят две напълно различни масла?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Gostrex said:

Боже какви глупости са се изписали.Имало опасност да се смеси минерално и полусинтетично масло,ами идете им го кажете на хората в рафинериите,та да ги предпазите,те всеки ден допускат тази грешка :D
С 200-300 грама на 4л нищо няма да се случи,който не вярва да смеси равни части ATF и какво да е двигателно масло.За да спиш спокойно прати го да смени маслото и не се притеснявай за промиване,повечето хидравлични масла имат чудесни миещи свойства,даже някои хора,които не са чели форума на ауди ги ползват за промивка на двигател.

А ти чел ли си как се промива двигател с хидравлично масло?

Източва се старото, пълни се хидравличното. Колата се пали и работи на място 5-10 мин. не повече.

Хидравличното масло е с по-нисък вискозитет и не може да направи добър маслен клин в лагерите, от там трябва да е ясно какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26/06/2018 at 15:49, fuckercho написа:

значи да не се притеснявам ... защото съм в чужбина,а в момента ми карат колата мой близки 

Да го сменят веднага,и си ти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/28/2018 at 0:52 AM, kvm_88 said:

А ти чел ли си как се промива двигател с хидравлично масло?

Източва се старото, пълни се хидравличното. Колата се пали и работи на място 5-10 мин. не повече.

Хидравличното масло е с по-нисък вискозитет и не може да направи добър маслен клин в лагерите, от там трябва да е ясно какво се случва.

Колега,не само съм го чел,но и съм го правил,когато пиша нещо,обикновено съм го прилагал на практика.Смяната след 5-10мин е по съвсем друга причина.Хидравличното масло има толкова добри миещи свойства,че след 10-тина минути на празен ход,ако двигателя е събрал повече мръсотия след промивката на масления филтър му идва в повече.А като се затлачи и отвори байпасния клапан не следва нищо добро за двигателя.А колкото до цената,читав АТФ има по 15лв/литъра,даже и по-евтино,за промивка може да се използва още по евтин,понеже се хвърля бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости.

Ниският вискозитет скапва лагерите. Една такава промивка ти износва двигателя за 10 000км.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голфове не се занимавам :lol:

Но съм сигурен, че не отбираш грам от принципа на лагерите, за да пишеш подобни дивотии.

Редактирано от kvm_88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като те гледам какви ги пишеш най-вероятно разглобен двигател и лагери си виждал само на снимка.300 грама АТФ смесен с 4л двигателно масло голям проблем ще е за лагерите и за техните принципи да знаеш :D
Ако толкова те притесняват може като правиш промивка да навиеш и механичен манометър,мисля че налягането ще те изненада и ще спреш да пишеш глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...