Jump to content

Проблем с утечка на Ауди на а6 4ф


Dynkata

Recommended Posts

Сложете каквото и да е реле 6В 20А на удължителни кабели и го закрепете някъде вътре в кутията на усилвателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 14 часа, VBI написа:

Сложете каквото и да е реле 6В 20А на удължителни кабели и го закрепете някъде вътре в кутията на усилвателя.

Здрасти, благодаря за инфото но немога да намеря и друго, което да е 6в 20а. Има 5в, 10в... 15а, 25а, 30а...но не и точно такова. Ако може някакъв линк към някое, което ще ми свърши работа. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложете 5В 20А, реле като последователно на намотката му има и диод, така ще се свали напрежението приблизително до 5.4В, което няма да е проблем за релето мисля. Ако е високо напрежението може да се сложат и 2 диода последователно на намотката релето, напрежението ще стане около 5В. В elimex.bg има различни релета.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, KCV написа:

Слагай това 

http://tpetrov.com/search.php?prod=Реле+6V+10A+LEG

ще свърши работа.

VBI е прав. Това няма да издържи.

Намерих такова реле в Elimex.bg. Само ще ми го доставят след 10 дена. Впрочем това беше единствения магазин, в който имаха опция да ми го доставят. Като го сложим ще пиша дали е теъгнало всичко. Иначе днес сложихме заместител със същите параметри и за всеобщо учудване като вързахме усилвателя, единственото нещо, което стана бе да се рестартира мми. Цъкам, пуска се, изписва само началния надпис и спира пак. Екектротехника каза, че най-вероятно релето пропуска по-слабо напрежение и от там идва проблема. Как мислите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не сте уцелили напрежението на намотката на релето (по-ниско от 5В) и не затваря контактите си, няма как да пуска по-малко напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, след 10 дни чакане за въпросното реле, днес го взех, сложихме го на усилвателя и чудо....вместо утечката да изчезне, просто намаля от 0.47 на 0.39. А най-странното от всичко, е че преди когато махнех бушона, който прекъсва веригата на усилвателя, сд-то, навигацията и дисплея, утечката изчезваше а сега ваденето на въпросния бушон, няма никакъв ефект. Вече съм се видял в чудо, т майстора обиколих и неможем да я намерим..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му написах да види кодингите, сигурно ММИ-а не гасне прекалено дълго време, това е безсмислено упражнение да се сменя каквото и да е било по усилвателя при положение, че до него изобщо не трябва да стига ток след 2 минути!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз хванах утечката като вадех захранванията на отделните модули едно по едно. При мен утечката се появяваше след 10тина минути след като заключех колата и стигаше 2А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, mshbul написа:

Колко време след заключване на колата мерите тока?

Здрасти, изчаквам около 30 мин. и започвам да меря.

Преди 10 часа, N1995 написа:

Аз му написах да види кодингите, сигурно ММИ-а не гасне прекалено дълго време, това е безсмислено упражнение да се сменя каквото и да е било по усилвателя при положение, че до него изобщо не трябва да стига ток след 2 минути!!! 

Проверих кодингите и мисля, че са наред но все пак, какви стойности трябва да показват и къде да ги погледна? Относно усилвателя, с това реле наистина имаше проблем.

преди 16 минути, fxa написа:

Аз хванах утечката като вадех захранванията на отделните модули едно по едно. При мен утечката се появяваше след 10тина минути след като заключех колата и стигаше 2А.

При мен е доста по-малко. Но ще опитам метода. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 минути са много даже, след 10 мин трябва да спадне.

 

Това, на което спираш захранването само усилвател ли е или си има компютър?

Ако има компютър и изчезне от мрежата това е възможно да кара други компютри да изпадат в несвяст от притеснение, че има изчезнал и да не заспиват.

 

Виж дали се появяват грешки някъде като се прекъсва захранването с реле. 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пробвах го този вариант с тапата. Продължава консумацията а най-интересното, е че от три дни насам хем има консумация 0.39 хем нямам проблем с акумулатора. В Понеделник имам час за ел отново и ще видим.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Control Head-a виж на адаптациите колко ти е Channel 006: MMI After-Run Time понякога след ъпдейти липсват сетинги или са с безумни стойности. Две минути след заключване трябва да ти работи по колата само алармата, централното и сензора за светлина за да знае ден ли е нощ ли е да пуска ли coming home-a!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някакво развитие по темата? Подозирам за подобни проблеми при мен. Колега как мина часа при ел.майстора, на ВАГ-Ком пуска ли я твоята?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Въпросът с утечката се реши.След като един еладжия измери всичко по колата,се оказа че утечка в момента няма,а явно се показва когато си иска.Относно кодинга,сега ще приложа снимка ,за да кажете дали стойностите са нормални

20180724_120103_HDR.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...