Dimitar Vladimirov Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 Здравейте! Нов съм тук и се порових, но не намерих много информация за новите модели на А5 - в конкретния случай 2018 година. Заинтересован съм от бензиновия двигател 2.0 252hp с ръчна скоростна кутия. Можете ли да ми дадете насоки кои от нещата са задължителни при поръчка (понеже ще се кустомизират детайлите), кои не толкова и кои да избягвам. Например не съм сигурен, че virtual cockpit-a е необходим при положение, че има MMI, но много хора са на мнение, че е уникална добавка. Имам няколко конкретни въпроса също, свързани с покупка на нов автомобил, тъй като ще ми е за първи път: 1. при поръчка на С-лайн пакет има ли как да е всичко, но без спортното окачване (ако някой се аргументира добре "за" него по нашите пътища, съм готов да изслушам мнението му) 2. може ли ключът да е без keyless системата, че явно много хора изгарят Отворен съм за съвети и мнения, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 (Редактирано) Здрасти, Двигателя, а и самата кола са все още твърде нови и надали някой може да ти каже кой знае колко за тях. Virtual cockpit-a в момента е най-готиното табло, което се слага в автомобил и за 500-600 лв. (по спомен) не мисля, че въобще трябва да се чудиш за него при условие, че ще дадеш ~100к за кола. Останалите неща мисля, че можеш да ги провериш през конфигуратора на сайта на Audi, а най-добре да отидеш и да питаш на място в Порше. Поздрави. Редактирано 9 Юли 2018 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 Вземи си куатро задължително и да се похвалиш като го вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 А защо ръчна кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 Колегата @ВЕСКО си купи миналата година чисто ново Ес5. Той най-добре би могъл да ти разкаже за различните екстри и необходимостта им. Колкото и да са различни двете коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Vladimirov Публикувано 9 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 @fifipaldi Напълно съм съгласен, че на фона на общата цена, cockpit-a е нищо. Дадох го просто за пример - мисълта ми беше заслужава ли си да блъскам допълнително електроника. Друг пример, за да поясня какво имах предвид с въпроса си - не мисля да слагам всички парк асистънси и да има 5000 датчици, които гърмят сравнително бързо съдейки по познати с А4 и А6.@robobug Ръчката ми е основно удоволствие от шофирането. За куатрото съм напълно съгласен - задължително е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 Като я вземеш сподели информация и по смело при избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 На В9 май не се монтира ръчни скорости. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Направете си поне труда да отворите ценовата листа преди да изпляскате някоя глупост в темата. Версията с 252 к.с. куатро се предлага с ръчка и 7 степенен автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 (Редактирано) След като колата ще се конфигурира, философията е да се поръча всичко (или пък не повече от това), което ще бъде полезно и удобно за този, който ще я кара. Иначе моторът е добър, слага се в Б9 от няколко години и май вече не харчи масло като по-старите ТФСИ. В динамично отношение е много добре, като и като разход на гориво е отлично балансиран. За ръчната кутия обаче съм склонен да поспоря дали и колко удоволствие дава при шофиране, макар че всеки си има предпочитания. Иначе екстрите определено мамят в процеса на поръчка, а пост-фактум понякога стойността им не се изплаща в чисто потребителски смисъл. Например за мен са излишни като първоначален разход камера за заден ход, хедъп дисплей, дистроник. Предпочитам автомат, спортен диференциал, Bose. Бих се поблазнил и от AVC. Редактирано 10 Юли 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване