Jump to content

Покупка на ново А5 2018


Recommended Posts

Здравейте!

Нов съм тук и се порових, но не намерих много информация за новите модели на А5 - в конкретния случай 2018 година. Заинтересован съм от бензиновия двигател 2.0 252hp с ръчна скоростна кутия. Можете ли да ми дадете насоки кои от нещата са задължителни при поръчка (понеже ще се кустомизират детайлите), кои не толкова и кои да избягвам. Например не съм сигурен, че virtual cockpit-a е необходим при положение, че има MMI, но много хора са на мнение, че е уникална добавка.

Имам няколко конкретни въпроса също, свързани с покупка на нов автомобил, тъй като ще ми е за първи път:

1. при поръчка на С-лайн пакет има ли как да е всичко, но без спортното окачване (ако някой се аргументира добре "за" него по нашите пътища, съм готов да изслушам мнението му)
2. може ли ключът да е без keyless системата, че явно много хора изгарят

Отворен съм за съвети и мнения, благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Двигателя, а и самата кола са все още твърде нови и надали някой може да ти каже кой знае колко за тях.

Virtual cockpit-a в момента е най-готиното табло, което се слага в автомобил и за 500-600 лв. (по спомен) не мисля, че въобще трябва да се чудиш за него при условие, че ще дадеш ~100к за кола.

Останалите неща мисля, че можеш да ги провериш през конфигуратора на сайта на Audi, а най-добре да отидеш и да питаш на място в Порше.

 

Поздрави.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @ВЕСКО си купи миналата година чисто ново Ес5.

Той най-добре би могъл да ти разкаже за различните екстри и необходимостта им.

Колкото и да са различни двете коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fifipaldi Напълно съм съгласен, че на фона на общата цена, cockpit-a е нищо. Дадох го просто за пример - мисълта ми беше заслужава ли си да блъскам допълнително електроника. Друг пример, за да поясня какво имах предвид с въпроса си - не мисля да слагам всички парк асистънси и да има 5000 датчици, които гърмят сравнително бързо съдейки по познати с А4 и А6.

@robobug Ръчката ми е основно удоволствие от шофирането.

За куатрото съм напълно съгласен - задължително е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Направете си поне труда да отворите ценовата листа преди да изпляскате някоя глупост в темата.

Версията с 252 к.с. куатро се предлага с ръчка и 7 степенен автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като колата ще се конфигурира, философията е да се поръча всичко (или пък не повече от това), което ще бъде полезно и удобно за този, който ще я кара.

Иначе моторът е добър, слага се в Б9 от няколко години и май вече не харчи масло като по-старите ТФСИ. В динамично отношение е много добре, като и като разход на гориво е отлично балансиран.

За ръчната кутия обаче съм склонен да поспоря дали и колко удоволствие дава при шофиране, макар че всеки си има предпочитания. 

Иначе екстрите определено мамят в процеса на поръчка, а пост-фактум понякога стойността им не се изплаща в чисто потребителски смисъл. Например за мен са излишни като първоначален разход камера за заден ход, хедъп дисплей, дистроник. Предпочитам автомат, спортен диференциал, Bose. Бих се поблазнил и от AVC. 

 

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...