Skoopy Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Здравейте, Имам следния проблем с двигателя. Колата е купе с мотор 2.0 115 коня инжекция. На няколко пъти колата ми загасва по време на движение ( със скорост не повече от 20км/ч). Когато я запаля оборотите падат под 1000 и не ги задържа, почват да играят без да натискам педала на газта. Понякога задържа на 750 оборота и след няколко секунди се покачва до 850. Може ли да ми кажете какво да гледам? От къде може да идва проблемът? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 (Редактирано) Смуче от някъде паразитен въздух.Възможно е и стъпковият мотор да не работи добре. Редактирано 3 Август 2018 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skoopy Публикувано 6 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Ъпдейт. След като проверих повечето датчици(датчик на Хол, гориво -ток стига до тях) и всички бушони(работят, както и релетата) , смених капачката и палеца... Колата не пали. Стартерът върти, но след няколко опита колата се дави и сама изключва. Имате ли някакво предположение от какво може да Е? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 След като не пали след смяна на капачката, да не си объркал мястото на кабелите на цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skoopy Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Ами откачах ги един по един кабелите и ги закачах на капачката. Дали може да е от бобината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) за първи път чувам жена да е проверила датчика на Хол. Може да се провери бобината с мултицет. Редактирано 7 Август 2018 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skoopy Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Ами проверих всички датчици, за да съм сигурна, че работят... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Препоръчвам да прочетеш това преди да си мислиш ,че всичко си направила правилно. http://audibg.com/forum/index.php?/topic/110628-система-на-впръскване-digifant/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_bb Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Информацията не е достатъчна а и дистанционната диагностика е като "гледане на боб". Причини за гасненето ,датчика в делкото,бубина ,комутатор, че даже и "таралежа" на контактния ключ-ако е натоварен с "украси". Нестабилните обороти и т.н. "давене" може и температурния датчик да ГИ "сготви". Промяна на налягането в горивната магистрала причинено от регулатора(пробита мембрана) или помпа "пътник" също може да участват във веселбата. Накратко ,ако Я "погледне" грамотен човек до десетина минути ще се локализира проблема .Тук и след 10 страници може да сме далеко от "истината". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) 12 hours ago, Skoopy said: Ами откачах ги един по един кабелите и ги закачах на капачката. Дали може да е от бобината? По-скоро комутатора. Ако колата ти гасне след като е загряла, много е вероятно той да прави магарии. Моя Avant 1.6 гаснеше точно, когато загрее комутатора. След смяната с друг, втора ръка всичко е Ок. Имам и нов, след като и тоя се скапе. Редактирано 7 Август 2018 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 (Редактирано) Може да се прочете паметта за записани кодове за грешки.Макар, че паметта не казва всичко - например не казва за бобината.Но пък първичната и вторична намотки се мерят с мултицет за 1 минута , така веднъж си хванах проблема - започна да гасне и скоро след това угасна окончателно. Редактирано 8 Август 2018 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване