Vlado_921 Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 (Редактирано) Здравейте колеги извинявам се ако има същатата тема имам ауди а 3 1.8т куатро 1999 от 4-5 месеца и при обратен завои и в двете посоки имаше шум после шума отшумя но при диагностика ми излиза че няма връска някаква не мога да разбера точно каква връска и в момента не намирам снимката но куатрото си работи перфектно благодаря предварително Редактирано 6 Август 2018 от Vlado_921 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 И в крайна сметка имаш ли проблем или си работи перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_921 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) Има грешка с която не знам със колко % варти отзад или само увлича струва ми са че е слабо предаването отзад Редактирано 7 Август 2018 от Vlado_921 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Халдекса или работи или не работи. Такова средно положение "малко да работи" няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_921 Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Добре на колко процента предава на задния диф колата е 1999 няма есп има само абс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Доколкото знам, 10-15% усилие се предават постоянно назад, на подемник можеш лесно да провериш. Ако задните колела са неподвижни при запален двигател на първа, халдексът не работи. Другият лесен вариант е рязък старт на запрашена/мокра настилка. Ако предните колела станат на салата, халдексът не работи. След като на диагностика липсва комуникация с халдекс модула, или има прекъсване някаде по буксите му (провери кабела под резервната гума, стига до букса от задната страна на дифа) или самият контролер е поел по вечния си път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 При коли с халдекс 1-во поколение (какъвто е при 8L) при нормално придвижване колата си е почти 100% на предно (има едни 2-3% към задния мост). Системата е "on demand", което ще рече, че при отчитане на няколко оборота в повече на предните колела (загуба на сцепление/буксуване) спрямо задните тогава се задейства и може да откара до 50% към задния мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 (Редактирано) Вместо да се гадае на сляпо, свържи се с paco от vwclub форума. Той ще ти преслуша колата и ще се разбере всичко наред ли е. Шума най-вероятно е от маслото и филтъра ако не са сменяни отдавна. Редактирано 8 Август 2018 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Най-добре ще направи така колегата. Haldex | awd cars, 4x4 vehicles, 4wd trucks, 4motion, quattro, xDrive, SH-AWD, Haldex, Torsen, wiki - How it works Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_921 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Как да се свържа с paco някои може ли да ми даде телеффон или инфо как да се свържа с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silwerr Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 0888941461 - Пламен ( paco ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 (Редактирано) При агресивни потегляния 70-30% Това споделят в някой чужди форуми или при абсурден ‘старт’ който може да се получи при кола с лънч , както написа колегата GTX - 50% Халдекса е ‘куатро’ който е изцяло създаден с цел икономия , най-вече на дълъг път (магистрала) Има контролер който постоянно променя и определя предавателното число според обстоятелствата. Ако искаш да си играеш и си чак толкова възмутен от системата, има външен контролер който е изкаран на пазара специално за хора като теб с ‘притенции’ придружен от най различни готови ‘присет’ опции , както и удоволствието да си го нагласяш ръчно според твойте желания. Контролерът се казва - Haldex HPA Има и оригинални “рейсинг” контролери , абсолютно еднакви с оригиналния визуално които са 50-50 мисля, сини и оранжеви на цвят , но модата отдавна им се изтърка понеже се продават на неземни цени дори и от некомпетентните търговци. Редактирано 16 Август 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 И аз знам, че Халдекса е 10% на задните постоянно, като в зависимост от карането спада или се качва. Относно контролерите - за ежедневка НЯМА никакъв смисъл, дори и да се правите на дрифтъри зимата към Алеко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wowtic Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Аз в момента го играя този филм. Проблема обаче не е от контролер или букси, проблема най-често идва от халдекс помпата. Лошо обаче, че тази помпа нова е 400+ лева. В един магазин за авточасти ми казаха и сума от 1000+. Положението е анти-конти, НО тук има едно спасение. Въпросната помпа е с ротор, както знаем има си и хора за това. Обаче проблем номер 2... Понеже е доста малко роторчето малко майстори биха се съгласили да го отремонтират. Има комплект за реставрация в eBay и струва 40 долара или евро има и по евтин вариант поръчвате само колектора и четките, защото вървят комплект. Така ще улесните майстора и ще стане за доста по кратък период. Останалото е почистване и смяна на О пръстени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване