Jump to content

Audi 100 S4 (C4, AAN) - гасне в движение


ithilieth

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Колата в заглавието гасне в движение. Опитах се да засека някаква закономерност, но го прави и при ниски обороти и при високи.

Няколко различни ситуации:

1. На магистралата при около 130, при даване на пълна газ и около 4-5к оборота, просто изгасна. При опит да запаля на скорост, не пожела да запали. След това отбих и след 5 минути отново запали.

2. Подобна ситуация, но в града. При 50-60км в час, с нормално каране 2-3к оборота, пак изгасна на няколко пъти, като директно забива муцуната. Пак не искаше да запали на скорост, а само на стартер и то след няколко опита.

 

Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели:

1. Какви може да са възможните причини?

2. Приемам предложения за майстор, който разбира от тези коли и може да се захване с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах ядове с буксата на датчик колянов вал, която е закачена на стената зад мотора. Жичките се бяха закъсали. Записала ли е грешка? По същия начин ми гаснеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно проверих за грешки. И понеже съм много "умен" ги изтрих, преди да ги запиша.

Едната беше нещо свързана с ламбда сондата.

 

Ще дебна да видя какво ще запише.

 

А тия термопредпазители, това тия дето изглеждат все едно са от камък ли? Едни сиви? 

С буксата колянов вал видимо няма проблем. Може датчика да е заминал.

Скоро сменях датчика на разпределителния (господ да ги убие с тая цена), защото преди време спря да пали въобще. След смяната се оправи, ама сега ново 20.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термопредпазителите са сиви , да.  Смени ги с обикновени с горе-долу същия ампераж.

 

Иначе  на датчика на разпределителния вал се сменя само елемента,  струва около 50 лева :)

П. П. Деба тия AAN-и, какво се сгромолясаха всички от раз:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От датчика на разпределителния вал няма да гасне, просто няма да пали,  иначе веднъж запалила ще работи и без този датчик. За проба като запали го дръпни от буксата и ще видиш, че колата ще продължи да работи.

Залагам както колегата vladi на термопредпазителите, по препоръка се сменят всички с обикновенни бушони/предпазители(да е научно) както е при S6 (след 20 и кусур години термочастта им е заминала), а ако не е това пиши пак.

 

За датчиците (двата) на коляновия вал, ако прекъснат ще запише грешка, но и на угасена кола пак е същата грешката за единия и това да не те подлъже ;) Предполагам знаеш, но да спомена само!

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тия симптоми ги имаше на друг мотор с прецакана бобина. Така ми гаснеше, докато накрая бобината не отказа тотално, за да разберем, че е от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено отпада, но пак ми прилича на ел.проблем, който е тегав за хващане, ако се проявява временно и за малко. Да не би помпата да е пред умирачка, защото пък си мисля, че за инсталацията би трябвало да запише грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах боклуци в резервоара. Дадох 400 лв. за ремонти, като сменихме какви ли не глупости. Накрая с приятел се хванахме, свалихме резервоара и на дъното боклуците бяха станали като парцали. При подаване на газ колата се държеше все едно и свършва газта, а газова няма. На свободна скорост без подаване на газ работи без проблем, но при подаване направо забива муцуната.

Но колата не беше А6, а 80-ка бензин. Не знам дали това може да помогне с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално ако има реле към ECU - то pri AAN, то да е проблем?

В моя случай е реле 30 за DIGIFANT (АБК,АБФ), колата гасне в движение, не иска да запали понякога, след смяната на чарка проблемът се решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има реле в ЕКУ-то което се включва и подава захранване на  следващо реле което е за помпата след като се достигнат 30-40 оборота на коляновия вал.  За да "резне" релето, компютъра на колата е забелязал голям проблем и то електро механичен. Моят случай беше такъв - разхлабена букса на релето и изкреше, грееше  и ресетваше компютъра и точно така забиваше.  След малко,  като се охлади и работи без проблеми.

Дай още инфо, повтаря ли се проблема, има ли записани грешки след като прекъсне, като прекъсне и си се опитал да запалиш на скорост да си чул гърмежи в генерацията,  нещо ремонтирано ли е по колата преди да почне да го прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...