den4cho Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Колега това съм описал, че обтегача се свива с инструмента и след това може да се смени горния банан без демонтаж на обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Колега, долния банан в този случай не може да бъде сменен, а той се изноства драстично повече от горния. Според мен да се смени само единя банан е привично само за ... нека не ставаме груби в квалификациите. За това казах, че след като са налични като резервна част, видно и от поста на колегата от Пловдив, сваляте изпускателния вал, вадите обтегача, сменяте и точка. На банк едно имах такова износване на 4.2 на тия банани, че се чуваше все едно камъните на Андон Събев падат от небето директно в смукатения колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Ами ще се повтотя това съм написал и аз. Че е възможна смяната на горния банан и гарнитурите с полумесеца без демонтаж на валове зацепване и т.н. Няма да изпадам в подробности защо ми се е наложило да сменя само горния.. пък какъвто искаш ме наричай. Шумове и тракане от обтегачите не съм имал. Направих си труда и проверих според мен обтегачите на 2.4, 2.8, 2.7Т са еднакви и съответно са различни от 1.8 както и 4.2 като смея да твърся, че самите банани (водачи) са еднакви на всички изброени обтегачи на веригата на разпр. Валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 И аз имам такава информация за еднаквите обтегачи. Каква е идеята да се сменят само бананите все пак? Имало е много градуси отклонение или тракане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Да Насе щях да ти се обаждам да те питам от къде да взема бананите не знаех ,че ти ги предлагаш .Ще ти се обадя и ще си купя и инструмента от теб ,когато намеря време да я разхвърля и да ги сменя. Не с годините се изпичат ,напукват и износват стават крехки и може някой от тях да поддаде и да се счупи.Все пак са пластмасови.Отделно след като го свиеш с инструмента може да се строши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Всмукателния вал не изпускателния ,на изпускателния е зацепен ангренажния ремък и ще се разбута центровката!Какъв шум се чуваше във всмукателния колектор ?Тропане като все едно е повдигач на клапан ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petko Stoyanov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Да съживя темата малко. Искам да сменя гарнитурата на обтегача и полумесеца на 2,7Т, от много места видях каква е процедурата без да свалям ангренажа от пътническата страна. Не намирам от никъде информация възможно ли е да се менят и тези от шофьорската страна, без демонтаж на ангренажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 По-добре е да се разлоби като хората, защото няма да има достъп да се изчистят и подготвят повърностите грамотно. Ако не се направи шанса е пак да тече. Не питай откъде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 и не слагай силикон по уплътненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Има 2 мнения по този въпрос, доста хора които са го играли вече знаят че е добре да се помогне със силикон около ръбчетата на полумесеца напрример и някои други точки. Ще се окаже, че не е проблема в това дали има или няма силикон, а в това колко грамотно се подготвят повърхностите преди сглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Аз лично мажа тънко полумесеците със силикон. Така докато не се демонират няма как д протекат. Иначе след време като се опече, пак почва да сълзи. На моята кола вече 110х.км нямам драми след намазването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване