Jump to content

2.5 180кс или 150кс


Recommended Posts

Последния път страдахме с един приятел на една а4ка 2.5 180кс 2002г мисля,че беше купи я без мен и зимата колата страшно трудно запалила и после първите 50км не вървяла грам отдавам го на замръзнала нафта.На другия ден отивам да я погледна студна едвам събира силиндрите и пуши бяло почнахме с центровка не беше ок оправихме я но проблема си остана после помпа от работеща кола направо смяна колата донор палеше от раз на минус 5 сложихме я и пак същия проблем бяхме проверили и кабелите и сменихме свещите пак същия проблем и вече остана компресомера на едната глава мернахме вс беше в норми на другата нещата не бяха добре имаше разминаване между 4 и 6 цил с около 3 4 бар компресия ясна работа сваляне глава шлайф напасване клапани нови гумички и гарнитури слагаме зацепваме и пак същата работа :):):) на него му се ревеше а и вс маркучета за нафтата бяхме сменили и клапани по помпата има един клапан на вф нафта мисля и него го сменихме от там вече пребледнели отиваме за резервар да не би да дърпа нафтата от някъде си взехме го пак от работещата кола и на др ден го сложихме и пак същото :):):) слагахме клапани възвратни абе какви ли не работи а и турбината рециклира щото сдаде багажа :):) та това за няма и 3 месеца :) и така я и продаде :) та сам си направи извода дали ти се минава през такива проблеми рано или късно :) като я продаде отидохме да гледаме една а8ца 4.2 бензин сложих и една газ и вече я кара 2ра год без проблеми едно обслужване и направихме на вс и ми каза дизел ли никага повече в живота осмицата вървеше на изрод с 20лв 100км градско и данък с 100лв над 2.5 ама караш и си по актуален от а4 2.5 душегуб

Забравих, че и дюзите взехме от палещатата и работеща кола :)

Прегледахме и вс тръби под купето за нафтата абе каквото се сетиш бяхме правили та и компютрите с имото разменявахме вс само мотора май оставаше :) та съвета ми е не взимай 2.5 тди :) една 110ка и мир вс по 110ката е здраво и струва стотинки!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и компресията след ремонта на главата се нормализира :)

 

а да замерихме и разп валове на двете коли и на негова и на другата бяха добре :) та нз какъв и беше проблема на тая кола може би от накладките не искаше да пали :hilezh::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеийте кколеги,мисля,че се спрях вече.Колата която ще оглеждам е комби 3.0 бенз ,автомат-типтроник със всички сменени консумативи и всички екстри за моделасамо ,че с малката навигация.Какво ви е мнението?За 7000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е добър, еластичен и става за газ. Огледай добре как работи на ниски обороти, дали няма чукане, виж като подаваш повечко газ дали не изпушва синьо отзад - важно е да не гори масло. Най-важното е да не гори масло, на това обърни внимание. Ако е напълно обслужен и по-специално ангренажната група е добре защото с оригинални части това обслужване излиза около 1500лв. Болежки на този двигател (на всички V6-V8) са вакуумите (подменят се маркучетата), обикновено тече по-малко масло от капаците на клапаните, картерната вентилация се пробива (напукват се гофрираните маркучи) и почват да играят ниските обороти. Това са не са скъпо струващи неща и се оправят лесно. Ако всичко е наред е удоволствие да се кара с този мотор - предполагам кода му е ASN?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не пушеше отзад синьо, но не и пречеше да гори близо литър на 1000 километра. Не знам как се получаваше, но е факт. Тествал съм и с каране зад колата и пак не показваше признаци на харчене на масло. Може би с мерене на компресия, ще покаже аномалии по блока.

Обърни внимание на автоматика дали включва плавно и дали има забавяне повече от секунда между включването на скорост и потеглянето на колата.

Хидравличната течност трябва да е зелена. Много често става кафява, ако не е сменяна скоро и може да те вкара в ремонт. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички коли пушат синьо от зад и аз не мога да си го обясня как става това.

Дали катализатора не улавя пушека все пак на него това му е работата и за това да не пуши синьо от зад.

Опел Вектра бензин вече на почти 500 000 километра махнат катализатор от мен пуши вече леко синьо .

Тойота Авенсис бензин  гори много повече масло от Опела  с катализатор а не пуши синьо от зад.

И за мен е мистерия как става това нещо :) ако някой знае може да ни обясни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За мен този мотор е неоправдано скъп за поддръжка имам 2ма приятели с такива на гази на двамата им свети чека защото са им слагани евтини инжекциони. Оптима е инжекциона бягаш от такъв инжекцион !!! Предпочитам едно 4.2 за тези пари разхода е същия,но върви в пъти повече или ако не ти се плащат данъци си вземи 2.8 193кс много по безпроблемн е !!! Инжекциона задължително трябва да е с обд или с бенз адаптация като стаг 300 иса 2 защото този мотор е с широколентови ламда сонди. повечето газажии слагат едни чистачки на грешки зашото газовия инжекцион който слагат е пълна скръб и като отчетат сонди бедна смес и веднага записват грешка,а тази чистачка ги чисти и ти гасът чека задължително хана или баракуда инжектори и да ги пробият най-ниско долу на колектора защото иначе коефициента на времната на газ скача много и се почва страдането.При смяната на агренажа много майстори го бележат и после по белезите уж ти го слагат точно но не е така този мотор се зацепва задължително с инструмент за фиксиране на разпределителните валове ако не е напрвавен така колата става доста спъната и пали пак чека защото дава грешка на датчиците за полужение на разпр валове общо взето е доста капризен мотор здрав,но капризен и както казах по горе за мене разхода не оправдан спрямо 4.2ката.Обслужвал съм 4 такива мотора и един съм правил на 300к хил един ми дойде с цепка на цилиндър няма правене с нова риза щото е никасил или го правят в Доброслаци карахме един блог от една с8ца и изкара 20хил спомням си,че търсихме блог и нямаше намиране защото им бил някъв фабричен дефект,но не съм чул да се оплаче друг така,че е малко под съмнение този слух. Скоростната кутия е 5хп19 проблемни са им помпите или по точно втулката на помпата завлича и направо изтича цялото масло от скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...