coolice Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Значи някъде видях споменато че в на 4Ф (мисля) сервизната книжка пише че по щека се гледа след като двигателя работи две минути ... Аз нямам сервизна книжка да видя как е за нашите, ми е интересно кой метод се води верния ? Мерене на студено Мерене след 2 минути работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 На загрят мотор две минути след изгасяне на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Колега това важи ли и за 2.0 TDI BKD? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Ами като цяло според мен си е закон на лек автомобил маслото се гледа на загрял мотор след кратък престой. Може и да греша, но не съм срещал препоръка маслото да се проверява само на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 В книжката на моята пише да се проверява на загрял мотор след 10мин престой. Моята кола е бензинова, но се съмнявам да има разлика с дизела в конкретния случай. Проверявал съм и на студен мотор и разликата в нивото е сериозна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Именно за това питах и аз. При студена ми е малко над горната чертичка точно преди максимума, а на студен е под долната чертичка. Редактирано 27 Септември 2018 от maxell0120 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Enkoff Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) я пак. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Ами при мен на щеката има минимум, две извивки и максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Enkoff Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 (Редактирано) Да де,но за студен или загрял двигател говориш? Редактирано 27 Септември 2018 от Enkoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Като проверя на студен двигател маслото ми е близо до максимума, а ако гледам както каза колегата от втория пост ми е почти на минимум. Това исках да кажа, но съм се объркал. Та не знам дали трябва да се тревожа или да оставям така без да доливам. Искам също така да вметна, че колата не беше напълно загряла, а около 70С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 27 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2018 Може да се тревожиш като светне червената масленица на таблото. Иначе капни 100-200 грама и провери какво се случва. Няма да навреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Голям съвет. Гледа се на студен двигател да е в щрихованите линии нивото на маслото. Много ясно че на загрял двигател ще е по-малко нивото му. Иначе за това си има датчик. Светне ли жълтата масльонка значи е на минимума ( ако автомобила е в движението когато се случи това се гаси веднага и се долива масло преди да продължи ). Някои коли въобще даже нямат щека за масло. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 28 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2018 Преди 1 час, venomcorp написа: Голям съвет. Гледа се на студен двигател да е в щрихованите линии нивото на маслото. Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Темата ми стана интересна и рових малко из нета и се изненадах. На много места четох, че автомобилите от VAG групата трябва да се проверяват на топъл двигател след 2 мин. престой. Интересното обаче е, че не видях точно за кои модели става въпрос. Аз лично смятам, че това се отнася за коли произведени след 2013г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Мне отнася се за доста широка гама автомобили и то не само във vag групата. Пък и цялата процедура по измерване има доста голяма логика да се прави когато маслото е в работен режим и една част от него е там където трябва да бъде, а не сгъстено и в картера. Човек който е виждал масло на 100 градуса може да прецени дали 2 минути са достатъчни то да се стече обратно в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Сменям масло филтър сипвам го на мах. паля пълни филтъра маслото пада от мах.малко не досипвам през 3-4 хил. на студен мотор вадя пръчката като е ок не се занимавам .Карам го по 12000 правя ги за около 2мес. обикновено за тез 12000 губя 300 гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Няма кола която да се кара и да не гори масло. Тези кои казват че нямат загуба значи не карат достатъчно. Изпратено от моят LDN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване