stenli933 Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Здравейте, колата ми е 99г. Снабдил съм се със всичко необходимо за монтажа на халогените (добавката с отворите както и самите халогени). Копчето за фаровете ми е с 2 позиции на издърпване (явно предния собственик го е сменял). Сега голямата драма е ел. инсталацията, кой пин от копчето отговаря за халогените, както и + ли трябва да вържа на него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Плюс в пакета трябва да има.Трябва да намериш на кой пин излиза като издърпаш копчето и да го свържеш към оперативната верига на предварително подготвено от теб реле.Окабеляваш си фаровете за мъгла и техният плюс го свързваш към силовата верига на релето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 6 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 Намерих го кое е. Обозначението NL на ключа е за халогените, което отговаря на пин номер 8 на буксата. Мисля, че си намерих и точното реле за целата: https://www.avto.bim.bg/Rele-12V-40A_pr45061.html Тези дни ще го действам, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 @stenli933 Какво направи със монтирането на халогените, понеже и аз съм се снабдил със всичко необходимо и утре ще действам. Ако може да споделиш следните неща: Проводници със какво сечение използва за инсталацията и по точно за силовата верига? От къде взе захранване за нея? аз си мисля за бушониерата над акумулатора. Къде монтира релето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli933 Публикувано 21 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Не съм се престаравал много, за кабела не мога да ти кажа с точност в момента. Отидох в магазина и им обясних за какъв ток и мощност става въпрос и те ми дадоха подходящ за целта. Опънах един кабел от копчето (+ и -) до акумулатора за контролната верига и го вързах за релето. След това още един кабел за силовата директно от акумулатора, като на плюса сложих един предпазител 10 ампера. Увих релето с изолирбан и го наврях зад акумулатора за да не се цапа много, много с гнусотии. За силовата верига на клемите на акумулатора имам специални места за кабелни обувки, там го вързах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 И при мен така ще дойде. Релето мислех да го слагам при останалите под волана ама се отказах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 А за какво ви са тия "халогени"(фарове за мъгла предполагам), колко често ще ги ползвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Не знам колко често ще ги ползвам и дали въобще по предназначение или за някоя по ефектна снимка вечер Освен това променят визията и определено по ми харесва с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 То май едната визия остана, моите веднъж ги пусках в мъгла и толкоз. Е да, има визия обаче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 (Редактирано) преди 11 минути, NIKO написа: моите веднъж ги пусках в мъгла и толкоз Защо? Нямаш повод да ги ползваш или техн. проблем, те не са само за мъгла ами и при снеговалеж, дъжд... Редактирано 21 Декември 2018 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 Пускам ги, но просто не виждам ползата, ксенона е на 4300 и като го забуча максимално надолу, върши в пъти по-добра работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Здравейте, тъй като и аз ще си слагам халогени се чудя от къде да прекарам кабелите до таблото вътре? И трябва ли да се разглобява нещо? Кори това онова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Кората под волана и кората под мотора се свалят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) Зависи колко си сръчен, аз не съм свалял нищо. Ти реално имаш един кабел които трябва да влезе в купето до ключа. Около сервото има тапа аз я пробих и през нея. Релето ми е до акумулаторната кутия в страни. Захранването съм го взел от бушониерата над акумулатора, като вътре в нея съм скрил и 10 амперовия бушон за халогените. И си подсигури добри кабели. На ключа NSL е пина към които трябва да се прикачиш ако е с опция за халогени, ако не можеш да си ползваш и обикновения като ги вържеш към NL. но така ще светят заено със светлината за мъгла отзад, така че аз я премахнах (поне докато си намеря ключ) Редактирано 25 Август 2019 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Аз първоначално мислех с отделно с ЦК ключе да си ги правя с ток директно от акумулатора. Четох и една тема за А4, дето колегата чак от задните светлини е прекарвал кабели за отпред, но е много разправия. Аз си мислих да го направя, като теб директно от ключа за задните светлини да го преправя да захранва отпред, само с кабелите не съм наясно все още от къде ще ги прокарвам, иначе всичко останало е готово, само трябва захранването. Но втория вариант е по-културен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Още по-културно ще стане,ако си намериш ключ от А3-ка,която е била със заводски халогени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) Е това с отделно ключе е малко старомодна работа, за какво ти е.. да ги пускаш когато ти си искаш (без да си на къси)? Объркал съм се в горното мнение и съм разменил местата на nl и nsl. Най хубаво си е със оригинален ключ както казва Веселин ама трудно се намира такъв който не е захабен (протрит). Редактирано 25 Август 2019 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Къде около сервото има тапа колега? Имам едно място от което влизат кабели за газовата, ама кой знае къде излизат тия кабели.. Само простия кабел не знам от къде да прокарам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Дупката за жило на газта. Ако нямаш ще има гумена тапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване