fr1nklyn Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Здравейте колеги, Преди около година бях сменил термостата, когато обслужвах колата. Наскоро обаче колата започна да губи данни за температурата на двигателя, като стрелката от 90 С падаше на 50 докато карам на дълъг път и то не постепенно, а моментално. Смених температурния датчик зад двигателя с оригинален такъв и в момента темп не пада до 50 както преди, но колата седи на 85-87 градуса. Стрелката показва 90 само когато понастъпвам колата. Като спра на светофар или карам на 2К оборота пада на 85-87 градуса или поне така си мисля, защото стрелата е малко под 90 градуса. Преди смяната на датчика колата седеше на 90 в по-голямата част от времето с изключение на моментите, в които рязко падаше на 50. Дали това може да се дължи на въздух в системата, който е влезнал по време на смяната или пък термостата рязко се е развалил? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Аз залагам на термостат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 87 е нормална температура. Погледни в кодовете на климатроника, каналите за температура на охл. течност. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, Krisko_A6 написа: Погледни в кодовете на климатроника, каналите ....... Ако споделиш как на В7 става тая работа, златен си. И не, 87'С не е нормалната температура. Автора, фЪрляй термостата. Редактирано 16 Октомври 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Голям минус за B6/7... не виждам причина, да премахнат тази "екстра", вагинджиите. Ще си гледате на стрелката и тва е. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 16 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 Да, ще сменя термостата. Отностно тазинексъра на климатроника - няма я на А4. Спомням си я от А3-ката, но на тази я няма. Интересно че на А3-ката също имах проблем с термостата, но при нея се изразяваше в това, че не минаваше 70 градуса. Тук на ачката не е така. За това не бях сигурен, че е той. А и съм го сменял пак с оригинален преди година и то тогава не съм имал проблеми, просто я обслужвах и бях решил да го сменя. Сега интересното е, че се прецакаха термостата и темп сензора по едно и също време, което малко ме озадачи. Свалих оригинален темп сензор, не знам дали е фабричния или е сменян. Междудругото има много ръжда в системата, а антифриза беше сменян преди година. Предполагам че фабричния собственик не му е пукало много и това е причината да се появят тези проблеми. Колата е на 307к км в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 И в моята система има яко ръжда и три термостата по-късно имам подобен проблем. Държи 88-89 градуса, по стрелка винаги си показва 90. Проблемът ми по-скоро е, че загрява бавно, но след като сменя с нов термостат, при първите паления двигателя загрява много бързо и след това успяват да се натрупат частици ръжда по металната периферия на термостата и той като затвори не може да уплътни много добре и вече ми се смесват дори и малко двата кръга и загряването до 90 градуса, особено зимата, става след 10-15 км. извънградско. Загрее ли веднъж, няма мърдане. Много жалко е, че някой преди мен е наливал водица в охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 26 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Да, това беше проблема ми - термостата беше леко отворен. Таблото показваше 85-87, а реално температурата е била по- ниска. Много ръжда имаше в системата, въпреки че колата беше обслужена пред няколко месеца и антифриза беше сменен. Сега промихме хубаво системата и сложихме G12++ 60/40, вместо 50/50. Та сега ще видя как е с ръждата. Та проблема ми е решен. Благодаря ви колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване